Gå til innhold

Antall poster slettet av moderator/admin i profil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.. Så det skal stå å lyse "Idiot" i pannen din?

For å svekke selvtilitten din?

 

Neida, så alvorlig tror du nok ikke at det er, men jo, noen tror jeg vil kanskje få disse følelsene, hvis man allereder sliter veldig psykisk, og føler seg hatet av verden. Nå er dette snakk om sånn kanskje under 1% av alle brukerene, men likevel.. Ville bare få det frem :)

 

 

Men nå ser man jo diverse sære kategorier i oversikten over hvor du har alle innleggene dine fra før da.. Dette er vel innlegg som bare er flyttet i arkivet mest sannsynligvis.

 

Jeg har denne:

Admin dump space ( 2 )

 

Jeg har også sett andre kategorier før, men de har vel forsvunnet..

Dette er nok vistnok ikke poster som bare er slettet, da jeg VET jeg har flere slettede poster enn 2stk.. (diverse poster jeg SELV har bedt om å få slettet f.eks.)

Lenke til kommentar

Jeg har omtrent 2.40% av alle mine innlegg i Admin Dumpspace og Papirkurven. Nå skal det sies at som moderator forsvinner ofte en del av ens innlegg ved moderering. Tror ikke man skal bekymre seg for mye over antall poster i papirkurven. Så lenge det ikke er kategorien en er mest aktiv i er man trygg. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva er forskjellen på Papirkurven (202 poster^^) og Admin dump space (21) .

9328976[/snapback]

ADS er vel for de litt grovere tilfelle som blir tatt vare på i forhold til lovbrudd og eventuelt om noen skal anmelde mener jeg å ha fått forståelsen av.

 

Et slags "bevis-skap"

Lenke til kommentar

ADS har ein del begrensinger på seg,

Blant anna at poster ikkje kan editeres etter at dei er blitt flytta dit.

Det er nødvendigvis ikkje alle postene som havner der som skulle ha vore der, men der seksjoner av ein tråd blir klipt ut og fjerna grunna brudd på retningslinjene så blir ein del poster som omhandler det same i tråden tatt med slik at bevisførselen er komplett.

Lenke til kommentar
ADS har ein del begrensinger på seg,

Blant anna at poster  ikkje kan editeres etter at dei er blitt flytta dit.

Det er nødvendigvis ikkje alle postene som havner der som skulle ha vore der, men der seksjoner av ein tråd blir klipt ut og fjerna grunna brudd på retningslinjene så blir ein del poster som omhandler det same i tråden tatt med slik at bevisførselen er komplett.

9329074[/snapback]

Det forklarer en del faktisk. Jeg kunne ikke skjønne at jeg hadde gjort meg fortjent til SÅ mye i ADS som jeg har. Noe galt har man helt klart gjort en gang i blant men jeg kunne ikke skjønne at det hadde skjedd 26 ganger at jeg var ille nok til å have i ADS :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...