Gå til innhold

Stranglehold demo ute


My2Cents

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det var en riktig så morsom demo, selv om jeg ikke går av hengslene ennå... Det skal mye til for at dette skal kjøpes til fordel for Assassin's Creed, Metroid Prime 3, Bioshock, COD 4 osv osv.... Kommer nok til å bestemme meg etter de første anmeldelsene er på plass! Men uansett, SLOW-MOTION i spill er fett :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Ikke en dum tanke det.. Den begynte å spinne i min dvd-spiller i dette øyeblikk, så bare håper jeg demoen er ferdig lastet når filmen er ferdig!

 

En natt med litt skikkelig John Woo action

9238411[/snapback]

 

finnes den en stranglehold film?

Lenke til kommentar

Fett! Førsteinntrykket etter jeg hadde startet spillet var så som så, men når jeg var ferdig med demoen så hadde jeg lyst på mer... Absolutt en tittel jeg kan finne på å skaffe. Det er liksom noe spesielt å få være hovedpersonen i en John Woo "film", for det er jo nesten det man er! Det var hvertfall uhyre morsomt!

 

Edit. Jeg lastet også ned Vampire Rain, som jeg egentlig ikke hadde noen forventninger til, men der ble jeg uansett skuffet. Jeg opplevde spillet som en ren Splinter Cell rip-off med dårlige, stive og hakkete animasjoner. Det eneste som var overhodet bra i den demoen var regnet :!:

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Tror jeg må komme meg til legen og få noen lykkepiller eller noe, for jeg finner svært lite positivt med demoen.

Repetativt, døll grafikk, mektig irriterende "skli-på-absolutt-alt-i-hele-verden"-funksjon...rett og slett kjedelig.

Er stor fan av både John Woo og Yun-Fat Chow, men dette ender bare opp i hylla mi det kjøpes på fylla.

Lenke til kommentar
Eg syntes da grafikken var mer en bra nok..og det er jo ein demo folkens..

 

grafikken kan enda tweakes, kontrollene var bra dei og ein må hukse på att ein kan ikkje ha gears of war grafikk vs fult ødeleggbart miljø..det har me ikkje konsoller til enda..;)

9240825[/snapback]

 

Med en måned igjen til lansering så ser jeg for meg mindre forbedringer på det visuelle. Mulig jeg tar feil, men det er jæhævelig kort tid igjen.

 

Ser heller ingen grunn til at man ikke kan kombinere bra grafikk og elementene man har i Stranglehold. Med dette mener jeg bedre bruk av teksturer og lys, ikke antall polygoner etc som brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...