Gå til innhold

Omtale av Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FPS blir alltid bedre på PC enn på konsoll. Det å si noe annet blir rett og slett for dumt. Ene og alene pga. muskontroll istedenfor håndkontroll.

9232850[/snapback]

 

Når andre ting er likt ja, men nå er det to ganske ulike spill her virker det som, selv om jeg foretrekker å spille en gitt FPS på PC, så foretrekker jeg heller å spille et bra spill på konsoll enn et dårlig spill på PC

 

AtW

Lenke til kommentar
Har litt lyst til å kjøpe meg et taktisk skytespill, og det står mellom Rainbow six Vegas og GRAW1/2. Som jeg har forstått det, er R6 bedre?

9240006[/snapback]

 

Da har du forstått veldig feil, R6: Vegas er tilnærmet kun skyting, og det eneste taktiske er vel muligheten for å gå gjennom dør A eller B. GRAW2 er absolutt et bedre valg om det er taktikk du er ute etter.

Lenke til kommentar
R6 Vegas er drit dårlig.

9240156[/snapback]

 

 

Jeg synes det var et veldig bra skytespill. Det er slettes ikke som de gamle R6-spillene (med planlegging), men det var alikevel et bra spill. Har spilt gjennom både på pc og 360. Ganske kult i multiplayer på 360.

9240776[/snapback]

 

Som sikkert er nevnt 10000 ganger tidligere..

 

Som skytespill var nok Vegas toppers.

Som Rainbow Six spill saug det røv.

 

Forskjellen ligger i perspektivet til spilleren

Lenke til kommentar
FPS blir alltid bedre på PC enn på konsoll. Det å si noe annet blir rett og slett for dumt. Ene og alene pga. muskontroll istedenfor håndkontroll.

9232850[/snapback]

 

Men i dette tilfellet så er det tydeligvis omvendt i følge anmelder.

9232923[/snapback]

 

Noe som er resultat av dårlig porting?

9236702[/snapback]

 

Spillet er ikke portet. Det er et helt eget spill til pc laget av en helt annen utvikler med en helt annen engine, andre brett og annet gameplay. Eneste som er likt er våpen, tema, etc.

Lenke til kommentar
Hvis man skal spille et taktisk spill vil jeg faktisk ikke anbefale GRAW2. Det er så latterlig dårlig gjennomført, at du må holde på dobbelt så lenge som nødvendig. Et hav av bugs, crashes og udugelig AI.

9241066[/snapback]

 

Jeg er på siste mission (tror jeg), og har ennå til gode å se en teamkompis sitte fast eller oppleve CTD.

Lenke til kommentar

Spillet er ikke fortjener ikke å bære navnet Ghost Recon. Det skulle ha hett Advanced Warfighter 2 og ikke noe annet.

 

Den spennede følesen av at man var en top hemmlig spesial soldat har helt forsvunnet og det som er igjen cheese dialoger (Til å med Arnold ville vært flau av dem), Hollywood action, udødlige teammates, svære eksplosjoner og generelt neddummet gameplay.

 

Hadde det ikke stått Ghost Recon i tittelen hadde jeg hatt det gøy med spillet, men jeg klarer det bare ikke, med tanke på hvor gode minner jeg har fra OGR og nå sitter igjen med et UbiShit produkt.

Lenke til kommentar
Spillet er ikke fortjener ikke å bære navnet Ghost Recon. Det skulle ha hett Advanced Warfighter 2 og ikke noe annet.

 

Den spennede følesen av at man var en top hemmlig spesial soldat har helt forsvunnet og det som er igjen cheese dialoger (Til å med Arnold ville vært flau av dem), Hollywood action, udødlige teammates, svære eksplosjoner og generelt neddummet gameplay.

 

Hadde det ikke stått Ghost Recon i tittelen hadde jeg hatt det gøy med spillet, men jeg klarer det bare ikke, med tanke på hvor gode minner jeg har fra OGR og nå sitter igjen med et UbiShit produkt.

9241906[/snapback]

 

helt enig

Lenke til kommentar

Jeg har spilt GRAW2 en del nå. Hadde ingen forventninger til spillet i utgangspunktet.

 

The good

 

+ Nydelig grafikk, jeg kjører alt på max. Har ikke top-of-the-line PC

+ Lite bugs, har ikke opplevd en eneste CTD

+ Meget god level design. Masse detaljer

+ Realistiske våpen. Godt utvalg av disse

+ God historie i utgangspunktet

 

The bad

 

- Latterlig AI, da særlig lagkameratene. Altfor passive, må ha alt inn med teskje

- Jeg savner et større utvalg av direkte kommandoer til lagkameratene i FPS view

- Dårlig overview map. Tydelig preg av arkade shoot-em-up. Blir for klumsete å bruke kartet til å gi ordre, og utvalget av ordre er svært begrenset

- Personlig synes jeg spillet er altfor action preget. Tydelig aimet for konsoller

 

Om du forventer en strategisk FPS kan du egentlig bare glemme GRAW2. Spillet er hakket over R6 Vegas når det kommer til planlegging, men det skal vel lite til. Ut fra det svært begrensede taksiske kartet og vesle utvalget av kommandoer man kan gi lagkameratene, så mener jeg det er tydelig at utviklerne sikter etter konsollmarkedet. Likte du R6 Vegas vil du sannsynligvis også like GRAW2.

 

Forøvrig skulle jeg ønske utviklerne gikk tilbake til røttene i denne serien, men det er klart de lager spill for å tjene penger og dessverre selger disse spillene bedre.

 

Mvh

Sitronkake

Endret av Sitronkake
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...