Gå til innhold

Kjøre dualboot med XP 32bits og Vista 64bits


Anbefalte innlegg

Eg skal til å investere i ny hardware, og dette er første gongen eg testar ut 64bits-HW, så eg er litt grøn på akkurat det området. Problemet mitt er at eg vil ha Vista 64bits på den nye PCen, men på grunn av eit gammalt Digidesign-lydkort som det kun eksisterar 32bits XP-drivarar til, er eg nøydd til å ha XP32bit installert på eigen partisjon. Spørsmålet er; let det seg gjere å setje opp dualboot med 64bits Vista og 32bits XP på 64bits hardware?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg skal til å investere i ny hardware, og dette er første gongen eg testar ut 64bits-HW, så eg er litt grøn på akkurat det området. Problemet mitt er at eg vil ha Vista 64bits på den nye PCen, men på grunn av eit gammalt Digidesign-lydkort som det kun eksisterar 32bits XP-drivarar til, er eg nøydd til å ha XP32bit installert på eigen partisjon. Spørsmålet er; let det seg gjere å setje opp dualboot med 64bits Vista og 32bits XP på 64bits hardware?

9223011[/snapback]

 

 

Ikke noe problem det. Du må ha 2 partisjoner, eller 2 separate disker. Du installerer XP først, og deretter Vista på den andre partisjonen / disken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva er egentlig poenget med å dualboote 64 og 32?

9299647[/snapback]

 

Poenget mitt med å dualboote 64-bits Vista og 32-bits XP er at eg har eit lydkort som eg brukar til harddiscrecording, som kun har drivarar for 32-bits XP. Eg vil difor bruke 32-bits XP til harddiscrecording og 64-bits Vista til alt anna; ergo - eg treng dualboot.

 

Spørsmålet eg stiller i førsteposten er kanskje ein smule uklart; det einaste eg eigentleg ville ha greie på var om det var mogleg å kjøre eit 32-bits OS med ein 64-bits CPU. Og det veit eg no at er mogleg. :)

Endret av lappado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...