Gå til innhold

120 GB Harddisk (Løst)


Toggy190

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
One wørd: hææ?

9220035[/snapback]

 

 

 

Ikke sant, visst jeg får ny harddisk må jeg da ta recover gamertag (hakke passord) eller kan jeg bare sende den over med usb?

 

 

Edit: For en har bytta passordet mitt på msn så jeg får ikke tatt recover, og derfor lurte jeg på om jeg bare kan få lagt profilen min på den andre HDD'n?

Endret av Toggy190
Lenke til kommentar
One wørd: hææ?

9220035[/snapback]

 

 

 

Ikke sant, visst jeg får ny harddisk må jeg da ta recover gamertag (hakke passord) eller kan jeg bare sende den over med usb?

 

 

Edit: For en har bytta passordet mitt på msn så jeg får ikke tatt recover, og derfor lurte jeg på om jeg bare kan få lagt profilen min på den andre HDD'n?

9220304[/snapback]

Okey. Du har mistet msn en din? Du vil derfor kjøpe en ny harddisk for å få ordnet msn kontoen din? Stemmer det jeg skrev nå med spørsmålet ditt?

Lenke til kommentar

Det han mener å si er nok at han har en gamertag som er linket mot en Windows Live ID. Den samme Live IDen som han bruker til MSN. Noen har stjålet og byttet passordet til Live IDen men han logges fortsatt automatisk inn på gamertagen på Xboxen. Han vurderer å kjøpe ny, 120GB, harddisk og lurer på om det lar seg gjøre å flytte gamertag fra den gamle til den nye harddisken, sånn at han slipper å måtte bruke recover gamertag (som jo krever at han logger seg inn med Live IDen og trenger det passordet han ikke har).

 

Complexity heter forøvrig herved Simplicity.

Lenke til kommentar

Akkurat ja. Så slik har det seg. Der kan man se. Ved lignende annledninger, senere, så kan du jo nevne at grunnen til at du ikke skjønner noe er at du ikke kan noen ting om det det spørres om. Da slipper man å kaste bort tid på å forklare ting til en som ihvertfall ikke kan nok til om det til å kunne svare på spørsmålet.

Lenke til kommentar
Det han mener å si er nok at han har en gamertag som er linket mot en Windows Live ID. Den samme Live IDen som han bruker til MSN. Noen har stjålet og byttet passordet til Live IDen men han logges fortsatt automatisk inn på gamertagen på Xboxen. Han vurderer å kjøpe ny, 120GB, harddisk og lurer på om det lar seg gjøre å flytte gamertag fra den gamle til den nye harddisken,  sånn at han slipper å måtte bruke recover gamertag (som jo krever at han logger seg inn med Live IDen og trenger det passordet han ikke har).

 

Complexity heter forøvrig herved Simplicity.

9224547[/snapback]

 

 

Netopp:)

Lenke til kommentar
Akkurat ja. Så slik har det seg. Der kan man se. Ved lignende annledninger, senere, så kan du jo nevne at grunnen til at du ikke skjønner noe er at du ikke kan noen ting om det det spørres om. Da slipper man å kaste bort tid på å forklare ting til en som ihvertfall ikke kan nok til om det til å kunne svare på spørsmålet.

9225462[/snapback]

 

Ja men 1'eposten var da uansett helt uforklarlig. var nokk ganske mange som ikke skjønte den. skal du ikke da også kjefte på Thor. som heller ikke skjønte?

Lenke til kommentar
Akkurat ja. Så slik har det seg. Der kan man se. Ved lignende annledninger, senere, så kan du jo nevne at grunnen til at du ikke skjønner noe er at du ikke kan noen ting om det det spørres om. Da slipper man å kaste bort tid på å forklare ting til en som ihvertfall ikke kan nok til om det til å kunne svare på spørsmålet.

9225462[/snapback]

 

Ja men 1'eposten var da uansett helt uforklarlig. var nokk ganske mange som ikke skjønte den. skal du ikke da også kjefte på Thor. som heller ikke skjønte?

9226942[/snapback]

 

 

Sry for det :dontgetit: Men har fått fixa det passordet nå så nå kan vi slette denne tråden:)

Lenke til kommentar
Ja men 1'eposten var da uansett helt uforklarlig. var nokk ganske mange som ikke skjønte den. skal du ikke da også kjefte på Thor. som heller ikke skjønte?

9226942[/snapback]

Jo. Jeg skal sende ham en fjasete nidlimerick.

 

Syntes bare det var litt fjollete og tøysete at ingen så ut til å skjønne noe som strengt talt ikke var helt uforståelig. Og så fant jeg på noe utrolig vittig og usansynlig dritmorsomt å si om akkurat nicket ditt. Man trenger egentlig ikke ta det så veldig seriøst. Skulle nok lagt til en mengde gøyale og fleipete smilies altså.

Lenke til kommentar
Akkurat ja. Så slik har det seg. Der kan man se. Ved lignende annledninger, senere, så kan du jo nevne at grunnen til at du ikke skjønner noe er at du ikke kan noen ting om det det spørres om. Da slipper man å kaste bort tid på å forklare ting til en som ihvertfall ikke kan nok til om det til å kunne svare på spørsmålet.

9225462[/snapback]

Jeg har aldri prøvd ut en xbox 360's funksjoner før og vil derfor si at jeg FORSØKTE å hjelpe til med å tolke det som stod i førsteposten. Herved skal jeg kontakte deg når jeg finner en post om er skrevet så uforståelig som førstepost.

Lenke til kommentar
Akkurat ja. Så slik har det seg. Der kan man se. Ved lignende annledninger, senere, så kan du jo nevne at grunnen til at du ikke skjønner noe er at du ikke kan noen ting om det det spørres om. Da slipper man å kaste bort tid på å forklare ting til en som ihvertfall ikke kan nok til om det til å kunne svare på spørsmålet.

9225462[/snapback]

Jeg har aldri prøvd ut en xbox 360's funksjoner før og vil derfor si at jeg FORSØKTE å hjelpe til med å tolke det som stod i førsteposten. Herved skal jeg kontakte deg når jeg finner en post om er skrevet så uforståelig som førstepost.

9229378[/snapback]

 

Slår meg så 100% med på det du sa der :)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...