Gå til innhold

Hvor mye plass har du igjen på PS3 ?

Henry9

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor mye plass har du igjen på PS3 ??

Jeg har 40 GB! Jeg lurer på om det er lite ! Jeg kan da ikke ha brukt 20 GB ! Jeg har bare 4 Demoer ! har ikk fått kjøpt noen spill fra Storen enda Når jeg lagrer noe fra PS2 spill tar det mye mine ?? Tenker bare på at... Siden jeg har 40 GB igjen ! Så kan jo det bli brukt opp fort ?? Heh .. Eller kanskej ikke.. men se da etter 3år ! Jeg må vel bare slette da. Jeg har en del Trailere !

Hvor mye plass har du igjen på PS3 ??

Endret av Henrymeen21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
for det første minne

9194853[/snapback]

...For det andre er minne og harddiskplass (som tråstarter her forøvrig sikter til) to vidt forskjellige ting.

Skrevet

Det er forøvrig ledig harddiskplass du snakker om her og ikke minne. Det man refererer til som minne er RAM, altså stedet hvor spillene lastets inn under kjøring. Minnet blir tømt hver gang konsollen slåes av og på.

På harddisken har jeg 20GB ledig, men ser det ikke som et problem, da jeg har en 250GB ekstern harddisk koblet til.

Skrevet
for det første minne

9194853[/snapback]

...For det andre er minne og harddiskplass (som tråstarter her forøvrig sikter til) to vidt forskjellige ting.

9194862[/snapback]

Jeg skjønte nesten det =/

Fins vell ikke så mange rambrikker på 40 gb

Skrevet

For å gå veldig off-topic så er ikke minne feil i ordets rette forstand. Det er bare det at man i dagligtalen kaller RAM for minne. En harddisk er en form for persistent minne.

Skrevet
Det er forøvrig ledig harddiskplass du snakker om her og ikke minne. Det man refererer til som minne er RAM, altså stedet hvor spillene lastets inn under kjøring. Minnet blir tømt hver gang konsollen slåes av og på.

På harddisken har jeg 20GB ledig, men ser det ikke som et problem, da jeg har en 250GB ekstern harddisk koblet til.

9194870[/snapback]

Lurt ;)

Hadde vært kult om Sony kunne lage en ekstern harddisk som hadde samme Svarte fargen som Playstation.. :D

Skrevet (endret)

Min matcher ikke så verst..

90882.jpeg

Det er forøvrig bare et kabinett man stikker vanlige harddisker inn i. Siden jeg hadde en fra før..

Endret av Geofrank
Skrevet
Min matcher ikke så verst..

90882.jpeg

Det er forøvrig bare et kabinett man stikker vanlige harddisker inn i. Siden jeg hadde en fra før..

9194973[/snapback]

Okei da :D Den der går fint da ;)

Skrevet

Jeg har rundt 180 GB ledig :-) (Byttet ut med en 250 GB) I tillegg har jeg en 100 GB ekstern disk + "uendelig plass" via TVersity :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...