Mar1us Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Vi må ikke glemme Ford Edsel Ambulance! den er grusom den! 9215082[/snapback] er det en sånn ghostbusters-bil fra litt tidligere det kanskje? Jeg er veldig fan av elbil altså, men buddy må nå være noe av det aller styggeste som noensinne har blitt laget??
Simon Aldra Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 hva tenkte saab når dem designet denne fronten? Første gang jeg så den Saab'en trodde jeg det var en tulling som hadde kjøpt kromtape og lagt rundt lyktene, men da jeg skjønte at den kom sånn fra fabrikken bare ristet jeg på hodet. Det er ikke det peneste Saab har prestert. 9215290[/snapback] Nei, på ingen måte. Jeg antar det designet kommer til å vokse på meg på samme måte som BMWs 7-serie har gjort, men jeg vet ikke. Skal jeg ha meg Saab blir det nok en 80-talls 9000 Turbo i sort metallic utførelse.
Januar333 Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 hva tenkte saab når dem designet denne fronten? Første gang jeg så den Saab'en trodde jeg det var en tulling som hadde kjøpt kromtape og lagt rundt lyktene, men da jeg skjønte at den kom sånn fra fabrikken bare ristet jeg på hodet. Det er ikke det peneste Saab har prestert. 9215290[/snapback] Nei, på ingen måte. Jeg antar det designet kommer til å vokse på meg på samme måte som BMWs 7-serie har gjort, men jeg vet ikke. Skal jeg ha meg Saab blir det nok en 80-talls 9000 Turbo i sort metallic utførelse. 9215951[/snapback] Syntes fronten er veldig fin jeg, bedre live en på bilder.. Men facelifta 9-3 som kommer er jeg ikke så begeistra over.
Simon Aldra Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Skal jeg være helt ærlig likte jeg både forrige 9-3 og 9-5. De hadde en slags tidløs eleganse som jeg likte. Konservativt, understated, minimalistisk, you name it, men samtidig veldig markant og merkebevisst. En Saab så ut som en Saab. Noe av det samme som med Audi A4. Du kan si hva du vil om det designet, men spesielt B6 i avantutførelse med S-line-pakken ser tidløs og nydelig ut. Det er Audi for alle penga, men samtidig understated som bare det. Men dagens Saab tar det for langt, det virker som om de ikke visste hva de skulle gjøre med bilen, alle konkurrentene begynte å lage rasjonelt sett mye bedre biler, så hva gjør de? De endrer en designfilosofi som har gitt Saab trofaste kunder de siste 30 årene! BMW har gjort det samme, men de kan det, fordi de har et mye større folketall som kjøper bilene av nasjonalistiske grunner (les: Tyskland), de har en mye, mye, MYE sterkere profil, de har en mye mer solid økonomi, de kan klare underskudd noen år. Men jeg tror ikke GM lar Saab fortsette å tape penger, dessverre..
HansU Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Honda Hr-v ser jo ut som et takras : Hr-v'en ligner litt på hyundai H-1 4x4 med at begge går på stylter. Den nye Cr-v'en er veldig pen helt fram til fronten, både forfra og i profil. i profil ser det ut som den har snabel, og forfra er lyktene forbundet av en RAR grill!! Renault Twingo ser ut som en pokèmon. Twingo, jeg velger deeeg! Ser så måfå og tafatt ut at det ikke er mulig! For KA... ser ut som dan har en bleie, og at den er trukket opp på alle mulige sider av forden.. Peugeot 1007?? Unikt stygg!! Det går dører og vinduer alle veier. Mitsubishi l300 feilproposjonal de lux! Endret 17. august 2007 av HansU
Mar1us Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Hva i svarte tenkte Volvo med denne 9217112[/snapback] Skaperen har god humor! Endret 6. august 2007 av Mar1us
HansU Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Hva i svarte tenkte Volvo med denne 9217112[/snapback] Den er jo TØFF da Ingen kan si at den er stygg når du samenligner den med Mazda 323F!
Mar1us Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Her har vi en som tar seg enda bedre ut med bengalakk; vår kjære Saab 95.. Vi må heller ikke glemme vår alles kjære saab 90, en krysning mellom saab 99 foran og saab 900 bak. En virkelig hæsli krysning! Endret 6. august 2007 av Mar1us
brune-ha Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Syns det nye designet er meget lekkert: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jada-jada Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Syns det nye designet er meget lekkert: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9218635[/snapback] Klin enig.
rublings Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Ahh, den svart var peen Men hvis du ser den nye 9-3en rett forfra, så ser den bare rar ut. Men den har en fin profil.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) HAHA! den renaulten så virkelig ut som en pokemon! :!: Som vi var inne på tidligere, citroen har godt utvalg i stygge biler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som sa citroen er ett romskip? sjekk denne: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er knapt man ser at det er ettermontert vinger! Grøss og gru! Endret 6. august 2007 av Slettet+5132
Isbilen Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Skal de turbinene liksom være standardutstyr, de da?
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Ja der sier du noe, dem fløt så godt inn i resten av skipet at jeg la ikke merke til dem!
Fritz0r Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 AMC Pacer er heller ikke noen pen bil. Grøss og gru... 9205027[/snapback] WAYNES WORLD !! WE ROCK ! Seriøst, den værste bilen må være Volvo 240, for og quote han dere duden fra MESS TV for ett års tid siden: Ser ut som om designerne på Volvo sleit med og finne formen, dro hjem, og hentet et bilde fra kjøleskapet, tegnet av sønnen...
Spykar Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Syns det nye designet er meget lekkert: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9218635[/snapback] Ja de var ikke så dum egentlig.. Aero X inspirert eller hur? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det bare jeg som synes at den nye R klassen rett og slett er mindre pen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Baken på X3 er rett og slett til å spy av. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og når vi er igang med Bmw..hva tenkte de med bakenden på m6'en huff.. dog en pen front da, men baken ødelegger nesten alt... Edit: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 5 serien ja... Endret 7. august 2007 av Spykar
rublings Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det bare jeg som synes at den nye R klassen rett og slett er mindre pen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Baken på X3 er rett og slett til å spy av. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og når vi er igang med Bmw..hva tenkte de med bakenden på m6'en huff.. dog en pen front da, men baken ødelegger nesten alt... 9222733[/snapback] Er enig med alle, utenom bmwen. Denne har jeg alltid likt. Aldri likt den nye 5 eller 3 serien, men 6 serien har alltid vært fin i mine øyner. Fronten på R-klasse er helt motbydelig, men baken er ganske så eksklusiv. Men hva skal Mercedes med en slik bil? Er vel bare varebil versjon som selger, men da kan man bare velge en m-klasse. Mercedes, som er et såpass stort premiumsmerke, burde brukt litt mer tid på den fronten der ja. X3 er jeg enig i. Helt grei front (ikke så veldig fin den heller), men baken er helt forferdelig. Bilen ser veldig spinkel ut, og de lyktene ødelegger alt. Edit: leif Endret 6. august 2007 av rublings
Simon Aldra Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 R-klassen i AMG-versjon er litt som en Ford Galaxy Shelby GT500. Høres det rett ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå