Gå til innhold

Sony Ericsson P1i tråden


Anbefalte innlegg

Klokke i hvilemodus.

Hei er det noen som vet om et program som viser klokka i hvilemodus. Skjermen min er helt svart.

Mente at SE hadde det på andre tlf i P serien.

:hmm:

9469967[/snapback]

 

 

Prøv denne evt.

 

http://my-symbian.com/uiq3/software/applic...aq=7&fldAuto=82

9496042[/snapback]

 

Er dette en skjermsparer da? Virka ikke sånn...

 

Men har noen blitt klok på den klokka som ligger i telefonen, hvordan stille den inn og bli vekt til riktig tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får ikke Wlan til å funke... kommer bare at serveren ikke er der eller noe.

Men har også problemer med Wayfinder. Når jeg laster den ned så stopper den på 99% noen som vet hvorfor??

9497387[/snapback]

 

Det der slet jeg også med, husker ikke helt hva jeg gjorde for å få det til :hmm: enten så gikk det når jeg koblet opp med wlan :hmm: eller så var det når jeg lastet den fra opra mini :blush:

Lenke til kommentar
Får ikke Wlan til å funke... kommer bare at serveren ikke er der eller noe.

Men har også problemer med Wayfinder. Når jeg laster den ned så stopper den på 99% noen som vet hvorfor??

9497387[/snapback]

 

Det der slet jeg også med, husker ikke helt hva jeg gjorde for å få det til :hmm: enten så gikk det når jeg koblet opp med wlan :hmm: eller så var det når jeg lastet den fra opra mini :blush:

9498293[/snapback]

 

Ja har lest at noen fikk det til når man brukte Wlan, men jeg får jo ikke Wlan til å funke! Trenger virkelig hjelp!!

Lenke til kommentar
Men har noen blitt klok på den klokka som ligger i telefonen, hvordan stille den inn og bli vekt til riktig tid?

9497114[/snapback]

 

Klikk på klokkeslettet slik at klokka kjem opp.

Du kan velge mellom tre alarmar.

Uthev den eine og klikk rediger

Klikk på Tid og still inn ønska tidspunkt.

Klikk på Når: Dersom du berre skal ha alarmen ein gang så velger du Neste 24 timer, ellers kan du f.eks. velge eit fast vekketidspunkt alle kvardagar.

Og så lagre.

 

Rett tid stiller du inn ved å tryukke på Mer i klokka og velge andi tid og dato.

Lenke til kommentar
Men har noen blitt klok på den klokka som ligger i telefonen, hvordan stille den inn og bli vekt til riktig tid?

9497114[/snapback]

 

Klikk på klokkeslettet slik at klokka kjem opp.

Du kan velge mellom tre alarmar.

Uthev den eine og klikk rediger

Klikk på Tid og still inn ønska tidspunkt.

Klikk på Når: Dersom du berre skal ha alarmen ein gang så velger du Neste 24 timer, ellers kan du f.eks. velge eit fast vekketidspunkt alle kvardagar.

Og så lagre.

 

Rett tid stiller du inn ved å tryukke på Mer i klokka og velge andi tid og dato.

9499932[/snapback]

 

Har jo gjorte det, og den storer klokka viste oslo tid, men alarmen ringte til londontid...

Lenke til kommentar

Jeg klarer å koble meg til nettverket hjemme via Wlan (vi har N nettverk) det står at jeg er tilkoblet, men kommer bare at det ikke er noe server når jeg prøver å komme meg inn på nettet. Har kommet inn før hoss en kamerat. Er dette innstillinger jeg må gjøre med routeren?

 

Hvor mye koster det å bruke GPS'n 1 time? sånn ca.?

 

Takker for svar. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg klarer å koble meg til nettverket hjemme via Wlan (vi har N nettverk) det står at jeg er tilkoblet, men kommer bare at det ikke er noe server når jeg prøver å komme meg inn på nettet. Har kommet inn før hoss en kamerat. Er dette innstillinger jeg må gjøre med routeren?

 

Hvor mye koster det å bruke GPS'n 1 time? sånn ca.?

 

Takker for svar. :thumbup:

9506580[/snapback]

sitat ifra mywayfinder.com:

"Du betaler for mengden av data som blir overført fra Wayfinder-serveren og mengden data varierer med ditt bruk av Wayfinder. Det er i utgangspunktet tre ulike måter å bruke Wayfinder Navigator™. Disse er basert på datanedlasting i kB per kjøretime, som betyr en kalkulert rute som tar en time å kjøre. Legg merke til at følgende informasjon er basert på vektoriserte (dynamiske) kart.

 

1. Minimum modus - (Veiledervisning) 5-10 kB per kjøretime. Bruk av programmet i veiledervisning, som viser vei med høyoppløslige ikoner og stemme, trenger kun nedlastning av rutedata.

 

2,. Medium modus - (Kartvisning) 30-60 kB per kjøretime. I denne modusen navigerer du med forinstallerte kart på telefonen din*. Du kan velge og laste ned (gratis) bykart fra MyWayfinder.com, reiseplanleggings-siden tilgjengelig for alle Wayfinder brukere. De forinstallerte kartene er automatisk aktivisert når din GPS-posisjon er innefor området av disse kartene. Serveren vil bare sende deg nye kart over områder som ikke allerede er installert på din telefon. Du kontakter serveren for å kalkurere ruten og for å motta reisebeskrivelsen som kommer til syne på kartet (dette forklarer nedlastingen av data ved bruk av lagrede kart).

 

Ikke tilgjengelig før Microsoft Pocket PC og Java.

 

3. Fleksibel modus - (Kartvisning) Første gang du besøker et område: 150-300 kB per kjøretime (kart blir kontinuerlig lastet ned via internett). Deretter, for det samme området: 30-60 kB per kjøretime."

Lenke til kommentar
Men har noen blitt klok på den klokka som ligger i telefonen, hvordan stille den inn og bli vekt til riktig tid?

9497114[/snapback]

 

Klikk på klokkeslettet slik at klokka kjem opp.

Du kan velge mellom tre alarmar.

Uthev den eine og klikk rediger

Klikk på Tid og still inn ønska tidspunkt.

Klikk på Når: Dersom du berre skal ha alarmen ein gang så velger du Neste 24 timer, ellers kan du f.eks. velge eit fast vekketidspunkt alle kvardagar.

Og så lagre.

 

Rett tid stiller du inn ved å tryukke på Mer i klokka og velge andi tid og dato.

9499932[/snapback]

 

Har jo gjorte det, og den storer klokka viste oslo tid, men alarmen ringte til londontid...

9500019[/snapback]

 

 

Du skal ha to klokker der, så du ser tiden i ønsket land f.eks....der har du satt london. Alarmen skal alikvel gå på hovedklokka som du har satt. Men om ikke det skjer så sett en annen lokal tid som har samme tid som norge og prøv da.

Lenke til kommentar

Ser at SonyEricsson har sluppet SEUS for Vista i dag, men noen som får den til å virke? Får feil mld at den ikke finner Java Virtual Machine, men jeg har alt av java på maskinen. (Sitter med java utviklingsverktøy så jeg vet at jeg har alt jeg trenger av java sw)

 

Operativsystem

 

Microsoft® Windows™ 2000 med Service Pack 4 eller nyere eller Windows XP™ Home eller Professional med Service Pack 2 eller nyere Microsoft® Windows Vista™.

 

http://www.sonyericsson.com/downloads/Upda...p-2.7.6.8-1.exe

 

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ems=18&esi=true

 

 

Lenke til kommentar
Ser at SonyEricsson har sluppet SEUS for Vista i dag, men noen som får den til å virke? Får feil mld at den ikke finner Java Virtual Machine, men jeg har alt av java på maskinen. (Sitter med java utviklingsverktøy så jeg vet at jeg har alt jeg trenger av java sw)

 

Operativsystem

 

Microsoft® Windows™ 2000 med Service Pack 4 eller nyere eller Windows XP™ Home eller Professional med Service Pack 2 eller nyere Microsoft® Windows Vista™.

 

http://www.sonyericsson.com/downloads/Upda...p-2.7.6.8-1.exe

 

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ems=18&esi=true

 

 

9511499[/snapback]

 

Det er jo fortsatt samme versjonsnr, og jeg får fortsatt samme svar "Vista not supported"

Lenke til kommentar
Noen som vet hva man må gjøre for å få lyset i telefonen til å skru seg av etter hvert når man lader telefonen. Det står jo på heele tiden..

 

 

-pixi

9510835[/snapback]

Gjør ikke det på min, så det er nok en innstilling et sted i så fall

9510935[/snapback]

Hmm. Kanskje jeg får prøve å oppdatere.

For har prøvd å se etter innstillinger men.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva man må gjøre for å få lyset i telefonen til å skru seg av etter hvert når man lader telefonen. Det står jo på heele tiden..

 

 

-pixi

9510835[/snapback]

Gjør ikke det på min, så det er nok en innstilling et sted i så fall

9510935[/snapback]

Hmm. Kanskje jeg får prøve å oppdatere.

For har prøvd å se etter innstillinger men.

9512572[/snapback]

 

Eg har oppdatert software og min lyser også når den blir lada så eg trur ikkje det vil hjelpe å oppdatere software. Men prøv å sette Bakgrunnslys for bilholder på Auto i kontrollpanelet

Lenke til kommentar
Ser at SonyEricsson har sluppet SEUS for Vista i dag, men noen som får den til å virke? Får feil mld at den ikke finner Java Virtual Machine, men jeg har alt av java på maskinen. (Sitter med java utviklingsverktøy så jeg vet at jeg har alt jeg trenger av java sw)

 

 

Så lenge du ikke har IE som standard nettleser vil ikke programmet funke uansett å ,mye du har inne av flash og java og alt det der :)

Lenke til kommentar
Ser at SonyEricsson har sluppet SEUS for Vista i dag, men noen som får den til å virke? Får feil mld at den ikke finner Java Virtual Machine, men jeg har alt av java på maskinen. (Sitter med java utviklingsverktøy så jeg vet at jeg har alt jeg trenger av java sw)

 

 

Så lenge du ikke har IE som standard nettleser vil ikke programmet funke uansett å ,mye du har inne av flash og java og alt det der :)

9514180[/snapback]

 

 

Hehe, dette vet jeg og har sef testa det ut, dog funker det ikke....

 

Noen med Vista som har fått det til?

Lenke til kommentar
Klokke i hvilemodus.

Hei er det noen som vet om et program som viser klokka i hvilemodus. Skjermen min er helt svart.

Mente at SE hadde det på andre tlf i P serien.

:hmm:

9469967[/snapback]

 

 

Prøv denne evt.

 

http://my-symbian.com/uiq3/software/applic...aq=7&fldAuto=82

9496042[/snapback]

 

Er dette en skjermsparer da? Virka ikke sånn...

 

Men har noen blitt klok på den klokka som ligger i telefonen, hvordan stille den inn og bli vekt til riktig tid?

9497114[/snapback]

 

Joda, den fungerer fint som skjermsparer hos meg hvertfall. Klokka i telefonen vekker meg også til avtalt tid hver dag. Gi blaffeb i at den står på Greenwich selv om du velger Oslo. Tidssonen er allikevel riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...