Gå til innhold

GTHD og G25

Avean

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker Logitech G25 her ? Vurderer å kjøpe det idag for å leke meg med ordentlig H giring i GT :)

Noen som allerede kjører med dette og kan anbefale meg å bruke 2000 på det hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Genialt, fikk akkuratt lønning så, men 2000kr for ratt ? ekke det litt overpriset max :hmm::p Greit at det er børstet stål elr metall elr hva det var, men pokkern da.

Skrevet

Jeg har rattet og H-giret på G25 fungerer overhode ikke i GT-HD. Girspaken fungerer derimot sekvensielt men er ikke særlig behagelig å bruke. Hele girkonsollen står overhode ikke i stil til kvaliteten til rattet og pedalene etter min mening. Men i forhold til andre ratt er det likevel verdt pengene.

Skrevet

Neste gang jeg kjøper ratt, skal det støtte H-gir i Gran Turismo 5. Om H-gir ikke støttes, bruker jeg det gamle Driving Force Pro.

Jeg tørr rett og slett ikke kjøpe noe før det.

Skrevet

Er det i det hele tatt sagt noe om at GT5 støtter/blir laget med tanke på H gir? Jeg kan ikke si jeg husker å ha hørt noe om det. Når jeg ser ps3 ratt i butikken med H gir, kan jeg vel ha tro på det. GT pleier jo å komme med "GT ratt", ala DFP til GT4 og DF til GT3.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Hvertfall kan man gå ut i fra at det kommer ett eller annet ratt som blir "offisiellt" eller offisiellt linket opp til GT5. Men spillet må jo ha støtte for H gir da, ellers tviler jeg nesten på at man trekker opp prisen på rattet med å legge til H gir som man evt. ikke får brukt. Går ut fra at logitech vil prøve å pushe ratt til de som kjøper GT5, siden det pleier å selge brukbart rundt om. Men som sagt, jeg kan ikke erindre å ha lest at spillet kommer til å ha støtte for H gir, så jeg ville ikke gått automatisk ut fra at det gjør det enda.

Skrevet
Kanskje det kommer DFP25  :)

9180022[/snapback]

Var det ikke slik at DF serien skulle utgå, og at det var derfor det nye rattet kom i G serien? Ikke helt sikker, men.

Skrevet

Hvis H giringen ikke funker enda i GTHD så er det ihvertfall bare å drite i det. Rattet har jeg lyst på for giringen alene og ikke minst CLUTCH Blir jo monster garva på å kjøre bil etter man sitter og drifter i 120km/t med dette :D

Skrevet

H-giring funker ikke i GT-HD og jeg vil bli veldig overasket om det fungerer i GT5P, samt overasket om det fungerer i GT5. Det finnes bilder av et G25-sett hos Polyphony og det har clutchpedalen skrudd av. Uansett, clutchpedalen kan nok fungere greit, men som jeg skrev lengre opp i tråden så er selve girspaken til G25 tilnærmet ubrukelig i H-gir konfigurasjon. Jeg har prøvd det sammen med Need For Speed et eller annet og du har stort sett overhode ikke peiling på hvor du er i boksen. Du bare trår på clutchen og skifter gir mer eller mindre på måfå. Ratt og pedaler er veldig bra, girkonsollen suger så det holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...