Gå til innhold

Ubetjente tollestasjoner langs grensa?

mushi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke stor peiling på hvor stor omvei det blir, men til hytta er det ikkeno tollstasjon.

Det er ca 20 - 40 min ellerno i fra halden.

Nå husker ikke jeg helt hva det heter siden jeg aldri er på hytta :p men man må ta en ferge over ( koster ikkeno, og går en gang i halvtimen )

Skrevet

Torsby-Kongsvinger, aldri sett en toller der på mine fire år i Sverige. Men om du kommer E18 fra Stockholm blir dette en omvei på noen timer.

Skrevet

Den om Torsby så ikke så ille ut. Er det noen ved Bengtsfors? Det hadde passet bedre egentlig siden jeg skal til moss eller oslo.

Skrevet (endret)
Nei, han skal nok smugle inn nyskjerrige fjortisser :)

9172319[/snapback]

Mushi er ei jente... men hun ska nok smugle inn drikkevarer til norge :p

Endret av killerboy85
Skrevet
Drar du hunden over på rødt, må du ut med 25% av kjøpssummen i toll. Det har jeg ikke råd til gitt.

9172679[/snapback]

Er da lov å ha med hunden sin på tur vel^^

Skrevet
Er da lov å ha med hunden sin på tur vel^^

9172795[/snapback]

Sant. Du trenger ikke å si at du kjøpte den i sverige. Enkelt og greit. De kan ikke bevise om du eide den før turen eller ikke.

Skrevet

Ble vinket inn både på svenskegrensen og norskegrensen til/fra Roskilde. Men det er fordi jeg er bad boy.

Hint: Ikke ta den vanlige veien, Strømstad.

Skrevet

Er en vei gjennom skogen, fra Strömstad til Halden. Der finnes det ikke en eneste tollstasjon, og omtrent ikke en bil.

Sjekk riksvei 22 fra Halden på kartet, og følg den mot Sverige. Er litt vanskelig å finne frem, kanskje, men det er aldri noen kontroller der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...