Gå til innhold

Hvilken klasse er mest "elsket"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man bør ikke insistere på at en Feral druid skal være healer i ei gruppe akkurat. Han går tom for mana etter å ha fyrt av 3-4 medium heals og da kan han ikke engang bruke shapeshift-formene siden de krever også mana.

 

Teamet på en groupquest sammen med en idiot av en paladin igår (Jeg var 49 han 50.), som ville jeg skulle heale. Sa jeg var feral specced, men det betydde visst ingenting for like etter spurte han "r druids cool to play?"

Javel da, han sto der og ble pounded av en lvl 51 elite, jeg heala det manaen min klarte men det holdt ikke i lengden og han døde. Så jeg gikk catform og vi DPS'et mobbene ihjel på 1/3 av tiden, og han healet av og til.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hunter er fett. Og da har du både damage og crowd control å leke deg med. Spiller du bra kan du bli en 5 mans gruppe sin beste venn. :thumbup:

 

Kanskje ikke så mange som skriver "/2 LF1M Hunter" da :thumbdown:

 

EDIT: Ooops. Leste første post :p Var visst lei hunter, du :nei:

Endret av hobbyflekken
Lenke til kommentar

Jeg har netopp, aka for to uker siden laga en Mage, som en avveksling fra en resto-shaman, og jeg syntest det var kjempegøy. Lvler ganske bra, og folk vil gladelig ha deg med i instancer, så det anbefalest! Ellers er jo rouge ganske morsomt, men det som suger er jo at det har blitt så h******* mangen av de.

Lenke til kommentar

Enig med psilo her, mage delen av druiden er bedere enn "rogue" delen.

Spiller selv på ett "hardcore nivå" og vi har en moonkin druid som knocker ut det meste på DPS når han først setter i gang.

 

 

Hadde jeg vært deg ville jeg gitt druid en sjangs til, det er IALLEFALL 4 klasser i en klasse. Og det er veldig lett å like dem. samtidig som det er VELDIG lett å få gruppe som feral/tank.

 

;)

Lenke til kommentar

Er man en flink druid, og er lur og tar med seg både dps, tank og healing-gear - da blir man elsket. Dog tar dette opp litt mye bagspace. Jeg vil si at druid er den beste klassen på WoW. Deretter paladin/priest/shaman. Siden de både kan gjøre skade OG heale.

 

Men selvfølgelig, mye kommer ann på personen som sitter på andre siden av skjermen.

Lenke til kommentar
night elf rouge - we do it from behind(L)

9174051[/snapback]

:sick:

 

Druids har jeg alltid likt.

Det med at de "mister elsk" pga. ressing en gang i halvtimen bare kan jeg være litt enig i, men det er fordi jeg har vært borti alt for mange druider som nekter å bruke cooldownen sin. Skjønner de godt forsåvidt, hater folk som bare ligger der og venter på ress mens alle de 4 andre i party corperunner.

 

Hunters som kan og spille kan være herlige i instancer de også forsåvidt :)

Men klassen har vel alltids huntard ryktet på seg :p

 

"i promis i not need on u mace kk?"

Lenke til kommentar
Man bør ikke insistere på at en Feral druid skal være healer i ei gruppe akkurat. Han går tom for mana etter å ha fyrt av 3-4 medium heals og da kan han ikke engang bruke shapeshift-formene siden de krever også mana.

 

Teamet på en groupquest sammen med en idiot av en paladin igår (Jeg var 49 han 50.), som ville jeg skulle heale. Sa jeg var feral specced, men det betydde visst ingenting for like etter spurte han "r druids cool to play?"

Javel da, han sto der og ble pounded av en lvl 51 elite, jeg heala det manaen min klarte men det holdt ikke i lengden og han døde. Så jeg gikk catform og vi DPS'et mobbene ihjel på 1/3 av tiden, og han healet av og til.

9170751[/snapback]

 

Nei, men nå insisterer du forhåpentligvis ikke på at han skal heale heller?

Du vet, de aller fleste paladiner er specca retribution under levling, og da healer selv feral druider bedre enn paladinen.

Lenke til kommentar
Man bør ikke insistere på at en Feral druid skal være healer i ei gruppe akkurat. Han går tom for mana etter å ha fyrt av 3-4 medium heals og da kan han ikke engang bruke shapeshift-formene siden de krever også mana.

 

Teamet på en groupquest sammen med en idiot av en paladin igår (Jeg var 49 han 50.), som ville jeg skulle heale. Sa jeg var feral specced, men det betydde visst ingenting for like etter spurte han "r druids cool to play?"

Javel da, han sto der og ble pounded av en lvl 51 elite, jeg heala det manaen min klarte men det holdt ikke i lengden og han døde. Så jeg gikk catform og vi DPS'et mobbene ihjel på 1/3 av tiden, og han healet av og til.

9170751[/snapback]

 

Nei, men nå insisterer du forhåpentligvis ikke på at han skal heale heller?

Du vet, de aller fleste paladiner er specca retribution under levling, og da healer selv feral druider bedre enn paladinen.

9178127[/snapback]

 

Imo healer ret pala med heal gear bedre enn feral druid i heal gear..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...