Gå til innhold

Hvilken klasse er mest "elsket"?


Anbefalte innlegg

Har nå gått lei hunter, druid og Paladin:p

Så lurer på vem av klassene rogue, warlock og mage som får lettest instance gruppe og er lettest og lvle?

Evt også priest, men vil helst ikke heale siden jeg har holy pala, så litt tvilsom på det..

Det viktigste er ikke lvle farten, men det at klassen er en morsom klasse, som ikke sliter for mye med instance.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå gått lei hunter, druid og Paladin:p

Så lurer på vem av klassene rogue, warlock og mage som får lettest instance gruppe og er lettest og lvle?

Evt også priest, men vil helst ikke heale siden jeg har holy pala, så litt tvilsom på det..

Det viktigste er ikke lvle farten, men det at klassen er en morsom klasse, som ikke sliter for mye med instance.

9170187[/snapback]

 

Hadde jeg vert deg hadde jeg satset på Priest. Spilte selv dette og det var en fornøyelse. Trenger jo ikke heale, kan også specce shadow. vett ikke kossen det er etter TBC men dei var godt likt når jeg spilte det.

 

Er Priest utelukka helt synest jeg også at Mage er en utrolig kul class og spille. Spessielt i pvp :)

Lenke til kommentar

De spør vel gjerne om mage/lock da?

Locks har nesten like høy dps, de overaggro ikke like lett som mages.

De tåler en god del mer. De har pet(bloodpact etc)

De har HealthStone + SoulStone.

Locks er kos!

 

Topic: Bare for å si det igjen, jeg ville tatt shadow priest, masse dps der.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Ikke start med en healer- klasse hvis du _ablsoutt_ ikke skal heale.

 

Er alltid herlig når en gruppe går i oppløsning fordi en druid, eller ett eller anet, nekter å heale litt. I R DEEPEE ESSS!

9170257[/snapback]

 

mente ikke at jeg -absolutt- ikke skal heale, men vil helst ha litt aveksling fra min holy pala, føler at jeg har healt nok:p

Lenke til kommentar
Ikke start med en healer- klasse hvis du _ablsoutt_ ikke skal heale.

 

Er alltid herlig når en gruppe går i oppløsning fordi en druid, eller ett eller anet, nekter å heale litt. I R DEEPEE ESSS!

9170257[/snapback]

 

Syns egentlig instancene i Outland er mindre tilgivende enn de i Azeroth, og for min del er det like greit at en gruppe ikke kommer seg til instancen, enn at folk kaster bort tid på noe som kommer til å funke halvbra.

 

Ta også med i beregningen at tanker svært ofte er arms/fury med skjold / feral i dps-gear (har bare sett en palatank i aksjon), dps har dmgmeter installert og kjemper om å være #1.. det er til å grine av.

Lenke til kommentar
Ikke start med en healer- klasse hvis du _ablsoutt_ ikke skal heale.

 

Er alltid herlig når en gruppe går i oppløsning fordi en druid, eller ett eller anet, nekter å heale litt. I R DEEPEE ESSS!

9170257[/snapback]

 

Druider UTEN healing gear i lav level og MÅ absolutt heale... erm... bedre å ikke gå for å si det sånn :) Men hvis du har healing gear så klarer du deg fint. Iallefall til en hvis grense. Feral Druider er TANKS! :cool:

 

Men on topic, gå for mage :) Gratis mat/vann, funker fint i PvP og farmingen går ganske lett :D Alt for mange unger(virker sånn, vet ikke 100% om det er sånn) som spiller Rogue ærlig talt =/

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Hvorfor er d så utrolig viktig for alle å få gratis vann + mat?

Du kan enten tigge det av en mage eller kjøpe av vendor. er jo praktisk talt gratis.........

 

Farming med affli lock er jo også lett. bare spamma dots og fear's, funker FETT!

9170638[/snapback]

Trenger jo ikke fear til farming...

Lenke til kommentar
Trenger jo ikke fear til farming...

9170641[/snapback]

 

Sant nok, men da tar du færre hits. aka du har mer liv som du kan bruke på life tap, og dermed holde på lengre før du går tom for mana og må ta pause.

then again, er jo alltid en liten sjangse for at du kan overaggro :p

Må vel se an situasjonen der du grinder.

Lenke til kommentar
Trenger jo ikke fear til farming...

9170641[/snapback]

 

Sant nok, men da tar du færre hits. aka du har mer liv som du kan bruke på life tap, og dermed holde på lengre før du går tom for mana og må ta pause.

then again, er jo alltid en liten sjangse for at du kan overaggro :p

Må vel se an situasjonen der du grinder.

9170647[/snapback]

Trenger ikke Life Tap hvis man er affliction.

 

Overaggro når man farmer? o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...