tidus2k4 Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 (endret) The latest issue of EGM has a review on the RPG Blue Dragon for the Xbox 360 which has had a good amount of success in Japan by Microsoft's standards. However unfortunately they don't believe it to be as good as one would have hoped for. They claim it has neither strong characters or a good storyline. It scored 6.5, 7.5, 6.5. Kilde Triste saker.. dette var muligens den største grunnen til at jeg skulle skaffe meg 360, så jeg hadde håpet på bedre. Character og story har stor betydning i rpg spill :\ Får håpe Lost Oddysey blir bedre. Endret 29. juli 2007 av tidus2k4
StaBBer Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Litt skuffende ja, men venter til det kommer flere omtaler. Gleder meg uansett mest til Cry On.
kilik Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Var veldig begeistret for dette tidligere da det er nøkkelpersonene bak klassikeren Chrono Trigger som står bak, men både videoer og previews har fått det til å høres ut som et rimelig middelmådig og gammeldags RPG. Joda, det fikk 37 av 40 i Famitsu, men der gir de strengt tatt nesten aldri dårligere enn 35 til et JRPG. Mass Effect blir nok det jeg prioriterer av RPG-er i år.
DP Rusher Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 De fleste previewene (norske inkludert) har vel skrytt ganske mye av det, så vi skal vel ikke avskrive det helt ennå.
Mala Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Hmm i og med at eg har begynt å like denne typen spill, så må eg si at eg heller har vippet mot Trusty Bell. Spesielt etter den gode demoen av spillet. Kommer vel neppe til å handle inn BD med det første.
kilik Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 6/10 i siste Edge. Holder meg nok unna dette ja. Visstnok kun for spesielt interesserte som elsker tradisjonelle JRPGs i følge Edge. Zelda: Phantom Hourglass fikk forresten 9/10, mens Transformers: The Game (2/10) var ikke like heldig.
_norse_ Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Testa demoen og spillet var vel omtrent som forventet. Eternal Sonata ble jeg litt mer imponert av. Storyen og selve gameplayet var vel ikke noe spesielt, men spillet var rett og slett vakkert. Nå er jeg ikke akkurat noen fan av JRPG. Historiene og karakterene er stort sett latterlige og tåpelige. Det skal noe spesielt til for at jeg skal sette meg ned med et slikt spill.
Lakus Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Jeg bryr meg mitt i rævva om andre liker spillene jeg skal spille eller ikke. Liker jeg det, så kjøper jeg det.
chiefo Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Ble veldig... hva skal man si... barnepreget. Ikke at det er dumt, men når FFX er det eneste sammenligningsgrunnlaget av slik rundebaserte spill, så merket jeg meg en forskjell som kan slå begge veier. Flott, men figurene tiltrakk meg ikke. Eternal Sonata derimot... ser meeeeeeeeget vakkert og tiltrekkende ut.
Mala Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Eternal Sonata er eit av det peneste spillet eg har sett tror eg. Og for ein utrolig flott musikk det var i den demoen. Holder den samme kvalitet spillet igjennom blir det jubel.
paranoide Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 The latest issue of EGM has a review on the RPG Blue Dragon for the Xbox 360 which has had a good amount of success in Japan by Microsoft's standards. However unfortunately they don't believe it to be as good as one would have hoped for. They claim it has neither strong characters or a good storyline. It scored 6.5, 7.5, 6.5. Kilde Triste saker.. dette var muligens den største grunnen til at jeg skulle skaffe meg 360, så jeg hadde håpet på bedre. Character og story har stor betydning i rpg spill :\ Får håpe Lost Oddysey blir bedre. 9166558[/snapback] Hvorfor ikke prøve det først, før du dømmer spillet? Flere av mine favorittspill har fått slakt, og jeg takker meg selv for at jeg ikke er en sau som kun går etter de gode anmeldelsene. Hvis Blue Dragon interesserte deg fra før av er det ganske sikkert at du vil sette pris på spillet, selv om tre andre personer i verden rangerte det midt på treet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå