rabagast3 Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Min favoritt er banan/bananskall i nolf2. Er helt hysterisk. Spillet er vert alle pengene bare for å få oppleve dette. Morsomme komentarer med mer. Hvis du bruker det ofte nok så vil enkelte av motstanderene dine begynne å grine når de detter. Ellers kommer det ut morsomme lyder når de detter.Må oppleves
Fixer'n Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 du har mange morrsome våpen i worms. gale bestemødre, selveksploderende sauer, eksploderende bananer og mange fler
letmein Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Er da ganske festelig å krympe folk og tråkke på de i Duke Nukem 3D
Uxzuigal Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Uten tvil Quake 3 / Quake 2 Railgun En god annen plass går nok til vår kjære Gauntlet i quake 3: )
ATWindsor Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Super-sheep i Worms kanskje Enig, datt av stolen og vridde meg i latter første gangen jeg brukte den. Donkey fra samme spill er også ganske morsom (og ming wase, og banana bomb, og salvation army, osv, skal stoppe nå ) AtW
Uxzuigal Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 ai ai hvordan kan jeg gleme worms 2 våpnene, Selfølgelig er disse best! men når man snakker om realistiske våpen( ja railgun finnes:) så er railgun best:)
JohndoeMAKT Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 ai ai hvordan kan jeg gleme worms 2 våpnene, Selfølgelig er disse best! men når man snakker om realistiske våpen( ja railgun finnes:) så er railgun best:) På papiret.
Monsoon Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Healing Spray i Natural Selection, ingenting er mer moro enn å drepe en motstander med et angrep som er ment til å heale lagkamerater =) Total ydmykelse og utdritning å bli drept av
Gatts Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Healing Spray i Natural Selection, ingenting er mer moro enn å drepe en motstander med et angrep som er ment til å heale lagkamerater =) Total ydmykelse og utdritning å bli drept av hehe, syns det er mer driti ut å bli drept med parasite
DusteBikkje Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 ingenting er kjekkere enn å ta noen med glock18 i cs... ellers må det kjekkeste være hagla i worms1/2, det var bare fantastisk... pistolen i duke3d har ingen nevnt, eller støvelen, det var og kjekt... spesielt hvis du brukte begge beina...
Rikky Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 pistolen i duke3d har ingen nevnt, eller støvelen, det var og kjekt... Du tenker på "mighty foot"?
xector1 Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 ingenting er kjekkere enn å ta noen med glock18 i cs...quote] Syns kniven er mye morsommere i cs, det er skikkelig pinlig å bli drept med en kniv....
Mr. ve Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 ingenting er kjekkere enn å ta noen med glock18 i cs... Er du heelt teit du da gutten min? Det er lett å drepe med clock i CS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå