Gå til innhold

Tre blomsterbilder tatt i Polen (funker nå)


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Heisann.

 

Nå kom jeg nettopp hjem fra Polen og har tatt en del bilder der nede. Det eneste som irriterer meg er at kameraet jeg hadde med suger noe helt ekstremt, men jeg skal ha meg nytt straks. Uansett, jeg tok disse tre bildene og er ganske fornøyd med dem.

 

Det eneste jeg har gjort med dem er å endre litt på kontrasten, lysstyrken og croppe dem litt i Adobe Lightroom.

 

Kom med dine meninger! :)

 

post-78946-1185564301_thumb.jpg

post-78946-1185564713_thumb.jpg

post-78946-1185564876_thumb.jpg

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg burde kanskje egentlig ikke si noe på disse bildene siden jeg personlig ikke er så veldig fan av blomsterbilder.

 

Det eneste jeg har gjort med dem er å endre litt på kontrasten, lysstyrken og croppe dem litt i Adobe Lightroom.

 

På min skjerm ser det egentlig ut som om du har justert litt mer enn *litt* fargene på det første og siste ble litt voldsomme syns jeg og selve kronbladene ser ut til å lide litt av lite kontraster. Om jeg forstår deg rett sier du at du har brukt kontast og brightness i lightroom? De sliderne burde du egentlig prøve å glemme at eksisterer og heller bruke tone curve eller til nød fill-light da contrast og brightness har lett for å ødelegge mer en de fikser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg burde kanskje egentlig ikke si noe på disse bildene siden jeg personlig ikke er så veldig fan av blomsterbilder.

 

Det eneste jeg har gjort med dem er å endre litt på kontrasten, lysstyrken og croppe dem litt i Adobe Lightroom.

 

På min skjerm ser det egentlig ut som om du har justert litt mer enn *litt* fargene på det første og siste ble litt voldsomme syns jeg og selve kronbladene ser ut til å lide litt av lite kontraster. Om jeg forstår deg rett sier du at du har brukt kontast og brightness i lightroom? De sliderne burde du egentlig prøve å glemme at eksisterer og heller bruke tone curve eller til nød fill-light da contrast og brightness har lett for å ødelegge mer en de fikser.

9183526[/snapback]

Hmm, da ser skjermene våres veldig forskjellig ut. Hos meg har de ikke voldsomme kontraster. Det eneste jeg har gjort i Lightroom er å endre litt på curves og litt på fargene. Men ikke noe ekstremt. Jaja, får så være. Burde kanskje skaffe meg bedre skjerm :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...