danno_O Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Spiller House/dance/D&B nå i en time eller noe. Klikk
MindB Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Da er det tilbake igjen til ordinære sendinger! Jeg kommer som vanlig til å spille fra 21:00 til 23:00, og det vil bli spilt både house og trance
J@cob Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hmm, virker veldig interessant. Hva med Ninjatunes, elektronisk / trance nok? Har flust med det liggende
MindB Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hva er Nijnatunes? ..og da er vi LIVE, klikk her for å lytte!
ekwathne Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hvor lenge spiller du? Edit: stod jo rett ovenfor. Endret 6. januar 2008 av ekwathne
magio Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hva er Nijnatunes? ..og da er vi LIVE, klikk her for å lytte! Jeg elsker deg
danno_O Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Albinoni var jammen meg fin Noen som vet hvilket klassisk stykke den er tatt fra? Edit: "Albinoni Adagio" het stykket. Hvilket album er den låta fra Mindb? Endret 6. januar 2008 av danno_O
MindB Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Det er Tomasso Albinoni som har komponert stykket, usikker på album. Som dere hører spiller jeg litt over tiden i kveld også, regner med å være ferdig snart
DanielvanSand Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Albinoni var jammen meg fin Noen som vet hvilket klassisk stykke den er tatt fra? Edit: "Albinoni Adagio" het stykket. Hvilket album er den låta fra Mindb? Albonino - Symphony In G Minor. Tiësto og Phalanx har bla. også gjort versjoner av den (Tiësto - Athena, Phalanx - Symphony In G Minor)
danno_O Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hvis ingen har noe imot det, så spiller jeg litt ambient/lounge/soundscape inn i natta, når du runder av, MindB. For all del, take you time. Det er herlig å høre på
MindB Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Da kan du ta over om 5 min, danno_O Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. The Knife - Heartbeats (Rex The Dog Remix) 02. Fat Jon - Everywhere (Swell Session VIP Remix) 03. Funkerman featuring JW - Fallin' In Love 04. Agoria - Les Violins Ivres (Super Remix) 05. Marco DeMark featuring Casey Barnes - Tiny Dancer (Deadmau5 Dub Mix) 06. John Dahlback featuring Andy P. - Late Night Worries (King Unique No Worries Dub Mix) 07. Bellatrax - I Can't Help Myself (Mr. Groove Vocal Mix) 08. DJ Antoine - This Time (Klaas Remix) 09. Funkerman - Speed Up 10. Alex Di Stefano - Ogma (Melody Mix) 11. Mason vs. Plastikman - Spastik Exceeder (kalla Mashup) 12. Laidback Luke & Steve Angello - Be 13. Lens - Beyond The Shadows (Moonbeam Remix) 14. Marcus Schossow & Thomas Sagstad - Crepuscolo 15. Cary Brothers - Ride (Blake Jarrell Remix) 16. ID 17. Tiesto featuring Jes - Everything (Cosmic Gate Remix) 18. Alex Kunnari - Lifter 19. Dido - Sand in My Shoes (Above & Beyond's UV Remix) 20. Lolo - Who Are You? 21. Jonas Steur - Silent Waves 22. Marc Aurel featuring Anna Maria Ka - Sound Of Love (Rank 1 Remix) 23. ID 24. Teaser - When Love Breaks Down (Oceanlab Mix) 25. Enmass - Beyond Horizon 26. Fire & Ice - Para Siempre 27. Everything But The Girl - Everything But The Rush (Bootleg) 28. Electrovoya - Days Like These 29. Endre - Kallocain (Robert Nickson Remix) 30. Rollerball - Albinoni (Above & Beyond Remix) 31. Sundawner - Sorrow (Cosmicman Remix) 32. JPL - A Place Called Home (Passiva's 138 BPM Remix) 33. Ayu - Appears (Kyau vs. Albert Dub Mix) 34. Paul van Dyk - Nothing But You (Indecent Noise Rework) 35. ID 36. Nebulus - Destination Paradise 37. Rah - Seven (Airbase Remix) 38. Modulation - Spirits (Cosmicman Remix) 39. Tilt - Children (Tilt's Courtyard Mix) 40. ID 41. Hampshire & Nysse featuring Nikita - Eternal Voices (Tiesto's Alternative Breaks Mix) 42. Will Holland presents Holla - Melodica
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Takker for fine timer med herlig musikk MindB, god natt! Da har jeg tatt over med Chillout/Lounge/Ambient/Soundscape Jeg har som vanlig ikke klart å holde meg til sjangeren min, men takk for at dere lyttet Nå runder jeg av med en av mine favorittsanger. Tracklist: Endret 7. januar 2008 av danno_O
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Da blir det trance fra meg kl. 21:00 til 23:00!
Thend Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Klokka 20:00 i kveld gjør jeg comeback med en heidundrandes/koselig hiphopsession.
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Kult! For å fullføre kvelden kan jeg jo kjøre litt Lounge fra 23:00 jeg da. Ser ut til å bli en bra kveld!
TST Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Dette syns jeg virket som et så artig prosjekt at jeg tørket støv av platespillere (Technics SL-1200 MKII) og mikseren (Pioneer DJM-600) i helga, koblet utstyret opp mot PC-en og fant frem noen tonn med vinylplater med deilig house og techno. Spilte en del på diverse internettstasjoner for en del år tilbake og håper å kunne bidra på HWradio også. Mixing med CD eller MP3 er ikke min greie, men så lenge det foregår via Shoutcast/Winamp har jeg programvare for å sende ut lyd til oppgitt server. Vil også vurdere webcam hvis noen har tips til tjenester som sprer èn feed ut til flere, uten at båndbredden min lider av det - slik som med musikken. Sendte derfor en PM til DJ_Dark i går formiddag, men har ikke fått respons enda. Hvis det er flere enn han som er ansvarlige, vil jeg gjerne komme i kontakt med dem :-) Her er forresten et opptak som ble gjort under en spillejobb på en radiostasjon i 2002, for de som vil ha en forsmak: http://www.gamer.no/filer/mixes/thor_stone..._11-08-2002.mp3 Kunne det forresten vært en ide med en IRC-kanal, slik at DJ-ene og lytterne kan kommunisere direkte med hverandre?
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Prøv å kontakt Magio. Det er han som står bak domenet. Tror heller ingen har noe i mot å høre på noe techno, da det ikke er mange DJene som spiller det samme du hadde inkludert i mixtapen Endret 7. januar 2008 av Dalh
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Mener det er en IRC-kanal som en eller annen laget til oss, men husker ikke navnet i farta. Skal sende deg en PM straks, har vært litt opptatt pga at jeg har startet på skolen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå