Gå til innhold

HP Pavilion dv9575 erfaringer


Bruun

Anbefalte innlegg

Vel vel, sendte ihvertfall ein mail til HP i dag ang. problemet.

 

Testet forøvrig driverene det var linket til forran her, og fikk disse tallene i 3DMark:

3Dmark 03 m.nyeste HP drivere: 5863

Dmark 03 m.linket Nvidia drivere: 7184

 

3Dmark 06 m.nyeste HP drivere: 2340

3Dmark 06 m.linket Nvidia drivere: 2407

9636640[/snapback]

Uhm, jeg har nå kjørt 3Dmark03 med 163.69 drivere + moddet inf, og jeg fikk 3777 poeng...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funker denne driveren fortsatt problemfritt?  Ser på forumet der at det er litt ymse erfaringer med den.

9606000[/snapback]

Fungerer fint for meg ihvertfall, ikke hatt no problemer enda. Ikke prøvd med no særlig spill, bare Half life 2 og det går jo fint, prøvde Bioshock demo den var det værre med, må sette det mest av grafikk i bånn for at det skulle gå ann å spille...

9609750[/snapback]

 

Jeg har også testet med siste versjon av driver her inne:

http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=13874

 

Hadde problemer med installasjon av nye skjermdrivere fra HP, og spillet Bioshock, som bare gikk ut i svart skjerm etter intro-videoen. På deres support-sider henviser de til å installere DirectX 10 og siste versjon av skjermkortdrivere, noe som ikke hjalp stort.

 

Men etter installasjon av versjon 162.22 + moddet inf, så fikk jeg Bioshock til å fungere. Jippi! :D Har ikke testet med fulle innstillinger ennå, kun defaults.

 

Frank

Lenke til kommentar
Vel vel, sendte ihvertfall ein mail til HP i dag ang. problemet.

 

Testet forøvrig driverene det var linket til forran her, og fikk disse tallene i 3DMark:

3Dmark 03 m.nyeste HP drivere: 5863

Dmark 03 m.linket Nvidia drivere: 7184

 

3Dmark 06 m.nyeste HP drivere: 2340

3Dmark 06 m.linket Nvidia drivere: 2407

9636640[/snapback]

Uhm, jeg har nå kjørt 3Dmark03 med 163.69 drivere + moddet inf, og jeg fikk 3777 poeng...

9644786[/snapback]

 

Jøss :hmm:

 

Med standard instillingere i drivere og i 3DMark? Var jo ein formidabel forskjell da.

Lenke til kommentar

Årh, er ingen ekspert på data men begynner å bli meget frustrert over min dv9575. Uansett hvilket spill jeg prøver å spille så lagger og hakker det. Instalerte nettopp FIFA 08, skal ikke denne dyre laptopen klare å kjøre dette spillet uten vannvittig lagg? Har fått med meg at det kanskje står på driverene til skjermkortet men klarer ikke å få oppdatert disse. Når jeg prøver å instalere den 162.22 + moddet inf driveren så får jeg bare feilmeldinger fra nvidia.

 

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få pc en til rett og slett å fungere litt bedre? Føler for øvrig hele maskinen går treigt, iTunes og hva enn det skulle være, hakker jo overalt...Er det Vista som sluker så ekstremt med kapasitet?

Lenke til kommentar

Jeg jobber i utlandet og fikk pc`n til 8600,- uten moms:)

 

Plages med dvd stasjonen, den lager en sinnsyk vibrasjonslyd når den kjører opp hastigheten! har kontaktet hp men ikke fått noe svar enda(mail)

 

Er det fortsatt 162.22 driveren med moddet inf som gjelder? trenger uansett bare nok til wow jeg! Resten spilles på ps3, der går alt som en drøm!

Lenke til kommentar
Jeg jobber i utlandet og fikk pc`n til 8600,- uten moms:)

 

Plages med dvd stasjonen, den lager en sinnsyk vibrasjonslyd når den kjører opp hastigheten! har kontaktet hp men ikke fått noe svar enda(mail)

 

Er det fortsatt 162.22 driveren med moddet inf som gjelder? trenger uansett bare nok til wow jeg! Resten spilles på ps3, der går alt som en drøm!

Samme her, ble en god del billigere uten momsen! Skulle bare ønske de solgte dv9580 i Norge, for da hadde jeg fått med HD DVD drive.

 

Jeg merker også dette på DVD-spilleren, men jeg tror det er ufarlig... Har ikke opplevd noen problemer med den enda ihvertfall.

 

Jeg avinstallerte de nye driverne jeg skrev om over, og re-installerte 162.22 i dag. Jeg skal kjøre 3Dmark etterpå og rapportere tilbake her.

Lenke til kommentar

Er det meningen at denne maskinen skal være så treig .. ? Begynner å lure mer og mer på om det er noe virkelig galt jeg har glemt å gjøre av oppdateringer/drivere etc med min dv9575? Føler alt går seint og dårlig. Ta for eksempel QuickPlay knappene over tastaturet. Ved tast på disse skal det ikke maskinen umiddelbart reagere? Når jeg trykker på "mute" knappen hos meg går det iaf 1sek før klikk lyden høres. Satt på en dv6500 maskin på jobb i dag med samme QuickPlay funksjonen og her fungerte det jo strålende.

Noen med tips til hva som er galt med min maskin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...