Dj_Arnleif Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Hva synest dere er det beste man kan få for 15000,-? Da skal alt vere med, som skjerm, datamus, kabinett osv. Noen som kan lage et oppsett til meg? Håper noen kan hjelpe, -Aleks
MindTooth Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Her er en PC jeg satt opp for en annen person på forumet: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=51054
Dj_Arnleif Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Skrevet 24. juli 2007 (endret) Holder denne maskinen i et noen år fremover? Endret 24. juli 2007 av Dj_Arnleif
Knutgrus Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har en 2 år gammel pc som jeg synes holder koken enda. Har lyst til å bytte ut, men ser ikke helt poenget enda. PS. Du kan smelle i med større skjerm nå (samsung 226 eller noe?) til tusenlappen mer. Siden Intel kutter prisene.
MindTooth Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Denne kommer til å fungere i mange år fremover. Men fordelen med å bygge selv, er at du ved en senere lett kan oppgradere en komponent som begynner å bli gammel. Du kommer ikke unna da. Selv har jeg en PC som er 4 år gammel. Og jeg kjøpe ikke det beste selv den gangen. Så jeg kunne selv tenkt å oppgradert PC-en snart.
Dj_Arnleif Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Skrevet 24. juli 2007 Men skjermkortet, er det bra nok til å kjøre for eksempel Crysis, når den tid kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå