Gå til innhold

BK: Trapp og veranda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med trappa syntes jeg var ganske stilig, det andre vet jeg ikke helt. Hvis jeg skal prøve med noe konstruktivt eller peke på hva jeg ike liker så må det var det som er nederst i høyre hjørnet på det første bildet og de vinduene på venstre siden, også på det første bildet.

Lenke til kommentar

Det er mulig det er noe feil med øynene mine, men når de to bildene til venstre står ved siden av hverandre blir det nesten en optisk illusjon som for meg resulterte i at det høyre bildet ser mer oppreist ut med et helt annet perspektiv. Det gjorde et i utgangspunktet spennende bilde ennå mer spennende for meg syns jeg.

Lenke til kommentar
Det første bildet falt i smak her. Hvor er disse tatt? Interessante konstruksjoner her. :)

9135772[/snapback]

 

 

Bygget i seg selv er i grunn ikke så interesant, men akkurat det hjørnet har jeg selv sansen for :) fannt et bilde, men det var ikke mye til tess :p

 

 

 

 

Edit: Dork: tror jeg skjønner hva du mener :) disse bildene skal i en serie jeg holder på å lage :) så mye mulig de blir å stå sammen med hverandre :)

Endret av Madusius
Lenke til kommentar

Likte det trappebildet godt, falt også for ilusjonen om at fasaden på bilde 2 var mer vinklet rett opp en på første før jeg så bedre etter.

 

Angående Canon L, tenker han nok på at det ligner på noen av linsene til canon. Legg spesielt merke til siste linsen i rekken.

post-86587-1185376782_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Likte det trappebildet godt, falt også for ilusjonen om at fasaden på bilde 2 var mer vinklet rett opp en på første før jeg så bedre etter.

 

Angående Canon L, tenker han nok på at det ligner på noen av linsene til canon. Legg spesielt merke til siste linsen i rekken.

9140723[/snapback]

 

ah, da skjønner jeg :p takker for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...