Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/worklog: BMW 320i E36 Turbo *Update 30/7-12*


Brian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, kansje det, eller så er det varme i spylevæskeslangene og dysene som kansje gjør det. Får ta et bilde hvis det en gang kommer snø på bilen igjen. Men dette mønsteret bruker også å komme frem selv om motoren ikke er varm, så jeg tror egentlig at det kan være noe annet.

 

Ellers er det jo bimmertreff i Trondheim nå på søndag kl 13 i parkeringskjelleren på Stormsenteret på tiller. Tenkte jeg skulle rulle meg en tur utover dit også. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Mulig det, skal følge med når det kommer snø.

 

Fikk forresten koblet til bremselyset i spoileren i dag også, var endelig litt opphold i drittværet. Så nå funker lyset også, ble veldig pent med den rekka med diodelys. :) Kan ta bilde i morgen siden jeg uansett skal ut med bilen på bmw-treffet da.

Lenke til kommentar

dsc00365dp9.th.jpgdsc00366no6.th.jpgdsc00367mn5.th.jpg

dsc00368fg6.th.jpgdsc00369ou8.th.jpgdsc00370hu2.th.jpg

dsc00371kx2.th.jpgdsc00372zu8.th.jpgdsc00373by7.th.jpg

dsc00374lu3.th.jpgdsc00374lu3.th.jpgdsc00376sb4.th.jpg

dsc00377zk0.th.jpg

 

For de som har et litt våkent øye, så har glasset på den ene tåkelykta forsvunnet, enten har det falt ut eller så har det blitt stjålet. Merka det plutselig da jeg kom hjem på fredagen at det var noe som manglet der. Får bestille ny lykt fra koed nå snart. Litt surt at det skjedde akkurat nå, men sånn er det vel bare å ha bil. :)

 

edit: Er det forresten noen som vet hvilke pærer jeg må ha i tåkelyktene for å få tilnærmet samme lys som ringene? Ser litt dumt ut med gulaktige lys i tåkelyktene og hvitt lys i ringene.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

For en utrolig pen bil du har ordnet deg. Men det hadde nok sin pris. Er vel et av de mest strøkne eksemplaret av en 320 jeg noen gang har sett. Bilen fikk ihvertfall en eier med god smak. Har sett enkelte 320'er som har blitt pimpet med neon og rosa-plysj. ^^

 

# Glem det, sto i førstepost ^^

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar

Jeg skal senke bilen litt til, men dette gjør jeg når jeg kjøper nye 18" felger med stoor kant. :D Det blir helst kjøpt et justerbart senkesett som har muligheten for 30-75 senk foran og 40-60 senk bak, som de selger på koed. Så da justerer jeg enkelt å greit bilen etter felgene og ikke omvendt slik at jeg fyller hjulbuene perfekt.

 

Sommerdekkene mine er nå ganske slitt, men de holder en sesong til hvis jeg kjører pent. :) Tror jeg skal tyne de litt til, og heller invistere i nye felger neste sommer. Har blitt så voldsomt ivrig på turbo nå i det siste, så jeg tror det blir turbo først og deretter felger.

 

Er vel et av de mest strøkne eksemplaret av en 320 jeg noen gang har sett.

 

Dette var også mitt mål med bilen, og få en gjennomført og ikke for oppmerksomhetssyk styling. Bare helt vanlig M styling og ikke noe mer. Neon er totalt utelukket på denne bilen, kommer ikke så mye som et neonlys verken inni bilen eller utenpå. Jeg skal heller ikke fylle hele bagasjerommet med anlegg, men heller koste på et skikkelig frontsett og bakhøyttalere + forsterker som gir GOD lyd.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er nok innom inneherredsveien på vei til jobb om morningen, så det kan godt hende det stemmer. Kjører rundt 8 tida også, så det stemmer også veldig bra. :) Kjører fra singsaker og kommer ned på inneherredsveien ved rosendal og kjører utover til statoil. Hvor har du sett meg da?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Jeg er nok innom inneherredsveien på vei til jobb om morningen, så det kan godt hende det stemmer. Kjører rundt 8 tida også, så det stemmer også veldig bra. :) Kjører fra singsaker og kommer ned på inneherredsveien ved rosendal og kjører utover til statoil. Hvor har du sett meg da?

 

Da er det nok deg jeg har sett kjørenes forbi ja. FySøren hvor fet lyd det var i bilen din, det eksosanlegget gjorde virkelig susen. Stemmer nok at jeg har sett deg, står av og til på bussholdeplassen 200 meter (oppover, mot Strindheim) fra Statoilen der.

Lenke til kommentar

Ja, er veldig fornøyd med det selv også. Men jeg har enda ikke hatt muligheten til å høre det utenfor når jeg kjører, har kun hørt det inni bilen, og der durer det ganske godt .Ligger bare å putrer på 1500rpm forbi der som regel i 4. giret så det store bråket blir det ikke. Så du ikke ringene da, dæven de ble jeg fornøyd med. Du får hoppe ut i veien og veive med armene neste gang, så kasnje jeg ser deg å. :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Ja, er veldig fornøyd med det selv også. Men jeg har enda ikke hatt muligheten til å høre det utenfor når jeg kjører, har kun hørt det inni bilen, og der durer det ganske godt .Ligger bare å putrer på 1500rpm forbi der som regel i 4. giret så det store bråket blir det ikke. Så du ikke ringene da, dæven de ble jeg fornøyd med. Du får hoppe ut i veien og veive med armene neste gang, så kasnje jeg ser deg å. :D

 

Lyden er helt rå på utsiden skal jeg fortelle deg ;)

 

Har faktisk sett deg 2 ganger når jeg har stått og ventet på bussen, fikk et lite glimt av deg (føreren), og den snasne hekken på bilen. Er ikke lett å se i mørket med snø og andre biler som kjører forbi men la merke til lysene, understell, spoiler og den gromme lyden. ;)

 

Haha, skal gjøre det vis jeg ser deg igjen :wee::D

Lenke til kommentar
Ikke stort å se på meg da, jeg ser jo ut som et vrak der jeg sitter med sovesveis og sovetryne. Må huske å dukke ved den busstoppen neste gang. :p Ta lydopptak å legg ut her da :D

 

Haha, så ikke så klart hvordan du så ut osv da ^^

Skal prøve ha mobilen klar i morgen rundt klokka 8, så skal jeg få tatt opp et videoopptak med mobilen vis jeg rekker det :D

 

Hehe :D

Lenke til kommentar
hehe, det må du gjøre, blir tøft å høre. Det er jo bestandig jeg som kjører bilen så jeg har kun hørt min utenfor på tomgang. Nesten ingen andre som får lov å kjøre bilen enn jeg, mest fordi den må kjøres på en spesiell måte over fartshumper et.

Spesiell måte? Hva innebærer det?

 

Er vel bare å ta det rolig over fartshumper..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...