Gå til innhold

Two Worlds er i salg NÅ!


Anbefalte innlegg

Jeg synes det å slosse fra hesteryggen er meningsløst, jeg. Hesten blir lett skadet, og fyren får ikke slått nok fra seg. Dessuten synes jeg hesteridningen ER så ille som jeg først fikk inntrykk av. Etter hvert som man havner i de skikkelig bratte opp- og nedoverbakkene, kommer man til å oppdage banneord man tidligere ikke visste fantes. Hesten stopper opp hele tiden, helt til du bare blir så lei at du går av hesten, og slakter den selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det å slosse fra hesteryggen er meningsløst, jeg. Hesten blir lett skadet, og fyren får ikke slått nok fra seg. Dessuten synes jeg hesteridningen ER så ille som jeg først fikk inntrykk av. Etter hvert som man havner i de skikkelig bratte opp- og nedoverbakkene, kommer man til å oppdage banneord man tidligere ikke visste fantes. Hesten stopper opp hele tiden, helt til du bare blir så lei at du går av hesten, og slakter den selv.

9105616[/snapback]

 

Hehe, kanskje jeg skal ri litt mer før jeg sier mer. Hehe!

Lenke til kommentar
Ikke større enn Oblivion sin. Omtrent like stor som G3 sin, vil jeg tro. Både G3 og Two Worlds sine verdener føles dog mye større ut enn Oblivion sin, ettersom Oblivions eneste interessante locations er byene. Resten er en eneste generisk skog, som er lik uansett om man drar fra den ene enden til den andre.

9105813[/snapback]

 

 

 

Ifølge dette intervjuet her, så er verdenen større i Two worlds enn Oblivion.

http://www.insidetwoworlds.com/showthread.php?t=27086

Lenke til kommentar
Vel, jeg har vært i store deler av verdenen, og areal-messig synes jeg ikke det er større. Kanskje de mente at hele verdenen "virker større". Det gjør den definitivt. Men jeg tror ikke den er større om man skal måle opp de to.

9105965[/snapback]

 

 

Om jeg husker rett så sa fyren som ble intervjuet at verdenen var 30% større, er vertfall sikker på at det ble nevnt at verdenen er større, men nå har ikke jeg selv målt, så skal ikke si at det stemmer.

Lenke til kommentar
... ettersom Oblivions eneste interessante locations er byene. Resten er en eneste generisk skog, som er lik uansett om man drar fra den ene enden til den andre.

9105813[/snapback]

 

Det er strengt tatt ikke sant. Det er da åpenbare forskjeller fra området i nord til området i sør. Det snør i nord, regner i sør. Og området på gullkysten ved Anvil er ganske forskjellig fra området rundt Cheydinhal som ligger helt på motsatt side. I tillegg er både fossefall, elver og små innsjøer spredt rundt omkring.

 

Har aldri skjønt denne kritikken mot Oblivion. Men dette blir vel off topic. :)

Lenke til kommentar
Har aldri skjønt denne kritikken mot Oblivion. Men dette blir vel off topic. :)

9106720[/snapback]

La dem no synes spillet er dritt, så får du heller nyte det. Jeg synes Colin McRea Dirt er dritt, men mange andre liker det. Sånn er det bare.

 

Noen som enda har prøvd onlinedelen i spillet? Hvordan er den?

Lenke til kommentar
Jeg synes det å slosse fra hesteryggen er meningsløst, jeg. Hesten blir lett skadet, og fyren får ikke slått nok fra seg. Dessuten synes jeg hesteridningen ER så ille som jeg først fikk inntrykk av. Etter hvert som man havner i de skikkelig bratte opp- og nedoverbakkene, kommer man til å oppdage banneord man tidligere ikke visste fantes. Hesten stopper opp hele tiden, helt til du bare blir så lei at du går av hesten, og slakter den selv.

9105616[/snapback]

 

ja hester er bare for å komme seg fra a til b.

 

og for det meste funker de til det, men innimellom setter de av ut i skogen, eller vis de blir angrepet hopper de opp på rare steder du ikke får de ned fra igjen, selv har jeg en hest som står helt loddret på en dør.

 

ellers fikk jeg tatt hevn på noe glacier orcs, når jeg var lvl 4-5 ble jeg drept på 1 slag fra dem, så jeg kommer tilbake i lvl 12 og slakter dem. slikt får man ikke gjort i OB

Lenke til kommentar
Jeg synes det å slosse fra hesteryggen er meningsløst, jeg. Hesten blir lett skadet, og fyren får ikke slått nok fra seg. Dessuten synes jeg hesteridningen ER så ille som jeg først fikk inntrykk av. Etter hvert som man havner i de skikkelig bratte opp- og nedoverbakkene, kommer man til å oppdage banneord man tidligere ikke visste fantes. Hesten stopper opp hele tiden, helt til du bare blir så lei at du går av hesten, og slakter den selv.

9105616[/snapback]

 

ja hester er bare for å komme seg fra a til b.

 

og for det meste funker de til det, men innimellom setter de av ut i skogen, eller vis de blir angrepet hopper de opp på rare steder du ikke får de ned fra igjen, selv har jeg en hest som står helt loddret på en dør.

 

ellers fikk jeg tatt hevn på noe glacier orcs, når jeg var lvl 4-5 ble jeg drept på 1 slag fra dem, så jeg kommer tilbake i lvl 12 og slakter dem. slikt får man ikke gjort i OB

9108347[/snapback]

 

Ikke OB som orginalt nei, men fylt modded med monster mod og oscuro så skal jeg si det spillet der blir skikkeligt bra, og mye bedre på endel områder

Lenke til kommentar
Noen som enda har prøvd onlinedelen i spillet? Hvordan er den?

9106875[/snapback]

 

En fyr spurte i en annen Two Worlds tråd, og her var svaret mitt:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9103392

 

Her er en ganske så fin tråd med spørsmål og svar anngående onlinedelen, absolutt vert å lese om du lurer på hvordan onlinedelen er.

http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=27487

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ikke OB som orginalt nei, men fylt modded med monster mod og oscuro så skal jeg si det spillet der blir skikkeligt bra, og mye bedre på endel områder

9108573[/snapback]

 

Oscuro's synes jeg nesten ikke kan sammenlignes med Oblivion. Det er mer som et annet spill, basert på Oblivion-motoren. Oscuro's er så mange millioner nivå over Oblivion at det nesten gjør vondt å tenke på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...