JFM Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Hakke kjønt hva UTorrent er egentlig jeg... Er det sånn at hvis jeg laster ned en ting fra nettet lastes det ned inne i Utorrent? 9096302[/snapback] nei. først går du inn på www.en_torrentside_som_jeg_ikke_kan_si.com og søker på feks linux. da vi du få noen resultat. du velger da "download torrent". da laster du ned en fil på max 1mb. denne fila er en torrentfil. når nedlastinga er ferdig åpner du den i feks Utorrent. Utorrent vil nå starte å laste ned Linux
Anathema Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Nei, da har du ikke lest. Vel det blir litt vrient for meg å linke til en av de store torrentsidene Hva sier dette deg? Jo, du er ute etter en webside, altså en side som inneholder torrents. Med forklaringene de andre har gitt på hva torrents er skulle ikke dette være så veldig vanskelig kost.
Anathema Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Vi har jo allerede sagt at det kan vi ikke. Bruk google, skriv torrent, trykk enter. Let etter en torrent side.
JFM Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8
Anorshan Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Er liksom Torrent sidene hemmelig? Også jeg fant bare: bittorent.com men når jeg laster ned så kommer det: Limewire Torrents. Også åpnes Limewire.. Hva skald ette bety`?
Rikky Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Jeg lastet ned Utorrent på Utorrent.com.. Hva skla jeg nå?? Hvordan laster jeg ned filmer osv.. Denne er vell lovlig? 9096257[/snapback] Utorrent er lovlig, å laste ned filmer er ikke det. Det er som sagt heller ikke tillatt å linke til sider som inneholder piratkopiert materiale.
JFM Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 grunnen til at vi ikke kan linke til torrentsider er at man kan laste ned ulovelige ting der. rettningslinjene til www.diskusjon.no sier at vi ikke har lov til å hjelpe med piratkopiering
Anorshan Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 OI! FINNER aldri noe jo! Det kommer bare: Limewire Torrent også åpnes det i LimeWIRE! KLIKKER HELT ASS
JFM Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. tror dene tråden må stenges.. forbanna retningslinjer....
Black Star Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Stenger denne, da trådstarter ikke ønsker å høre og har begynt forsøk med å rekruttere folk til andre kommunikasjonsformer (slettet innlegg).
Anbefalte innlegg