frostbitten Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Bildene kan du se her. Det er rett og slett helt sinnsykt hvor mye detaljer det er på hver bil. Endret 17. juli 2007 av frostbitten
Ozelot Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Hvis jeg inbiller meg at fotografen er litt amatør, så kunne ihvertfall bakgrunnen vært ekte.
lektroluv Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Ser veldig bra ut, men stillbilder stoler jeg ikke et sekund på. Forza 2 så omtrent sånn ut på stillbildene, men ikke faen om det ble sånn in-game. Spillutviklere er veldig dyktige til å pynte på stillbilder... Litt dumt egentlig. De ødelegger jo bare for seg selv.
Fritz0r Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Så igjennom reklame for GT4 her omdagen, og er ikke mye som skilder seg fra reklame bildene og ferdig produktet, håper Sony fortsetter med slik trend. Nye Nissan GT-R 08 ser fin ut da :-) Endret 17. juli 2007 av Fritz0r
KongRudi Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Det kommer ut i Oktober 2007, i.flg. GT5 Prologue websiten. ( http://www.gran-turismo.com/jp/gt5p/ ) Irriterende at jeg ikke kan japansk.. Da hadde jeg forhåndsbestilt den japanske versjonen, og jeg kunne lest løitt mere om spillet..
Avean Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Japan release, vi får det sikkert 5-6 måneder etterpå >_<
Dunedain Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Joda, ser lekkert ut. Men tenk om de kunne putta inn en skademodell..
LucarioX Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Finnes det ingen slike bilder av Forza 2 lenge før det kom ut? Ville bare sammenligne Dette ser lekkert ut, helt klart
Whackedorange Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Ser lekkert ut men blir for mye arcade for meg iom att de har droppe skademodelering. Venter heller på Forza 3
KongRudi Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Så det var 16 biler på det ene screenshoten.. Vet om endel folk som sier at det har vært ett problem på Forza og GT at banene er tomme for biler på store deler. Nascar er vell det eneste spillet med mange biler, går nok sikkert litt utover grafikken, men gjør underverker for gameplay'et . Polyphony pleier ikke pynte på stillbildene, men screensene de tok fra PS2-versjonene av GT-spillene var alltid fra replaymodusen, som er in engine, med enormt med effekter og annet dilldall pjåtet på. Men grafikken blir nok det beste innen sjangeren. Det er tross alt Polyphony som lager spillet, og når man vet hva de fikk til på PS2, så vet man at det kommer til å bli fantastisk på PS3.
This is Thomas Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Jeg skjønner ikke alt det maset med skademodellering, er ikke meningen med bilspill at man skal kjøre fort med bil da? Og ikke drive å kræsje å herje for å se hvordan bilen blir seende ut. Jeg driter i skademodell, syns kjørefølelsen er det viktigste. Der syns jeg Gran Turismo er kongen på haugen.
LeBateleur Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Norsk Flagg! Kanskje det er med en Norsk bane!
Bear^ Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Hvor mye stoler jeg på det bildet er ingame? Cirka 0. Hva tror jeg det er? Photoshoppa. Mye grunnet at bakgrunnen er blurra ut mens selve bilen er merkverdig mye fremtonet. Bildet ser fint ut det, joda, men jeg vil mye heller se litt ingame nå og faktiske løp fremfor disse stillbildene som jeg dessverre er for vant med blir photoshoppa for å fremstilles bedre enn de er.
Lskgutt Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Norsk Flagg! Kanskje det er med en Norsk bane! 9090258[/snapback] Det er Norske flagg i bakgrunnen på GT:HD også, sammen med mange andre flagg. Så jeg tviler.
Whackedorange Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Jeg skjønner ikke alt det maset med skademodellering, er ikke meningen med bilspill at man skal kjøre fort med bil da? Og ikke drive å kræsje å herje for å se hvordan bilen blir seende ut. Jeg driter i skademodell, syns kjørefølelsen er det viktigste. Der syns jeg Gran Turismo er kongen på haugen. 9090148[/snapback] Vell vill jo att det skal være mere mest mulig realistisk da
phewBAR Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Jeg skjønner ikke alt det maset med skademodellering, er ikke meningen med bilspill at man skal kjøre fort med bil da? Og ikke drive å kræsje å herje for å se hvordan bilen blir seende ut. Jeg driter i skademodell, syns kjørefølelsen er det viktigste. Der syns jeg Gran Turismo er kongen på haugen. 9090148[/snapback] Kjøre fort, og ungå å kræsje.. Når man ikke kan ta skade er vel halve poenget borte for mange. Men om du ikke bryr deg om skader er nok GT perfekt for deg! Husker jeg pleide å bruke andre biler og rekkverk for å ta kraftige svinger i GT. Og får å legge til litt ekstra fanboy snakk her, så kommer nok GT til å alltid se bedre ut enn Forza når man slipper å tenke på skademodelering på bilene
KongRudi Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Husker jeg pleide å bruke andre biler og rekkverk for å ta kraftige svinger i GT. Og får å legge til litt ekstra fanboy snakk her, så kommer nok GT til å alltid se bedre ut enn Forza når man slipper å tenke på skademodelering på bilene 9091201[/snapback] Til gjengjeld ser det ut som GT har 16 biler vs. Forza's 8, veier langt på vei opp for evt. slike fordeler, ihvertfall med tanke på hvor dårlig skademodelleringen er i Forza. Men om du vil snakke om Forza så bør du gå bort i Microsoft-avdelingen, her i Sony-avdelingen handler det om skikkelige spill, må legge til ett skikkelig hot bilde av GT: hotte greier.. wide-screen er SÅ last generation, nå er det long-screen som gjelder..
Bromlexl Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Greit nok at de ikke har skademodell. Det er veldig greit at de som liker Forza har noe på GT også. Ville vært litt feigt hvis ikke. Selv synes jeg ikke skademodellen i Forza gjør spillet SÅ mye bedre som noen her skal ha det til. At de ikke vil spille GT pga det ikke har skademodell.....tøv sier jeg. Da er du så trangsynt at du selv går glipp av en herlig spillopplevelse grunnet detaljer. Nå har vi vel egentlig aldri vært i tvil om at GT5 kommer til å se bra ut. Selv er jeg spent på variasjon i baneutvalg og biler. Forza sitt bilbibliotek er jo fylt til randen med goodies. Så håper at GT ikke er noe ringere der. Skademodell eller ikke, dette kommer til å bli bra. og at du kan kjøre i 200kmt inn i veggen uten å skade bilen er ikke så farlig i et spill der du skal holde deg på veien. Skademodell er noe man vil ha i Burnout og slike spill. Da det er meningen å se den herlige destruksjonen.
Bebeluv Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jeg har selv aldri skjønt maset med skademodell. Vi kjøper vell bilspill for og få kjøre. Ikke for å krasje og se delene "fly" av. Jeg har lært meg å si man sier ikke nei takk til ting.Det skal jeg være enig i, man sier ikke nei takk til skademodell. Det er en fin bonus, men jeg vill heller ha bedre grafikk og bedre flyt og kjøring i spillet, enn og satse på skademodell og se middelmådig på grafikk og helt ok kjøring. Endret 17. juli 2007 av Zaleeeek
KayAU Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Det ser pent ut, ja, og det skulle ikkje forundre meg om det vart sjåande slik ut i rørsle òg. Polyphony er svært dyktige, berre sjå kva dei fekk ut av PS2 allereie tidleg i levetida til konsollen. Det spørs om eg må ha dette spelet mest for grafikken sin del. Køyringa i GT-spela er litt vel realistisk for meg, eg foretrekk litt meir arkade. Motorstorm synest eg traff bra på det meste. Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå