Gå til innhold

To rekorder på samme dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tøft da! lurer på hva premien blir til den som poster innlegg nr. 10 000 000..

9089454[/snapback]

Synes de kan få noen store web-butikker til å gå sammen og levere en supermaskin jeg :)

9089470[/snapback]

Eller tittel som nr 10 mill under nicket :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Kan ikke si annet enn gratulerer jeg :fun:

Og så får jeg bare håpe at jeg tilfeldigvis er veldig aktiv den...noveberdagen(?) :innocent:

Men den november-dagen settes disse to rekordene sikkert på nytt.

Alle vil vel ha innlegg #10000k? :D

Lenke til kommentar
hva blir forresten premien for innlegg nr 10 millioner :p , og teller innleggene i OT delen av forumet? :hmm:

9089167[/snapback]

Det er ennå mange måneder til så jeg tror ikke redaksjonen har valgt premien ennå. Kanskje noe fett som ikke er lansert ennå? :) (For ordens skyld: Jeg har ingen anelse om hva redaksjonen planlegger til feiringen)

 

Er det ikke en risiko for mye spam når vi begynner å nerme oss 10 mill. da?

9089667[/snapback]

Ja, det kan det nok bli, men moderatorer vil som vanlig moderere bort spam, inkludert potensielle 10mill-spaminnlegg. Antall innlegg i forumet blir nok skjult den siste dagen slik at man ikke skal sitte å oppdatere og vente på det riktige sekundet å poste et innlegg. Vinneren spores opp litt etter at 10M er passert. Kanskje en time etter eller noe sånt. Dvs. at hvis innlegg nr 10M er spam så vil forhåpentligvis modertorene ha fjernet det i mellomtida slik at vi får en verdig vinner. For ordens skyld: Moderatorene vet ikke hvilket innlegg som er nr 10M før nyheten kommer på forsiden til HW.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

De gjør nok ikke det. Jeg vil tro at de teller 10 millioner rader nedover i databasen hvor innlegget ikke er blitt slettet, fjernet eller noe annet :)

 

Vil tro at moderatorene får en veeeldig hektisk dag den dagen dette her skjer :p

 

 

SELECT id FROM ipb_posts WHERE bannet=0 AND slettet=0 AND skjult=0 ORDER BY id ASC LIMIT 9999999, 1

 

Edit; La til spoiler :cool:

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar

Øh for pokker, helt klart ;) Integrasjonen er så god at jeg tenker ikke over det alltid hehe. Det er jo det som er så bra med diskusjon.no, det bringer alle disse stedene sammen.

 

* Akam.no

* Amobil.no

* Amotor.no

* Gamer.no

* Hardware.no

* HWB.no

* Kulturo.no

* Kvinneguiden.no

* Prisguide.no

* TheExperience.no

* Tull.no

 

Diskusjon.no har blitt og utviklet seg til å bli min viktigste kilde for kompetente brukere, informasjon osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
ca. alle da *ler* må innrømme at jeg faktisk aldri har vært inne på kvinneguiden *host*

9090041[/snapback]

Haha, det har jeg. :p

Nettopp på grunn av en uenighet om de var tilknyttet diskusjon.no eller ikke, om jeg ikke husker feil. Det er lit synd at de står "utenfor", ikke minst med tanke på det høye antallet (naturlig nok) av kvinnelige deltakere der. En jevnere kjønnsfordeling kunne jo diskusjon.no ha godt av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...