Inc Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Har en mistanke om at usb portene er fylt opp med dårlige drivere o.l Når jeg overfører 3-400 mb fra maskin til telefon tar det neste 30 min... Det kan da ikke stemme? Og hvorfor finner ikke søkemotoren noen ting når jeg skriver usb?? Av alle plasser i nett-verden burde det da være usb treff her. Eller?
finfyr Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Ja, det er for tregt. Og det finnes masse tråder om usb og hastighet her på forumet. Søk en gang til du, gjerne under lagringmedier kanskje? Og får du ikke noen melding når du kobler til disken, om at det ikke er en høyhastighetstilkobling?
keningva Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Sikker på at telefonen din støtter USB2.0-hastighet mot minnekortet ?
L O G I M A N Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Her kommer også skrivehastighet på minnekortet og/eller internminne på mobilen inn i bilde.
Scriptgutten Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Det er nok telefonen som er treig og ikke USB-portene. Har selv en nokia 5200, overføringshastigheten ligger på noe med 350KB/s når jeg kopierer til minnekortet. På den eksterne harddisken går det ca. 22MB/s.
Inc Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Har SE w810i og 2gb minnekort, hvis det sier noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå