Gå til innhold

Battlefield 2; Project Reality 0.6 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.....ja, men det er jo en del av det som gjør spillet så bra......teamplay er viktig. En squad uten officer med RP kit er ikke mye verdt når det gjelder å spawne på fremskutte steder :)

 

Sidebar : forøvrig så må jeg bare nevne at etter å ha fått min eminente PR til å funke rimelig greit så døde selvfølgelig vannpumpa mi, så nå må jeg vente til slutten av uka med å få spilt :cry:

 

Kjøpte meg nytt headsett i tillegg, som trøst. :) Razer Barracuda---skal visst være ganske bra

Lenke til kommentar

Da var det installert og prøvd ut en ti minutter på en russisk server. :p

 

Noen spørsmål;

 

1. Hvordan kan man enkelt bytte mellom Vanilla og PR? Fant bare snarveien til PR, men ingen mulighet for å bytte inne i spillet.

 

2. Hvordan fungerer ranking-systemet, ikke at det er så viktig, men sjekket bf2s.com og der stod det at jeg var på en PR-server. Vil poeng på rankede servere gå til bf2s.com eller gloryhoundz.com/stats?

 

3. Hvilke servere er gode? Når jeg logget på nå var det få som spilte (kanskje på grunn av tidspunktet)

Lenke til kommentar
Da var det installert og prøvd ut en ti minutter på en russisk server. :p

 

Noen spørsmål;

 

1. Hvordan kan man enkelt bytte mellom Vanilla og PR? Fant bare snarveien til PR, men ingen mulighet for å bytte inne i spillet.

 

2. Hvordan fungerer ranking-systemet, ikke at det er så viktig, men sjekket bf2s.com og der stod det at jeg var på en PR-server. Vil poeng på rankede servere gå til bf2s.com eller gloryhoundz.com/stats?

 

3. Hvilke servere er gode? Når jeg logget på nå var det få som spilte (kanskje på grunn av tidspunktet)

9293142[/snapback]

 

1. lurer på det samme, men trur ikke det er noen hurtig måte å gjøre dette på.

 

2. lurer på det samme....hadde vært deilig om det gikk rett på vanlig score :)

 

3. Hvis du sorterer serverlista etter spiller antall så får du jo rimelig grei oversikt...er ikke så mange servere. TV2 har en server det bruker å være en del folk på.

Lenke til kommentar
Da var det installert og prøvd ut en ti minutter på en russisk server. :p

 

Noen spørsmål;

 

1. Hvordan kan man enkelt bytte mellom Vanilla og PR? Fant bare snarveien til PR, men ingen mulighet for å bytte inne i spillet.

 

2. Hvordan fungerer ranking-systemet, ikke at det er så viktig, men sjekket bf2s.com og der stod det at jeg var på en PR-server. Vil poeng på rankede servere gå til bf2s.com eller gloryhoundz.com/stats?

 

3. Hvilke servere er gode? Når jeg logget på nå var det få som spilte (kanskje på grunn av tidspunktet)

9293142[/snapback]

 

1. Du kan i grunnen se på PR som et nytt spill, når du skal spille PR så klikker du på det.... når du skal spille vanilla klikker du på det..

Du kan ikke skifte over til vanilla etter du har startet PR.

 

2. Mange servere er ranket med ABR som er et alternativ til vanlig stats

Du kan finne din stats her på gloryhoundz.

Du får dessverre ikke poengene overført til din vanilla ranking...

 

3. Jeg spiller for tiden kun på en av de 4 TV2 serverne, ellers så kan jeg anbefale - Thors Brigade eller ..:IGI:.. som også er meget gode servere.

Alle disse er ranket med ABR

 

Her er en liste over alle PR serverne:

http://www.game-monitor.com/search.php?rul...iant&ruleval=pr

 

Battlefield.no har også en server, så det skulle være noe å velge mellom...

 

på TV2 - 46 PR 0.6 INFANTRY serveren går det ikke mange minuttene før noen joiner deg, og er du sugen på infanteri kamp er dette serveren for deg....

 

Her kjører vi små og litt intense kart som er utrolig morsomt....

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

SOS! Spillet mitt funker ikke etter at jeg innstallerte project reality. Det funker fint fra jeg trykker på project reality ikonet og helt til jeg har logget inn på kontoen min. Og straks jeg trykker på multiplayer, så blir skjermen svart og jeg kommer tilbake til skrivebordet. :no: Jeg nekter å dra frem 2142 igjen, noe som ødela hele BF serien.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Merka at det krever mer enn det gjorde i 0.5.. Måtte faktisk stille ned på grafikken. Var også litt forvirring i begynnelsen, men kom heldigvis fort inn i det. All-round så syns jeg det er en god patch. Teamplayet har også blitt mye bedre, har også hatt utallige spennende stunder der squade har fungert perfekt.. Mye god teamplay på iGi serverne, eneste som er synd er at de ikke er oppe så ofte.. Spiller også mye på Thors Brigade, men der er det mer casual.. Noen ganger er man heldig og kommer inn i et god squad en gang i blandt, mens mesteparten er bare ræl.. Men en god ting er at de fleste jeg har spilt med er faktisk voksne folk, og da blir alt så mye bedre!

 

Men savner litt norske folk.. Dumper noen ganger over et par hx. folk, men det er sjeldent nå for tiden.. Så hvor spiller dere egentlig r@ge? :)

Lenke til kommentar
Men savner litt norske folk.. Dumper noen ganger over et par hx. folk, men det er sjeldent nå for tiden.. Så hvor spiller dere egentlig r@ge? :)

9305399[/snapback]

 

Svarer på det siden rage ikke er her. Du finner oss somregel på TV2 serverne og Thors. Kan jo også sjekke gamemonitor og skrive inn Hx.

 

Brian :Avinstaller PR og patch på nytt.. håper det funker..det skal funke :)

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Rart det der Brian. Kan ikke si jeg vet helt hvorfor, men har du avinstallert PR 0.5 og 0.6 .. altså så det er vanilla 1.41 som står og så installert PR? eller så kan du forsøke noe av det her :

 

* The game configurations may be corrupted, causing this error in the game. You may need to move your Battlefield 2 folder on My Documents to another location (e.g. Desktop). Do not worry about your online stats; these are stored on the game servers, so it won't be deleted when you perform this step. To do this:

 

1. Open My Documents.

2. Right-click on Battlefield 2 folder and choose Cut.

3. Go to Desktop.

4. Right-click on the Desktop and choose Paste.

5. A new Battlefield 2 folder should be restored once you run the game.

 

* Try cleaning out your Temporary directory. Do not delete the folder itself, open the folder, select all of the contents, and then delete them. Often you will get an error that some of these files can't be deleted. This is usually because they are currently in use, so first let's end any program that would be using these temporary files.

 

· Hold down the Ctrl, Alt, and Delete keys at the same time

· Click the "Processes" tab.

· Click on the gray bar in the middle column that says User Name to sort by user name.

· Do NOT select anything for SYSTEM, LOCAL SERVICE, or NETWORK SERVICE.

· Click on anything besides EXPLORER and TASKMGR for this User Name or other user names.

· Click on END PROCESS

· Repeat these steps until only explorer.exe and taskmgr.exe are open for this user profile.

 

Note that some applications may take multiple times before closing. Don't worry that you are permanently changing your system configuration; these applications will return when you restart your system. Once this step has been completed, please proceed to the steps below.

 

· Double click on "My Computer"

· Double click on the C: drive

· Double click on the "Windows" folder.

· Double click on the "Temp" folder.

· Hold the "CTRL" key and tap the "A" key to select all.

· Tap the "Delete" key on your keyboard and accept the "Are you sure you want to delete these files" prompt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...