Gå til innhold

Battlefield 2; Project Reality 0.6 lansert


Anbefalte innlegg

Men savner litt norske folk.. Dumper noen ganger over et par hx. folk, men det er sjeldent nå for tiden.. Så hvor spiller dere egentlig r@ge? :)

9305399[/snapback]

 

Svarer på det siden rage ikke er her. Du finner oss somregel på TV2 serverne og Thors. Kan jo også sjekke gamemonitor og skrive inn Hx.

 

9305551[/snapback]

 

Ingame nick er iallefall: Slagfisk. Har spilt med ganske mange av dere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Bare å glede seg til 0.7 versjonen. Muttrah City kommer tilbake oppdatert og det ser ut som det kan bli veldig mye gøy nede i den nye havnen og ikke minst inne i Mousqe

 

Although getting to the point the main thing we would like to show off is the almost finished Muttrah Mosque static which will play a very key part in the map, as it did in the first version of Muttrah.

Created by [R-DEV]Stigger & [R-DEV]matt.b, the mosque is very detailed as well as having lots of neat features to go with it which we are not going to give away just yet

http://www.rhinorage.co.uk/index.php

 

 

3.jpg

 

5.jpg

Endret av Cri
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjenner meg faktisk ganske godt igjen, hehe. Hadde ikke spilt PR siden i mai en gang, før nå nylig når jeg fikk skaffa meg ny pc. Det første som skjedde var at jeg måtte skru ned grafikken - PR 0.6 krever mye mer enn BF, mer enn 0.5 vil jeg nesten si. Dette blir litt tungvindt, å måtte skifte og restarte BF2.exe og optimize shaders, om jeg vil spille vBF2 istedet for PR.

 

Dernest var jeg totalt nabb igjen, og havna selvfølgelig på de kjedeligste mappsa. Eneste lyspunktet var en deilig squad som visste hva de gjorde. dessverre havna begge laga i en "skyttergravskrig", så jeg quitta til slutt.

 

Nei, gode gamle PR 0.6, hehe, da jeg hadde mine glansdager. Ingenting er som å havne i en idiotsquad, gå lonewolf som jalla på al Basrah. Plukka opp en M14 fra en dau amerikaner, satt meg på et tak, og tror du ikke det lander en Blackhawk rett nedenfor meg, stappa med folk. Kunne bare plukke dem ned som jeg ville :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...