Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du klart seg uten sex?


Anbefalte innlegg

Mitt spørsmål er som følger: Kunne du ha klart seg uten sex resten av livet, eller over et stort tidsrom uten at det hadde plagd deg noe særlig?

 

Har lurt litt på dette selv. Med alt fokuset på sex over alt i disse tider så er det likom normalt å tenke på sex som noe alle må ha for å fungere. Man er unormal og rar vist man kan fungere uten. Personlig vil jeg si at jeg har et helt normalt bra sexliv. Men jeg undrer meg over når spes gutter sier at de nærmest ikke kunne ha overlevd uten. Overdriver de her, eller ville det faktisk påvirket mange så mye fysisk og psykisk at de hadde lidd av mangel på sex?

 

(Med sex mener jeg da alle former for seksuelle handlinger med en annen eller seg selv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal (med mindre et av disse sommerprosjektene mine fungerer) leve hele sommeren uten sex. Hehe.. Kjenner jo nesten ingen (villige) jenter i denne byen, og i sommer jobber jeg så mye uansett, så det blir lite turer på byn og denslags. Uansett må jeg spare de pengene. Men så snart jeg kommer tilbake har jeg mine kontakter om nødvendig, men jeg ser ikke det som en livsnødvendig greie (eller er det livsnødvendig? det er jo det som lager liv, så det er vel strengt tatt det...). Pr nå tar jeg ibruk høyrehånden når det er nødvendig. Men tror de fleste gutter er enig i at det blir vanskelig hvis man til tider kun sitter i ro og driver dank. Da merker jeg det jaffal. Kjeder jeg meg er det vanskelig å holde hendene unna midtregionen. Jeg som er rimelig aktiv denne sommeren ser ikke på det som noe problem, så høyrehånden er til de grader deltidsansatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...