Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du klart seg uten sex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjæreste uten sex er jo det samme som en data uten internett..

Ikke helt enig i den sammenligningen. Kan jo gjøre mye med en pc uten internett. Spille spill f. eks.

Kjæreste uten sex er vel mer som å:

- lage middag

- sitte og se på middagen

- lukte på middagen

men ikke få lov til å spise den...

Lenke til kommentar

Kjæreste uten sex er som å:

 

- gå seg vill i ørkenen og være døden nær av tørst

- endelig komme frem til en dagligvarebutikk med air condition og duggfriskt flaskevann m.m.

 

...og oppdage et skilt på døra: "Feriestengt. Åpner om 14 dager. Nærmeste oase er 200 km i østlig retning."

Lenke til kommentar

kunne sikkert ha klart å leve uten sex..men ikke nå fordi jeg er nesten sammen med en som er helt fantastisk i sengehalmen :cool:

 

men tanta mi mista mannen sin da hu var 22, og så vidt jeg vet har hun ikke gått på date med noen eller noe sånt siden.. tror hun har levd i sølibat siden... og nå nærmer hun seg 60..

 

dersom jeg mister min fremtidige mann på en eller annen måte og jeg har fått barn allerede tror jeg at jeg fint kunne levd uten flere forhold og sex hvis jeg satt meg det målet..

Lenke til kommentar
kjæreste uten sex er jo det samme som en data uten internett..

Ikke helt enig i den sammenligningen. Kan jo gjøre mye med en pc uten internett. Spille spill f. eks.

Kjæreste uten sex er vel mer som å:

- lage middag

- sitte og se på middagen

- lukte på middagen

men ikke få lov til å spise den...

9088851[/snapback]

 

Ja, får man kan jo ikke gjøre noe annet enn å ha sex med en kjæreste....

 

Ellers så har vel folk en tendens til å overvurdere hvor kjipt/bra livet blir av dramatiske dårlige/gode hendelser, noe sier meg det er tilfellet her også, ingen hadde dødd, livet går videre.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke med deg, men både jeg og dama blir gretne viss det har vert for lenge siden sist, fort det blir en krangel om en eller anna bagatell og vi havner i senga og ehm.. nei vent, jaja.. Uansett, jeg var i lag med ei en stund, hun ville ikke, og jeg ble jævlig fort lei, det skjedde liksom ikke noe i forholdet, følte at vi sto fast.. Det varte ikke så veldig mye lengre enn noen mnd før jeg følte det var som å stå å se på maling tørke, så jeg gikk videre..

 

Men det blir kanskje noe helt annet når det er en person som du har vert i lag med i flere år..

 

Uansett - sex er sundt for forholdet, vertfall i mitt forhold! Så derfor tror jeg ikke at jeg hadde klart å holdt ut spesielt lenge uten sex dersom jeg hadde muligheten til å ha det, og situasjonen var som i dag..

 

De fleste har vel klart seg fint uten sex i 15-20 år ihvertfall.

 

Men dette er jo før du har fått "nesen" i det, hvor mange er det som holder seg i 15-20 år etter de har vert seksuelt aktive..

Endret av r0zie
Lenke til kommentar
Men dette er jo før du har fått "nesen" i det, hvor mange er det som holder seg i 15-20 år etter de har vert seksuelt aktive..

9090770[/snapback]

 

Ikke noe problem.

 

Ja, får man kan jo ikke gjøre noe annet enn å ha sex med en kjæreste....

 

Ellers så har vel folk en tendens til å overvurdere hvor kjipt/bra livet blir av dramatiske dårlige/gode hendelser, noe sier meg det er tilfellet her også, ingen hadde dødd, livet går videre.

 

AtW

9090617[/snapback]

 

Enig med deg. Det ligger i menneskets natur å overdrive noe man ikke vet med sikkerhet. Er jo bare å spørre noen, hvordan hadde de følt det om man mistet den som står nærmest? Men likevel så går livet vidre.

 

Vil tro at de aller fleste f.eks. foretrekker å ha gode venner framfor sex. Og de aller fleste ville blitt gale om de hadde vært uten venner, til motsetning om de var uten sex.

 

God sex er bra, det frigjør negativ energi, fjerner problemene for en stund og masse gode hormoner blir ledig for kroppen - men det finnes også mye annet som gjør dette :) Jeg trenger ikke sex for å ha god nærhet, but maybe that's just me? Dog forumet kryr jo av unge brukere, og jeg tviler på at det er representativt uansett :)

Lenke til kommentar
Så du sier at du ikke har hatt en orgasme på 15-20 år etter du har vert seksuelt aktiv over lengre tid?

9090966[/snapback]

 

1) Sex og orgasme er to seperate opplevelser.

 

2) Jeg har desverre ikke prøvd dette i 15-20år. Men "Ikke noe problem", som i at det ikke er noe problem å gjøre, men hvor er behovet for å ikke ha sex? Hvorfor skulle jeg avstå? Har ingen religiøs overbevisning o.l.

Lenke til kommentar

Det er jo her snakk om både 'egenpåført' glede og med andre, jeg skulle nok klart å holde "slangen i buret" uten å bortpå noen andre jenter, men tror ikke jeg hadde klart å holde mine egne hender unna for å si det sånn..

 

Det er kanskje ikke noe problem i samme sjanger som å ikke spise på 15-20 år, men faen, om man ikke får 'tømt' seg i ny å ne så går man jo faen ikke å tenker på annet :p

Lenke til kommentar
Så du sier at du ikke har hatt en orgasme på 15-20 år etter du har vert seksuelt aktiv over lengre tid?

9090966[/snapback]

 

1) Sex og orgasme er to seperate opplevelser.

 

2) Jeg har desverre ikke prøvd dette i 15-20år. Men "Ikke noe problem", som i at det ikke er noe problem å gjøre, men hvor er behovet for å ikke ha sex? Hvorfor skulle jeg avstå? Har ingen religiøs overbevisning o.l.

9090990[/snapback]

 

 

hvorfor desverre?:p

Personlig har jeg ikke behov for å slutte med sex. Hvorfor slutte med noe som er godt:)

Lenke til kommentar
Det er jo her snakk om både 'egenpåført' glede og med andre, jeg skulle nok klart å holde "slangen i buret" uten å bortpå noen andre jenter, men tror ikke jeg hadde klart å holde mine egne hender unna for å si det sånn..

 

Det er kanskje ikke noe problem i samme sjanger som å ikke spise på 15-20 år, men faen, om man ikke får 'tømt' seg i ny å ne så går man jo faen ikke å tenker på annet :p

9091088[/snapback]

 

Egenpåført glede skulle vært desto lettere å unngå :)

 

Men det er vel mer en personlig preferanse.

Lenke til kommentar

Du mener ronking også? Og hva mener du med å "klare seg"? Overleve? Jeg ville selvsagt ikke dødd av å leve i sølibat. Sex er ikke et behov som mat og luft. Sex er bare svært viktig når man tror man trenger det.

 

Å ha en kjæreste uten å pule, ser jeg ikke vitsen med. Da kunne man like godt vært sammen med en gutt. Flere felles interesser med dem, som fotball, biler og øl :)

Endret av Sherra
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...