Gå til innhold

Logitech G7 mus som henger seg i tide og utide


Anbefalte innlegg

G7 musen er optisk, trådløst opp mot en liten stasjon som igjen er koblet til en usb port. Denne stasjonen har en sender, og musen blir hele tiden brukt innenfor den anbefalte rekkevidden.

 

Men plutselig en dag begynte den å henge seg. Snakker da om musepekern i win xp rett og slett bare stopper opp sånn helt random. Det kan vare alt fra 5-30 sek. Den sluttet rett og slett å bevege på seg. Det har skjer under spill også, men alle de fine lysene på musa lyser fortsatt, og det ser ikke ut som om det virker å skru av og på musen eller ta ut og sette inn batteriet. Må rett og slett vente til jeg får lov av XP å bruke den igjen. I Win xp har jeg prøvd å reinstallere usb portene, win-driver og også nyestedriver fra Logitech (den ubrukelig set point dritten) Har også prøvd å sette den inn i andre usb porter.

 

 

Så installerte jeg vista ultimate, med de ferskeste driverene til musa, men den musa den stopper opp når den selv bestemmer det fortsatt. Hjelper heller ikke med den set point dritten her heller. Det skjer ikke så veldig ofte men et par ganger, men problemet er utrolig irriterende

 

Jeg vet ikke om det er musa som er blitt for gammel, eller om det er den 2.4 ghz senderen som det er noe galt med. Musa har hvertfall aldri blitt slått i bordet eller kastet rundt.

 

Men alle slags tips og hjelp taes vel imot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...