Gå til innhold

Ditt beste B/W bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden ingen har tatt seg tid til å legge ut sitt eget s/h-bilde enda, så får jeg starte ballet. Jeg er jo ingen typisk s/h-fotograf, så utvalget er litt smalt. Jeg har et par, tre som jeg har postet tidligere, så jeg får velge et par av dem.

 

Edit: Statuen av St. Peter er tatt med vanlig utrystning, mens bildet fra Fløybanen er tatt med et Konica Z300 kompaktkamera.

post-76334-1184275908_thumb.jpg

post-76334-1184276008_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg har sans for sort-hvitt.

 

Her er noen inntrykk fra Kenya. Disse bildene er mine første forsøk på å endre bilder fra farge til sort-hvitt. De har vært innom både Photoshop Elements og Gimp. Utgangspunktet var heller ikke optmale da originalene er i JPEG og tatt med et ikke-optimalt objektiv.

 

Først en elefant som bare er helt sjef:

 

 

Så et par fra familien hans:

 

 

Så over til noe annet:

 

 

Tom

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
55701.jpg

 

Berre for å ha sagt det, så er dette bildet gjort akkurat sånn som eg vil ha det. Dei fleste vil syns at det burde vere med meir av båtane i bildet, at båtane ikkje bør vere så mørke osv, men dette var det resultatet eg likte, så slik vart det. :) (Var et spesielt uttrykk eg var ute etter)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
55701.jpg

 

Berre for å ha sagt det, så er dette bildet gjort akkurat sånn som eg vil ha det. Dei fleste vil syns at det burde vere med meir av båtane i bildet, at båtane ikkje bør vere så mørke osv, men dette var det resultatet eg likte, så slik vart det. :) (Var et spesielt uttrykk eg var ute etter)

9071067[/snapback]

 

Synes det var råkult! likte absolutt utrykket ditt! :)

Lenke til kommentar

Jeg likte også det bildet av de to båtene som rammer inn det "tomme" bildet. Akkurat som jeg ville gjort det selv med samme motiv.

Her er et par s/h-bilder til fra meg. Nå har jeg ikke flere s/h-bilder å by på fra laptop'en, siden ingen av de bildene jeg har tatt i senere tid er ment som fargebilder. Disse to bildene er tatt i Kampala, Uganda.

post-76334-1184410241_thumb.jpg

post-76334-1184410256_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå har jeg løyet så mye i det siste, at nesetippen til stadighet toucher borti space-knappen. Det må det bli slutt på, så her er det siste bildet i min s/h-portfolio for sommeren. Også dette har tidligere vært publisert i en annen samletråd, dere kan gjette hvilken. Det er kanskje mitt favorittbilde innen den genren.

Jeg ser også at jeg har et par bilder til i s/h, men de får vente litt til. Nå skulle all løgn vært oppklart.

post-76334-1184419432_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...