Gå til innhold

Ditt beste B/W bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr. Olsen, bildet ditt var knallbra. Eneste var at det er ett merkelig lyst felt rundt trærne i front.

 

Mange andre bra bilder i tråden i tillegg til dette, men det blir for mye å trekke frem alle man syns er bra. Det blir vel alle det..

 

------

Hmm.. noe rart her. Ikke noen trær på mr. olsens bilde lenger.. Det av kroppen syns jeg ikke var bra.

-----

Nå skjønner jeg.. Det bildet av mr. Olsen på side nr 1 syns jeg var bra. Det er der trærne er.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Mr. Olsen, bildet ditt var knallbra. Eneste var at det er ett merkelig lyst felt rundt trærne i front.

 

Mange andre bra bilder i tråden i tillegg til dette, men det blir for mye å trekke frem alle man syns er bra. Det blir vel alle det..

 

------

Hmm.. noe rart her. Ikke noen trær på mr. olsens bilde lenger.. Det av kroppen syns jeg ikke var best.

9074172[/snapback]

 

Jeg har lagt ut to...

 

Glorien kommer av shadow/highlight.

Lenke til kommentar
Synes enda at folk burde legge ut bilder som vedlegg...men men

9074213[/snapback]

Der er vi helt enige.

Runniz: Bildet ditt er egentlig ikke for stort, det er akurat på grensen. Feilen for mange av oss er at du har lagt et bilde som er litt stort inn i posten på den måten du har gjort. Da sprenger du rammene i forumet, og det er spesielt irriterende i en fellestråd. Legg bildet inn som vedlegg, du finner knappene nederst på siden der du skriver innlegget ditt, hvis du ikke velger hurtigsvar.

Det kunne også gjelde deg, Mr. Olsen, men ditt tilfelle er ikke alvorlig. Uansett om du synes at vårt førsteinntrykk av bildet ditt blir bedre i stor størrelse, så kan slik posting skape en rotete tråd. Ditt bilde var dog fint tilpasset forumets rammer. Så lenge du holder det til slike størrelser, så er det greit for meg.

Lenke til kommentar
Synes enda at folk burde legge ut bilder som vedlegg...men men

9074213[/snapback]

Der er vi helt enige.

Runniz: Bildet ditt er egentlig ikke for stort, det er akurat på grensen. Feilen for mange av oss er at du har lagt et bilde som er litt stort inn i posten på den måten du har gjort. Da sprenger du rammene i forumet, og det er spesielt irriterende i en fellestråd. Legg bildet inn som vedlegg, du finner knappene nederst på siden der du skriver innlegget ditt, hvis du ikke velger hurtigsvar.

Det kunne også gjelde deg, Mr. Olsen, men ditt tilfelle er ikke alvorlig. Uansett om du synes at vårt førsteinntrykk av bildet ditt blir bedre i stor størrelse, så kan slik posting skape en rotete tråd. Ditt bilde var dog fint tilpasset forumets rammer. Så lenge du holder det til slike størrelser, så er det greit for meg.

9074281[/snapback]

 

Tungvindt å laste opp bilder når de allerede ligger på nett. Og når det bare er for å vise fram de jeg syns er best så legger jeg ikke noe mye i det.

 

sorry to say...

Lenke til kommentar

To bilder jeg ikke er så værst fornøyd med selv i hvert fall:)

Tar ikke mest sort hvitt bilder, men noen av dem gjør seg bedre slik enn i farger.

Når det gjelder bildet på jernbanestasjonen, så hadde jeg egentlig ikke mye valg. Eneste lyset der var grell, stygg, gusjegul fra noen lyskastere og en noenlunde lys midnatshimmel.

 

post-52030-1184496415_thumb.jpg

post-52030-1184496442_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...