Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte Xbox 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angrer ikke i det heletatt, line-upen av spill begynner å bli rimelig bra!

 

Den er den konsollen som blir brukt mest her i huset, dog det blir andre boller når PS3 kommer seg opp av støvet (bokstavelig talt).

 

Dette er det mest spennende spill-året etter min mening, mtp. alle spillene som kommer \ har kommet ut.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Angrer av og til. Jeg spiller kun av og til, og synes de fleste spill i dag er for dyre til å kjøpe, eller ikke interesserer meg nok. Får dårlig samvittighet, i og med at jeg kun bruker den til DVD-spiller, og spiller kun noen ganger i måneden.

 

OG at jeg kunne brukt de 3000 kronene jeg brukte på maskinen på noe annet som interesserer meg mer, som f.eks. en dyrere/bedre gitar.

Lenke til kommentar

Nei. Definetivt ikke. PS3 derimot.....

Jeg håper virkelig det kommer noen multiplatformspill som er bedre på PS3en. Jeg vil ha litt valutta for penga. Greit at de får noen ok eksklusive, men det er bare Littlebigplanet (og muligens heavenly sword.) som frister meg av de.

Men nå under E3 så har alle multiplatformer blitt vist på 360, noe som tyder på at det kommer til å fortsette med å se bedre ut på 360. + at det ser ut som at en del spill kommer ut før på 360.

Så nei, jeg angrer ikke kjøpet av 360en.... Men det er andre konsollkjøp jeg angrer denne generasjonen.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg angre på at jeg kjøpte den konsollen som har den sterkeste line-upen dette året? Elsker min 360, Live, Arcade og Marketplace, og snart også Video Marketplace!

 

Det jeg derimot angrer på er at jeg kjøpte PS3 når den kom, snakk om bomkjøp. Bruker den bare til å se Blue-Ray filmer.

Lenke til kommentar

Anger ikke jeg heller, ok den blir ikke så heftig brukt grunnet at jeg er enda mer fornøyd med ps3 (Super Stardust: HD på ps3 har jeg drevet på med nesten i hele dag) men på xbox har jeg Forza 2 - kongespill!! susinga er litt problem, dessuten kunne den godt ha vært sort, så står den bedre til hi-fi anlegget (kan ordnes med faceplate og skin) men tror jeg fikk et godt eksemplar, kjøpte en 2 måneder brukt premium på QXL for bare 2 300,- med pgr3 (som ikke virker)..

 

veldig fint å ha en fot i hver leir!!

Lenke til kommentar

Angrer kanskje litt.

 

Jeg kjøpte meg en ny pc ikke så lenge etter at jeg køpte XBox360 så den blir liksom ikke så mye brukt lengre. Sikkert 2 måneder eller noe sånt siden jeg brukte den sist.

 

Men for all del, jeg synes den er god til sitt bruk, utenom det at den støyer litt vel mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...