Gå til innhold

Mario Kart Wii i 2008 (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mario kart 64 er en av de bedre ja...

Men blir sikkert kanon å spille det online. Er jo det morsomste bilspillet som eksisterer.

Edit: Om en kan kalle det et bilspill :)

Endret av Sheriff_buford
Skrevet

Ah, wii, en fin og "nytenkende" konsoll, alltid koslig med med enda en serie fra gamle dager som får nok en oppfølger. Det er artige spill, så jeg ser fram til både mario kart, og de andre.

AtW

Skrevet
Uffda. Mario Kart 64 var bra. Så gikk det bare nedover :(

9059889[/snapback]

Delvis enig :) Min favoritt er Mario Kart: DD til gamecube, men unntak av laber multiplayer er singleplayer fabelaktig. Men jeg hadde håpet på en skikkelig trailer da men..

Skrevet

Det mest spennende er at Reggie sa at han kom tilbake til antallet spillere i flerspillermodusen seinere.. og at det tydligvis var fler enn man var vant med fra tidligere. Jeg håper på 32 eller 64, tror på 16.

Skrevet
Det mest spennende er at Reggie sa at han kom tilbake til antallet spillere i flerspillermodusen seinere.. og at det tydligvis var fler enn man var vant med fra tidligere. Jeg håper på 32 eller 64, tror på 16.

9060978[/snapback]

Men hvordan blir det "grafisk" sett? -Eks. i Double Dash når man spiller mer en 1 spiller, merker du endel av "detaljene" på banene forsvinner. Sansynligvis pga. at det er "dobbelt" så mye å rendre.

Skrevet

I online-multiplayern tror jeg de stiller med 8-16 ja, men hvis vi tenker split-screen på én konsoll, så tror jeg vi kan være enige om at med alt over 4 spillere så blir det et håpløst lite bilde for hver spiller...?

Skrevet

Ja, vi snakker om onlinespilling mtp antall spillere. Det er vel heller ikke støtte for mer enn fire wiimotes for øyeblikket uansett (selv om en morsom combo kunne ha vært en spiller på hver wiimote og en på hver nunchuck..)

Skrevet
Håper man kan bruke Wii Balance Board for å styre pedalene på karten.

9063405[/snapback]

Ser for meg at styringa kan komme i en smule ubalanse.. :D

• 5 måneder senere...
Skrevet
I online-multiplayern tror jeg de stiller med 8-16 ja, men hvis vi tenker split-screen på én konsoll, så tror jeg vi kan være enige om at med alt over 4 spillere så blir det et håpløst lite bilde for hver spiller...?

Wii kan ikke spille flere enn 4 player local. Hvis ikke må man ha lan vel?? Gleder meg sinnsykt. Når kommer det, første kvartal?

• Opprett ny...