Yamato47 Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Har du kjøpt aksjer i Funcom? Det har ikke jeg gjordt, men jeg har jammen tenkt å gjøre det. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Spillet Age of Conan er et veldig bra konsept, det virker nesten som en revidert utgave av World Of Warcraft. Eneste spørsmålet blir jo, er den gruppen som spiller slike spill allerede opptatt med WoW? Og vil WoW spillere velge Age Of Conan framfor ja, WoW? Høres ut som et klokt valg, frister nesten å gjøre det samme selv. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Ser ikke helt hvordan Age of Conan kan være en revidert vesjon av WoW. Er det mange som vil selge aksjer pr dags dato? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 husk å gjør det før lanseringen da.. den er vel rett rundt hjørnet.. skal du kjøpe ville jeg gjort det før helga...!! Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) www.oslobors.no www.bors24.no Her er vel stedene man trenger for slikt. Har vurdert det selv ja, hvis det slår ann, så kan det bli gode verdier av det. Endret 12. juli 2007 av Atomics Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Flyttes over til økonomiforumet vårt. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Kjøpte på 27,30 og solgte på 40,00 - rett før emisjonen heldigvis. Vurderer ny inngang, men avventer for å se litt reaksjonsmønster etter emisjon. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) husk å gjør det før lanseringen da.. den er vel rett rundt hjørnet.. skal du kjøpe ville jeg gjort det før helga...!! 9059086[/snapback] Vell vell, Funcom blir lansert i Oktober/November. Funcom kan dog gå mange % før dette da f. eks om det skulle komme gode nyheter fra E3 messen i L.A. i August om jeg ikke tar feil. Skulle det bli mer enn 400.000 abb av AoC vil mange av de som sitter med aksjer i Funcom kunne gni seg i hendene og smile til banken Kjøp nu før toget går! Endret 13. juli 2007 av brutti Lenke til kommentar
100-prosent-naturlig Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 husk å gjør det før lanseringen da.. den er vel rett rundt hjørnet.. skal du kjøpe ville jeg gjort det før helga...!! 9059086[/snapback] Vell vell, Funcom blir lansert i Oktober/November. Funcom kan dog gå mange % før dette da f. eks om det skulle komme gode nyheter fra E3 messen i L.A. i August om jeg ikke tar feil. Skulle det bli mer enn 400.000 abb av AoC vil mange av de som sitter med aksjer i Funcom kunne gni seg i hendene og smile til banken Kjøp nu før toget går! 9062517[/snapback] Jeg vil gjerne ha aksjer i Funcom, men føler at jeg trenger å vite litt mer om framgangsmåten ved aksjekjøp, først. Noen som kan gi en liten og rask innføring? Det jeg fant på Google var litt vel innviklet Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Du må opprette et kundeforhold til en megler. Jeg har brukt Nordnet og skandiabanken og har vært fornøyd med begge de (du trenger bare en). Nordnet I samme slengen opprettes det en verdipapirkonto som innholder oversikten over verdipapirer du har og logger hva som blir kjøpt/solgt for skattemessige årsaker. Typisk så opprettes det og en "bankkonto" hos melgeren din som du setter pengene du vil investere over på. Når du har penger på denne kontoen kan du handle som du vil. Du bør sette deg inn i endel begreper før du begynner å handle, slik som feks kurtasje og børspost. Endret 14. juli 2007 av Ekko Lenke til kommentar
100-prosent-naturlig Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 Takk for raskt svar Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2007 Na var faktisk E3 messen i L.A. 9-13 Juli. Kritikkene var bra, men mange solgte sine aksjer altfor billig på fredag dette var det nok mange som ikke hadde fått med seg. Kjøpsmulighet dette her for dere som skulle være interresert. Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Er det noen som enda sitter med aksjer i Funcom? Regner med folket har fått med seg den saftige nedgangen i kursene etter utsettelsen av AoC.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 fy faen altså... de burde fått seg et skikkelig spark bak... spillet er utgått når de kommer ut med det.. hva er den nye datoen da? 2012 ? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 25. mars. Det største problemet er nok at det er ca et halv år siden forrige utsettelse, som også var på et halvt år. Det er altså like lenge til oppgitt utgivelsestid i dag som det var for et år siden. Det lover ikke godt for hva den er verd. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Spillet Age of Conan er et veldig bra konsept, det virker nesten som en revidert utgave av World Of Warcraft. På hvilken måte? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Er det noen idè å kjøpe seg inn i Funcom nå, eller kan vi vente enda mer nedgang? Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Tror ikke du bør legge for mye vekt på rådene du får her ang timing av kjøp. Prøv www.stocktalk.no eller få tak i en/lag en analyse. Jeg har solgt meg ut på 40 kr (inn på 27) og er skeptisk inntil videre...det er ikke bare Funcom det dreier seg om, også hva konkurrentene gjør av grep. Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Skal ikke WoW Lansere ny expansion nå snart? De kommer sikkert til å lansere den når Age of Conan skal bli lansert. Men å sammenligne AoC med WoW? Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Det som er kjipt er at børsposten er på 500 for selskapet, man må ha 12000 kroner bare for å komme inn i selskapet. Jeg som hadde lyst til å investere i de, men jeg hadde bare tenkt å investere sånn 2000 kroner. Hva pleier egentlig børsposten å være i diverse selskaper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå