Gå til innhold

Dell Vostro tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kjøpe en Dell Vostro som privat person

> Ring inn til bedriftsavdelingen for små og mellomstore bedrifter.

> Si at de i privatavdelingen ikke lar deg kjøpe en Dell Vostro, og at mange andre får lov.

> Du vil da få lov å kjøpe en PC, som privat person, gjennom bedriftsavdelingen for små og mellomstore bedrifter. (visst ikke foreslå dette)

 

9313458[/snapback]

 

les dette NorthernAvenger

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Nettopp bestilt meg en vostro 1500. Kom på 8500 ink.mva (ink. frakt) Syns det var veldig billig i forhold til konkurrentene, er spent på å se den og få se hvor bra kvalitet det er på den :) Fint at du lastet opp noen bilder!

 

Det er en ting som bekymret meg litt på bildene, skjermen ser noe blass ut.. Mulig det var en skjerm uten truelife..? (bildene av jossy)

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Sitter og vurderer sterkt å bytte ut min gamle M300, og for meg er det den best konfigurerte Vostro 1000 som gir meg mest for pengene. Ser at ingen har vurdert den tidligere i tråden her, og stusser litt over det. Turion X2 er vel ikke så mye dårligere enn C2D...?

 

Anyway, skal prøve å få tid til å ringe Dell i morgen og høre etter om det går an å få en skjerm med hvassere oppløsning i Vostro 1000'n. Og kanskje slippe OS også; har ingen planer om å migrere fra XP til Vista...

Lenke til kommentar

Jeg bestilte i går, på ordentlig vis siden min mor har enmannsforetak. :)

 

Ringte i dag for å prøve å bytte fra Business til Home Premium men det var ikke så lett. Hun måtte i så fall, slette hele ordren, føre tilbake pengene, og gå gjennom hele prosessen på nytt. Det orket jeg ikke, siden det i utgangspunktet ikke gjør så mye. Ville bare spare de 300 kronene. :p

 

Tok ikke større batteri, siden det stikker ut bakpå. Forhåpentligvis gjør ikke standardbatteriet det.

Lenke til kommentar
Nettopp bestilt meg en vostro 1500. Kom på 8500 ink.mva (ink. frakt) Syns det var veldig billig i forhold til konkurrentene, er spent på å se den og få se hvor bra kvalitet det er på den :)  Fint at du lastet opp noen bilder!

 

Det er en ting som bekymret meg litt på bildene, skjermen ser noe blass ut.. Mulig det var en skjerm uten truelife..? (bildene av jossy)

9318570[/snapback]

 

nei, det var truelife, skrudd helt ned, for å ikke messe opp bildene bare :) det du ser på bildet var skjermen på sitt laveste.

Lenke til kommentar
Jeg syns den ser mistenkelig tykk og klumpete ut, er dette et faktum?

Jeg liker nemlig godt denne pcen, men håper ikke den ser ut som en overvektig amerikaner.

9319980[/snapback]

 

den er sånn du ser den på bildene. en helt vanlig 15,4", fullpakka med gudd specs ;)

Lenke til kommentar

laptopen høres sykt god ut da, men den er fryktelig stygg og litt vel stor (4,5 cm tykk?? litt mye det da) ringte til dell for å spørre om jeg kunne få home premium, det kunne jeg ikke. dusten ba meg kjøpe inspiron:S lurte også på om jeg kunne velge den best konfigurerte vostro 1500 men få et litt svakere 8400 GS skjermkort... hvis jeg konfigurerer den nest beste med 2 ghz prosessor, 2 GB ram osv. så blir den til sammen dyrere.

lurer på om de vil gi meg 2 GB minne med en modul kun, for lettere oppgradering i framtida.

 

edit: den har ikke tilfeldigvis fingerprint reader?

Endret av lolsann
Lenke til kommentar

Litt OT:

Fingerprint hokuspokus reader er bare i vein. Huff og huff, sitter her på en skole som IKT lærling og avinstallerer fingerprint readere i hytt og pine. Alle lærerene blir gal av og aktivere fingerprintlolleren hver gang de legger hånda på pcen og det skjønner jeg godt.

 

Hva skal man med det egentlig? Når ble det for vanskelig og skrive inn passordet manuelt?

Lenke til kommentar
Jeg syns den ser mistenkelig tykk og klumpete ut, er dette et faktum?

Jeg liker nemlig godt denne pcen, men håper ikke den ser ut som en overvektig amerikaner.

9319980[/snapback]

 

den er sånn du ser den på bildene. en helt vanlig 15,4", fullpakka med gudd specs ;)

9320154[/snapback]

 

Jeg vil heller ha en slank, lett, støysvak og batteri sparende pc med dårlige specs.

Vostro er vel batteri sparende og støysvak, men slank er den vel ikke?

Hvordan er vekten forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...