Gå til innhold

Dell Vostro tråden.


Anbefalte innlegg

M1330 er XPS, dvs engelsk support, OLED skjerm, mulighet for og overklokke prosessoren tror jeg og.

9058047[/snapback]

Du nevnte oveklokking av CPUen. Ironisk nok så sliter Dell med å levere 2,4ghz CPUen til M1330 nå. Pga for stor varmeutvikling. Det kan hende at den CPUen blir tatt vekk fra M1330.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakket med A.K. på Dell salg i dag og ba om et tilbud på Vostro 1700 gjennom en ansattavtale på jobben. Men jeg glemte spørre om det er mulig å få TrueLife 1440x900 skjerm på denne modellen. Dette alternativet finnes ikke i konfiguratoren, men står oppført i de generelle spesifikasjonene. Noen her inne som vet (trådstarter f.eks)?

 

 

 

...
I called spoke to a rep. anyone can order a vosto. No tax id # or any proof at all that you are a small business...it doesn't matter. She said as far a quality goes, inspiron is below the vostro. She said on a quality chart Inspiron is at the bottom, then vostro, then lattitude, then xps.

9057985[/snapback]

...then Precision :)

Lenke til kommentar

Er det noen som har bestillt en vostro?

 

Jeg ringte i går for å bestille, men fikk klar beskjed om at de ikke kunne selge bedriftsmodeller til privatpersoner.

 

Legger også merke til at man må fylle ut firmanavn hvis man skal bestille vostro online. Er det farlig å bare fylle ut noe tull der?

Lenke til kommentar
Er det noen som har bestillt en vostro?

 

Jeg ringte i går for å bestille, men fikk klar beskjed om at de ikke kunne selge bedriftsmodeller til privatpersoner.

 

Legger også merke til at man må  fylle ut firmanavn hvis man skal bestille vostro online. Er det farlig å bare fylle ut noe tull der?

9071064[/snapback]

 

Kødder du? Da finner jeg en bedrift, og kjøper av dem igjen. Kjenner en som har et foretak, sikkert fikse noe der :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
annbefaller at du fjerner "1 års Business Hardware Support" (EPP) og heller setter opp "Neste dag service", eller 5 Buisness days

9058533[/snapback]

Neste dag eller 5 buisness days? Neste dag finner jeg men 5 buisness sliter jeg virkelig med å finne. Sikker på at den finnes?

Skulle trodd at den var billigere men den finnes ikke som 1 års garanti med neste dag.

 

Hvor stor er turbominnet på denne pc'en? 512 eller 1 gig

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Nå venter jeg på en TLF, ga beskjed om at konsulenten skulle finne ut om jeg kunne kjøpe vostro som privatkunde, allikevel etter at han sa nei...

9083890[/snapback]

 

Si ifra når du får vite noe. Er veldig interessert i å høre hva han finner ut av! :)

9088137[/snapback]

 

Ja... :) Jeg ringte til bedriftsavdelingen, som gjorde et "privatkjøp" for meg, var veldig heldig da. Men dette vil Dell sikkert ordne opp i, fordi alle måtte bare spør en kollega, og kom tilbake litt mer positive hver gang :p

 

EDIT: satt over en 1 time i telefonen på privatavdelingen, og på første forsøk i bedriftsavdelingen fikk jeg meg et kjøp.

 

nummeret: 23 16 26 27

og så trykker du 1 og så 1 tror jeg (kjøp av pc, bedrift).

 

vær forsiktig med hvordan du går fram, om du med en gang sier at du er privatperson blir du kanskje vist bort. men om du bruker 30 min på å sette opp en pc, konsulenten er klar for et salg, og så plutselig er du privat person så ønsker han kanskje å hjelpe litt mer.

 

Til sist:

Til tross for alt dette "maset" er Dell enda favoritten for bærbare pc-er ;) Super service, ingen ventetid på telefonen, chat på internet, og man kan få til mye med å kontakte dem (enn å gå på internet). Gleder meg til å få min Vostro, den pc-en jeg har i dag lager sånn 60dBa med ren viftelyd, men kommer til å savne stor skjerm og tastatur :(

Endret av jossy
Lenke til kommentar
Nå venter jeg på en TLF, ga beskjed om at konsulenten skulle finne ut om jeg kunne kjøpe vostro som privatkunde, allikevel etter at han sa nei...

9083890[/snapback]

 

Si ifra når du får vite noe. Er veldig interessert i å høre hva han finner ut av! :)

9088137[/snapback]

 

Ja... :) Jeg ringte til bedriftsavdelingen, som gjorde et "privatkjøp" for meg, var veldig heldig da. Men dette vil Dell sikkert ordne opp i, fordi alle måtte bare spør en kollega, og kom tilbake litt mer positive hver gang :p

 

EDIT: satt over en 1 time i telefonen på privatavdelingen, og på første forsøk i bedriftsavdelingen fikk jeg meg et kjøp.

 

nummeret: 23 16 26 27

og så trykker du 1 og så 1 tror jeg (kjøp av pc, bedrift).

 

vær forsiktig med hvordan du går fram, om du med en gang sier at du er privatperson blir du kanskje vist bort. men om du bruker 30 min på å sette opp en pc, konsulenten er klar for et salg, og så plutselig er du privat person så ønsker han kanskje å hjelpe litt mer.

 

Til sist:

Til tross for alt dette "maset" er Dell enda favoritten for bærbare pc-er ;) Super service, ingen ventetid på telefonen, chat på internet, og man kan få til mye med å kontakte dem (enn å gå på internet). Gleder meg til å få min Vostro, den pc-en jeg har i dag lager sånn 60dBa med ren viftelyd, men kommer til å savne stor skjerm og tastatur :(

9088274[/snapback]

 

Kjipt at disse maskinene ikke kan leveres med docking.. :roll:

Lenke til kommentar
Dette har jeg også fått beskjed om i ettertid. Det er veldig beklagelig at det har oppstått en misforståelse internt her i Dell om dette. Du kan fint bestille en Vostro-maskin som privatkunde, og jeg må virkelig beklage for feilinformasjon.

 

Så nå kansellerer jeg min inspirion for å bestille en vostro (for andre gang!).

Lenke til kommentar
Dette har jeg også fått beskjed om i ettertid. Det er veldig beklagelig at det har oppstått en misforståelse internt her i Dell om dette. Du kan fint bestille en Vostro-maskin som privatkunde, og jeg må virkelig beklage for feilinformasjon.

 

Så nå kansellerer jeg min inspirion for å bestille en vostro (for andre gang!).

9089825[/snapback]

 

 

Hehe, jeg vurderer å avbestille min Vostro til fordel for Inspiron. Veit vi om det er noen forskjell på disse maskinene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Noen som har sett noen tester av disse modellene på nettet?

9090121[/snapback]

 

Jeg har lett og har ikke funnet noen enda, kommer vel innen en uke eller to tenker jeg. Er tross alt ikke lenge siden den ble lansert. Jeg håper at dinside.no vil teste denne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hehe, jeg vurderer å avbestille min Vostro til fordel for Inspiron. Veit vi om det er noen forskjell på disse maskinene?

9090249[/snapback]

 

Sannsynligvis bare småting.. Jeg kommer til å lese testen av inspirion når jeg skal kjøpe meg en vostro for å se om den er et godt kjøp eller ikke siden de er så like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...