Gå til innhold

Dell Vostro tråden.


Anbefalte innlegg

Jeg syns den ser mistenkelig tykk og klumpete ut, er dette et faktum?

Jeg liker nemlig godt denne pcen, men håper ikke den ser ut som en overvektig amerikaner.

9319980[/snapback]

 

den er sånn du ser den på bildene. en helt vanlig 15,4", fullpakka med gudd specs ;)

9320154[/snapback]

 

Jeg vil heller ha en slank, lett, støysvak og batteri sparende pc med dårlige specs.

Vostro er vel batteri sparende og støysvak, men slank er den vel ikke?

Hvordan er vekten forresten?

9321232[/snapback]

 

2,9 kg cirka. + - littegranne (15,4 tommer altså)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan bestille Vostro på nett er også enkelt...

 

Du konfigurerer som normalt, også når det kommer til selve "Bestillingen" skriver du "PrivatKjøp" det er ganske enkelt.

 

Jeg ringte Dell og snakket med dem, og snakket på såkalt "Chat". De sa alle det samme.

 

>Skriv Privatkjøp i bedrifts feltet!

 

Hvis noen har problemer med det skriver dere et firma navn, Dell går ikke inn å skjekker. Men da må du merke at du ikke har krav på både reklamasjons rett eller garanti.

Lenke til kommentar

jo da, men det er jo ikke så stress å bestille på tlf heller. skal bestille selv tror jeg, men om en stund. blir vel nødt til å gjøre det på tlf, skal seff ha home premium

men er det garantert at jeg kan få home premium da, for det er jo tross alt en business-modell

 

ps: hvilket nettverkskort burde jeg ta? abg eller n (støtter n alle disse eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
..

 

lurer på om de vil gi meg 2 GB minne med en modul kun, for lettere oppgradering i framtida.

 

..

9320717[/snapback]

 

1 x 2gb går ikke, jeg sjekka når jeg bestilte min vostro.

 

 

jo da, men det er jo ikke så stress å bestille på tlf heller. skal bestille selv tror jeg, men om en stund. blir vel nødt til å gjøre det på tlf, skal seff ha home premium

men er det garantert at jeg kan få home premium da, for det er jo tross alt en business-modell

 

ps: hvilket nettverkskort burde jeg ta? abg eller n (støtter n alle disse eller?

9322594[/snapback]

 

N støtter abg. Strengt tatt er det ikke nødvendig med n hvis du ikke skal bruke det til noe annet enn internett.

Du vil nok ganske sikkert få velge premium hvis du vil. Det er ikke sikkert du får 300 kroner rabatt, en gang jeg ringte fikk jeg det ikke noe billigere, en annen gang fikk jeg 200 avslag.

 

 

 

nei, det var truelife, skrudd helt ned, for å ikke messe opp bildene bare :) det du ser på bildet var skjermen på sitt laveste.

9320145[/snapback]

 

Godt å høre :)

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
..

 

lurer på om de vil gi meg 2 GB minne med en modul kun, for lettere oppgradering i framtida.

 

..

9320717[/snapback]

 

1 x 2gb går ikke, jeg sjekka når jeg bestilte min vostro.

 

 

jo da, men det er jo ikke så stress å bestille på tlf heller. skal bestille selv tror jeg, men om en stund. blir vel nødt til å gjøre det på tlf, skal seff ha home premium

men er det garantert at jeg kan få home premium da, for det er jo tross alt en business-modell

 

ps: hvilket nettverkskort burde jeg ta? abg eller n (støtter n alle disse eller?

9322594[/snapback]

 

N støtter abg. Strengt tatt er det ikke nødvendig med n hvis du ikke skal bruke det til noe annet enn internett.

Du vil nok ganske sikkert få velge premium hvis du vil. Det er ikke sikkert du får 300 kroner rabatt, en gang jeg ringte fikk jeg det ikke noe billigere, en annen gang fikk jeg 200 avslag.

 

 

 

nei, det var truelife, skrudd helt ned, for å ikke messe opp bildene bare :) det du ser på bildet var skjermen på sitt laveste.

9320145[/snapback]

 

Godt å høre :)

9323019[/snapback]

Lenke til kommentar

ps: hvilket nettverkskort burde jeg ta? abg eller n (støtter n alle disse eller?

9322594[/snapback]

 

N støtter abg. Strengt tatt er det ikke nødvendig med n hvis du ikke skal bruke det til noe annet enn internett.

Du vil nok ganske sikkert få velge premium hvis du vil. Det er ikke sikkert du får 300 kroner rabatt, en gang jeg ringte fikk jeg det ikke noe billigere, en annen gang fikk jeg 200 avslag.

 

spm:

 

skal laste ned spill og filmer også (store filer altså) burde jeg da ha n-kort.

og koster n-rutere mer enn g-rutere?

Endret av lolsann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
skal laste ned spill og filmer også (store filer altså) burde jeg da ha n-kort.

og koster n-rutere mer enn g-rutere?

9324526[/snapback]

 

Ikke nødvendig, du klarer uansett ikke å utnytte mere med dagens nettlinjer enn hva abg takler, selv om du presser nettlinja di til maks nedlastning. Skal du derimot overføre store filer via en pc til en annen og du ikke kan bruke kabel ville jeg vurdert n.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
hvis jeg bestiller over tlf. får jeg fri frakt og sparer jeg 400 kr? står det er et online tilbud, men er jo ikke helt sikker da

9324504[/snapback]

 

Spørs hvor grei selgeren er, men av de 2 forskjellige selgerene jeg hadde var det ingen som protesterte når jeg nevnte dette med gratis frakt og 400 avslag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Kan noen fortelle meg hvordan man får på visning av prisene inkludert mva på business-modellene? Hvis dette er mulig da..

9323862[/snapback]

du bare setter sammen pc en som du ønsker og legger den til i handlekurven, i handlekurven kan du se begge prisene med og uten mva

9324181[/snapback]

 

Eller så kan du bare multiplisere med 1,25.

Lenke til kommentar
hvis jeg bestiller over tlf. får jeg fri frakt og sparer jeg 400 kr? står det er et online tilbud, men er jo ikke helt sikker da

9324504[/snapback]

 

Spørs hvor grei selgeren er, men av de 2 forskjellige selgerene jeg hadde var det ingen som protesterte når jeg nevnte dette med gratis frakt og 400 avslag.

9324900[/snapback]

 

nå ble jeg glad!:D men håper de har noen lignende tilbud om 1 måned ca. med fri frakt o.l. ellers blir den litt vel dyr:S

 

edit: så vidt jeg vet så har dell alltid noen tilbud gående, så det er alltid litt å spare. har jeg rett?

Endret av lolsann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

De har nesten alltid tilbud å komme med, men jeg tviler på at denne modellen vil bli så mye billigere akkurat. For 8600 (ink. frakt) fikk jeg en pc som f.eks. multicom skal ha 11 900 for (eks. frakt), det var en IFL90. Sist gang det var tilbud var det gratis skriver, men ikke 400 avslag.

 

Når jeg slo til var det 36 mnd gratis antivirus, gratis frakt og 400 avslag. Har fulgt med denne mod siden den kom og så langt er dette det beste tilbudet. Men hvis du har tid så kan du jo alltids håpe på at den blir billigere etterhvert :) Hvis ikke ville jeg kjøpt den nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...