Gå til innhold

Diskuter Microsofts konferanse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gamespot skal sende low res. direkte, mens subscribers kan få streamet i HD.

Det eneste man trenger er medlemskap hos gamespot, som er gratis.

Edit: Doh, litt sein der...

Endret av archongamer
Skrevet
Gamespot skal sende low res. direkte, mens subscribers kan få streamet i HD.

Det eneste man trenger er medlemskap hos gamespot, som er gratis.

Edit: Doh, litt sein der...

9047570[/snapback]

Stemmer det!

legger meg og står opp kl 5! :thumbup:

Skrevet

Menne, kan jeg ikke bare stå opp til vanlig tid og lese alle nyhetene på noen store spillsider? Kommer dere i Gamer.no til å skrive opp de fleste nyhetene? :)

Skrevet

Selvfølgelig kan du det..

Er jo ikke sånn at går du glipp av konferansen i morgen tidlig er du screwed og får ikke se noen ting :!:

Kommer vel til å være nyheter på alt fra gamer til aftenposten utover morgendagen..

Skrevet
Men kan ingen gi et enkelt svar på hvor man kan se/streame konferansen direkte - og gratis?

9048284[/snapback]

klarer du ikke gå på Gamespot og lage deg en bruker?

Der får du alt du skulle ønske å se fra E3 pressekonferansene direkte og gratis..

Skrevet

Holder meg våken jeg trur jeg.. Er med IGN Insider medlem og Gamespot medlem, så finner vel en stream som funker! Og ja, det er 'noe' med å se det LIVE

Skrevet

Hva om trafikken blir for stor og dere ikke kommer inn før halveis i showet? Tipper nok dere som er insider medlem slipper dette, men jeg som må bruke vanlig streamlink er det ikke umulig. Vet ikke om jeg gidder å sitte oppe, for å så ikke komme inn på en dritt ...

Skrevet
Men kan ingen gi et enkelt svar på hvor man kan se/streame konferansen direkte - og gratis?

9048284[/snapback]

klarer du ikke gå på Gamespot og lage deg en bruker?

Der får du alt du skulle ønske å se fra E3 pressekonferansene direkte og gratis..

9048376[/snapback]

prøver du å være en drittsekk eller? jeg spurte bare hvor man kunne se dette uten å registrere seg, betale eller legge igjen visa-kortet sitt..... og fikk vel egentlig gode svar - bortsett fra dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...