Gå til innhold

Bilder som forandret verden


Anbefalte innlegg

Hmm, er det bare jeg som savner Goatse?

 

Det bildet forandret i allefall internett.

9044369[/snapback]

 

For og ikke nevne:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tubgirl

 

(Like greit og sette i spoiler siden tanken på bilde er til og spy av)

 

Mange følelse opp vekkende bilder der, Tank-man er mest opp vekkende i mitt hodet. Maken til djervhet skal en lete lenge etter :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg synes dette bildet forandret verden, og ja jeg er seriøs

 

wow_cover.jpg

 

9045869[/snapback]

Nok et tilfelle av et bilde av noe som forandret verden. Jeg tror konseptet har godt over hodet på deg og en del andre, det er ikke snakk om å finne frem et bilde av JFK og si "han her forandret verden", det er snakk om at Tank man-bildet viste hvilken mot enkeltmennesket kan ha.

Lenke til kommentar
Og Hitler forsvant i mølla han, greit nok - det var en del bilder fra WW2, men ingen bilder av Hitler, noe jeg finner merkelig - få har forandret historien mer en han.

9048615[/snapback]

Jeg siterer meg selv:

Nok et tilfelle av et bilde av noe som forandret verden. Jeg tror konseptet har godt over hodet på deg og en del andre, det er ikke snakk om å finne frem et bilde av JFK og si "han her forandret verden", det er snakk om at Tank man-bildet viste hvilken mot enkeltmennesket kan ha.

9046181[/snapback]

Lenke til kommentar

Bildene som ble tatt viser hvor ubalansert verden er, vi som lever i rike land (hvertfall mange av oss) vet fint lite om hvor hardt andre kanskje har det, vi lever jo utrolig bra egentlig, tanken på at mennesker sulter som det barnet på bildet er sterkt, det får en til å tenke med andre ord.

Lenke til kommentar
Og Hitler forsvant i mølla han, greit nok - det var en del bilder fra WW2, men ingen bilder av Hitler, noe jeg finner merkelig - få har forandret historien mer en han.

9048615[/snapback]

Jeg siterer meg selv:

Nok et tilfelle av et bilde av noe som forandret verden. Jeg tror konseptet har godt over hodet på deg og en del andre, det er ikke snakk om å finne frem et bilde av JFK og si "han her forandret verden", det er snakk om at Tank man-bildet viste hvilken mot enkeltmennesket kan ha.

9046181[/snapback]

9048631[/snapback]

 

Øhm, det kan være så som så - emnet på tråden er "Bilder som forandret verden", så hva motet til enkeltmennesket har å si oppi suppa greier jeg ikke å tenke så mye på - Jeg mener fortsatt et bilde av Hitler burde vært i samlingen, for eks da han inspiserte troppene rett før krigens start i 1939.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...