Gå til innhold

Vurderer å starte på nytt med wow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vurdere å starte med wow igjen, på en ny server, en "fresh" start.

Men jeg klare ikke velge hvordan klasse jeg skal rolle.

Jeg har hatt warrior70,prest70,warlock70 å en pala på 60.

Så det står mellom druid, hunter, rouge å shamman, men trokke jeg gidder noe shaman. Tenker på ally.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg storkoser meg med roguen jeg har levla til 37 på Sylvanas. Har 70 lock og 47 warrior ellers, men de er på pve server.

Savner dog warriorn for mye, så jeg starter en warrior på Sylvanas i stedet. Så jeg ville anbefalt Rogue :) Morsom klasse, bra solo, veldig bra i PvP, gjør og bra skade i PvE og er dritmoro å ganke med :p

Men, warrior ftw hos meg tror jeg.

Skrevet

Som RostaD sier. Er liten vits i å spørre om hvilken klasse en skal velge da smaken er som baken og alle klasser kommer til å bli ramset opp av x antall brukere likevel. Sparte bare mange til å poste.

Skrevet (endret)

(] [)

(-.-)

(o) (o)

Meh... kan jo like så godt hjelpe til når man skal poste syns jeg da. Blir jo til at man får det samme svaret hver gang, men...

Og btw, til trådstarter: Det er link til en "guide" hvis du ikke vet hvilken klasse du skal velge i den øverste stickyen her på forumet. :>

Endret av Tullut
Skrevet (endret)
Jeg vil ha valgt enten warrior, hunter, mage, priest, paladin, shaman, warlock, druid eller rogue

9041532[/snapback]

Helt enig, det ville jeg og gjort! Liker spesielt warrior, hunter, mage, priest, paladin, shaman, warlock, druid og rogue

Endret av Overdox
Skrevet
Hei, jeg vurdere å starte med wow igjen, på en ny server, en "fresh" start.

Men jeg klare ikke velge hvordan klasse jeg skal rolle.

Jeg har hatt warrior70,prest70,warlock70 å en pala på 60.

Så det står mellom druid, hunter, rouge å shamman, men trokke jeg gidder noe shaman. Tenker på ally.

9040732[/snapback]

HVis duer liker og utforske så begynn med Druid!!

Skrevet

Hold dere til emnet. Dette er ikke en salgsavdeling.

ONT: En tanke er å tenke på hva du vil gjøre når du når 70. Spiller du bare for å lvle, spiller det vel egentlig ingen rolle. Utenom at hunter lvler fortest.

Kommer selv til å starte å spille igjen til høsten. Men er fortsatt usikker på klasse. Har en paladin på nesten 66 som jeg kunne tenkt å lvle til 70.

Skrevet (endret)

Hunter levler aldeles ikke fortest, det er personen som spiller det kommer an på, alle classes kan lvles fort. Velg det du selv føler for å spille, det er som regel da du levler raskest fordi du synes det er gøy å spille, og ikke bare fordi du vil pese deg til 70 så raskt du bare kan. Lykke til! :)

Endret av Kandalf
Skrevet
Hold dere til emnet. Dette er ikke en salgsavdeling.

9045013[/snapback]

Er jo akkurat det det er, vi prøver å selge den klassen vi selv mener han burde levle.

OT: for bli inspirert til å spille en klasse eller velge en, tar jeg meg en tur innom warcraftmovies.com og ser hauger av filmer av forskjellige klasser også tar jeg det derfra. Slik valgte jeg warrior, godt påvirket (og aboslutt ikke rettferdiggjort) av spillere som Pat, Maydie, Xyzina og Hulksmash. I ettertid har jeg blitt imponert mer av spillere i typen Nhat, Laintime osv osv.

etter å ha sett Drakedog 7 rerollet jeg en warlock, som jeg spiller på på siden.

slik velger jeg klasser, hvordan vil du?

Skrevet

Etter å ha spilt prest i halvannet år har jeg startet på en druid. Det er faktisk innmari gøy. 3 i 1. DPS, tank og healer. Hadde vært greit om du sier om du vil være en som gjør skade, eller den som healer, eller kanskje tanken.

Skrevet

Start druid. Kjempe artig å spille mange nye ting å utforske, kan være healer, tank og dps. Anbefaler deg på det sterkeste å teste druid.

Hilsen drood elsker :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...