Gå til innhold

Hvem er den tøffeste?


Anbefalte innlegg

Homer Simpsons! cool.gif

 

 

Homer Simpson, ikke i flertall ;)

9098540[/snapback]

 

Joda, gi ham en magisk hengekøy som lager kloner bare du ;)

 

Forøvrig troner Murray (MI3)som den kuleste, beste og morsomste "karakteren" i noen spill, tett etterfulgt av Dr. Fred fra maniac mansion/Day of the tentacle (som jeg er rimelig sikker på at Professor Farnsworth i Futurama er en rippoff av :p )

 

Murray: I'm a powerful demonic force! I'm the harbinger of your doom! And the forces of darkness will applaud me as I STRIDE through the gates of hell carrying your head on a pike!

Guybrush Threepwood: Stride?

Murray: All right then, roll! ROLL through the gates of hell. Must you take the fun out of everything?

 

Bernard: Hey, Dr. Fred! We have to DO something!

Dr. Fred: What do you suggest, college boy? No diamond for the central unit, no power for the Chron-O-Johns, a mutant monster of my own creation roaming the countryside, taking over the world! It's a dark day for mad science.

Bernard: What if we unpollute the river?

Dr. Fred: I could just shut off my Sludge-O-Matic, but it is too late...

Bernard: You have a machine whose sole function is producing toxic waste?

Dr. Fred: You can't have a high-tech laboratory like this and NOT spew poisonous filth! All the other mad scientists would laugh!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg nevnte gears of war gjengen og kratos for noen sider siden! Men jeg tror kratos overgår selv den gjengen når jeg tenker meg om! :p

 

bqNnxF7OSww

 

Tror ikke mangen har mot nok til å gå imot denne mannen! Han er rett og slett den tøffeste! :cool:

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Jeg nominerer (nesten) hele persongalleriet i Baldur's Gate serien.

 

Sarevok2.jpg

Sarevok

Sarevok: Ranger, turn your rodent's gaze another direction! I will not be scrutinised as though by some ridiculous divining rod!

Minsc: Boo has an uncanny judge of character, but you... you give him trouble.

Sarevok: I'll give him more than that if this continues! I nearly conquered a nation! I will not be judged by a creature that stores nuts in its cheeks!

Jan: Hey! I resemble that remark.

Sarevok: Trust me, gnome, you do not want to partake in my wrath this day.

Minsc: Food storage aside, Boo controls himself far better than you do. Do you see him ranting about mere glances? Let's look.

Sarevok: What?

Minsc: See? No rant. In fact, now he is snuffling about for a comfy place to sleep. Admirable restraint.

Sarevok: I'm still in Hell, aren't I? This is insanity.

Minsc: Ah, finally a calming look comes across your face. Boo's handiwork, no doubt? Doesn't that feel better?

Sarevok: Let's... let's go kill something. Soon.

Lenke til kommentar

Gordan Freeman. Nerden selv!

Banker monster med brekkjern/kubein (for de som er prippne), i forhold til kretos som plutselig ut av ingenting får 10 meter lange sverd med mothaker med superlim. Også kan jeg nevne helatuomatisk bue, nesten like bra som en mitraliøse..

Holder meg til brekkjernet jeg..

 

 

 

 

Og det overlord styret.. Jeg synes Sauron er ripoff av overlord når du har fått tak i arcanium armor jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...