Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hører stemmer når jeg legger meg


Nstin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en dokumentar for ikke så lenge siden. Der var det noen svindlere som hadde installert høytalere i bildene som hang på veggen på soverommet til offeret. Hun ble jo selvsagt sinnsyk og det endte med at hun tok selvmord. Svindlerne ble tatt og satt i fengsel. Skjekk huset for høytalere...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hadde helt glemt denne tråden jeg visst. Til de som lurer, så ga stemmene seg helt av seg selv noen uker etter jeg svarte siste gangen i denne tråden. Så hva det var eller hvorfor det var sånn får vi nok aldri vite.

 

Tilfeldigvis ga de seg nesten samtidig som jeg og bestevenninnen jeg nevnte tidlig i tråden skværet opp. Og i senere tid har jeg også sett syner og hørt veldig lav hvisking i forbindelse med knust hjerte da eksen slo opp. Kanskje jeg bare takler dårlig å miste noen av det motsatte kjønn som står nære meg. For synene og hviskingen ga seg, når jeg begynte å "date" igjen.

 

Det var det, håper det tilfredstilte nysgjerrigheten til de som var involvert i tråden. Takk for alle seriøse svar, gode forumfolk :)

Lenke til kommentar
Gjest normaltsprø

Begynte å lese denne tråden nettop og fikk nesten litt angstfølelse av all schizorfenisnakket, for jeg kjenner meg litt igjen. Når jeg skal sove hører jeg av og til setninger som ikke jeg klarer å forstå, hører plutselig et skrik eller ser plutselig et forvrengt ansikt som forsvinner når jeg kvepper til og åpner øynene. Hehe en gang slo jeg etter det og rev ned masse ting fra nattbordet. Dette var vel mer i innsovningsfasen, så det blir kanskje litt annerledes. Merker at det er hyppigere når jeg er trøtt men ikke klarer å sove, f. eks. i perioder med mye angst (har sosial angst så gruer meg ofte veldig til å våkne og gå på jobb og sånn). Men jeg tenker at så lenge dette ikke resulterer i søvnproblemer og frykt for at noen prøver å ta meg osv så trenger jeg ikke å tenke på det. Tenker at så lenge jeg vet at det er fantasi så er det ikke farlig. Må jo komme meg til legen snart å få noe hjelp med sosial angsten uansett, så kunne sikkert spurt om det da. Men tør ikke gå til legen så blir vel ikke til med det første :D (ja, sosial angst-diagnosen er satt av en psykolog så det er ikke noe jeg har funnet ut selv, hehe.). Artig det du sier med "høylytte" stemmer: Jeg har tenkt mye på dette. Stemmene er liksom dobbelt så høy som tankene mine. Jeg har prøvd å tenke "høyt inne i hodet" men jeg klarer ikke oppnå samme volum, og syns dette er litt rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...