Gå til innhold

Ganske Bra Spill..:hmm:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spilt WoW en stund og har gått lei av det, så jeg lurte på om noen av dere som leser dettte vet av et bra spill. Lignende WoW bare ikke WoW :dribble:

Si ifra hvis noen av dere vet av et spill liknende :innocent:

Litt liknende Runescape kan det være, bare forbanna bedre grafikk:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kioster penger, men vet ikke hvor mye.

Du har også:

Guild Wars med expansions

ehm Vanguard eller hva det heter.

EVE Online

Anarchy Online

FlyFF

Kal online

knight online

fler kommer jeg ikke på =)

EDIT: Ah jo, Cabal Online!

Endret av Kimelimm
Skrevet

post-110000-1183946129_thumb.jpg

Risk Your Life (RYL) er ikke værst, noe kjedelig i lengden for meg.

det er gratis også hvis du besøker www.rylunderground.com kan du sjekke det ut.

ps, bare vanlig RYL koster penger, men underground er ett gratis hacked opplegg som fugerer fint, og gp går mye raskere.

post-110000-1183946147_thumb.jpg

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Vanlig RYL koster ingenting. Har spilt det masse, gratis. Det er en betalings tjeneste der du kan kjøpe deg ingame items.

Everquest 2 er veldig bra. MEn folk som bruker :D i annehver settning og kommer fra wow community passer sjeldent inn.

Skrevet
På grunn av et meget begrenset nett, så kan jeg ikke sjekke hjemmesiden til RYL. Noen som vet om det har egen Linux-versjon?

9034777[/snapback]

Det er jeg faktisk ikke helt sikker på, men tviler egentlig på det.

Hvilken ryl side(url) prøvde du?

Skrevet

Bare glem det, jeg kom meg inn på siden :)

Og for de som kanskje lurer: Nei, RYL fungerer ikke med Linux. Kanskje med Wine/Cedega, men det er ingen egen Linux-utgivelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...