bandreas Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Har jo spillt WoW siden det startet, og en ting som småirriterer meg litt er at alle norske er så veldig spredt. Så med denne tråden prøver jeg å se hvor stor interessen er for å samle så mange norske som mulig til en og samme server? I mine øyne er jo dette kun bra, for man får jo et ganske fint miljø (skandinavere er generelt veldig hyggelige så vidt jeg vet ) og man har en del felles som man kan engasjere seg i. Så, vad tycks? (Tanken er jo å bli enige om en server rett før serverene er oppe til bruk, for så å overpopulere den med norske )
Neppe Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Tviler det vil være nok norske til å fylle en hel server i den grad at det hadde vært meningsfullt å gjort det. Dessuten er det jo også fint å treffe folk fra andre land. Så lenge de ikke bare snakker spansk.
worthy Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Kunne jo vært morsomt å prøvd å fått en uoffisiell-norsk server. Altså der hvertfall mesteparten av nordmenn spiller.
Neppe Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 uoffesiell ? Du mener Funcom skal gi ut programmen som gir andre mulighet til å lage uoffisielle servere. Eller hva mener du ?
Snoft Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Tenker han mener at folk på forumet avtaler å starte på XX og det blir spammet rundt på andre forums og conan \ gamer nettsteder!
Bruktbilen Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Det ble gjort rett før WoW kom, en fanside valgte en pve og en pvp server der nordmenn skulle dra på.
Neppe Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Det er vel vanskelig å unite hele norge på den måten. Om de ikke kommer med tiltak som rådfører folk til den og den serveren etter hvor de er fra. Om det er tankegangen, så er jeg 100% enig Om ikke en helnorsk server. Hva med skandinavisk? Det er jo faktisk mulig å lese dansk, det er bare umulig å høre på.
worthy Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Tenker han mener at folk på forumet avtaler å starte på XX og det blir spammet rundt på andre forums og conan \ gamer nettsteder! 9023171[/snapback] Stemmer det, Snoft. Alà det folk gjore/gjør i WoW enda.
OscarWoHA Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 God idé med uoffisiell norsk server, så vet jeg hvilken server jeg ikke skal velge
Asbjoern R Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er med + at noen RL venner av meg skal begynne samme sted så vi blir vel 4stk ^^,
maanemann Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Tviler det vil være nok norske til å fylle en hel server i den grad at det hadde vært meningsfullt å gjort det. Dessuten er det jo også fint å treffe folk fra andre land. Så lenge de ikke bare snakker spansk. 9021313[/snapback] Jepp, kun spansk kan vel bli litt slitsomt. Men kult å flashe noen spanske gloser, samt plukke opp noen nye. Spanjolene var litt "bitre" fordi de ikke fikk en egen spanskspråklig server slik franskmennene fikk det. Tror muligens det er fiksa nå.
Speik Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Det ble gjort rett før WoW kom, en fanside valgte en pve og en pvp server der nordmenn skulle dra på. 9023195[/snapback] Bare utifra nysgjerrighet, hvilke servere var det?
Bruktbilen Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Silvermoon tror jeg at pve serveren var, men du må bla igjennom wownorge.net for å finne dem.
Neppe Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Jeg spilte på Silvermoon. Det var jaggu ikke overbefolket av nordmenn det, for å si det sånn.
Bruktbilen Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Det ligger visst en tråd på diskusjon også Jeg var på burning blade, fullt av nordmenn der
WarpX Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Urk, en server full av nordmenn Som om man ikke opplever Gnore nok i hverdagen sin.
jlek Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Jeg ville konsekvent ungått en slik server. 9063354[/snapback] Støtter idéen om en uoffisiell Norsk server, slik at den kan unngås. Hvis noen finner informasjon om lignende Hollandske, Greske og Russiske servere send det gjerne på PM.
Bob Sacamano Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Jeg ville aldri vært på en helnorsk server... Det beste med å spille MMORPGs er å treffe folk fra utlandet.
Hawtz Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Vil si meg enig der. Greit å treffe noen nordmenn i blant, og spille med norske RL-venner, men vil absolutt ikke ha en helnorsk server.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå