Gå til innhold

Fjerne OperatørNAVN på k810i


Anbefalte innlegg

Går det ann å fjerne "N Telenor" fra desktopen? Det kødder til themes titt og ofte. Vil heller ha muligheten til å Photoshoppe inn min egen skrift i logoen "N Telenor" står i. Er så lenge siden jeg har drivi med det her at jeg har glemt det helt?

 

Må jeg inn med kabel å kødde?

Eller er det fortsatt bare å sende en melding for en 10kr eller noe til et eller annet sted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
om du mener endringer av snarveier på "skrivebordet" så er jeg ikke sikker på K810i men på min N73 fikk jeg også med en NetCom snarvei på "skrivebordet" som kom i veien. Den kan jeg fjerne når jeg vil. 

 

Les bruksanvisningen imens du =)

9009477[/snapback]

Det er vel snakk om å fjerne operatørlogoen..

 

Og ja.. Det er mulig å fjerne den. Koster vel sånn 30kr eller noe hos de overbetalte innholdstjenestene? :ermm:

 

Prøv å google litt rundt etter "Fjern operatørlogo" så kanskje du finner noe..

 

Gahh.. Husker for noen år siden at slikt var gratis..

Mulig det fortsatt er det da, bare at mange velger å robbe småbarn for pengene?

 

Edit:

http://magasinet.telenor.no/default.asp?page=27&article=1204 ?

Endret av Steina
Lenke til kommentar

@ Steina: Takk for den, Steina. Men var ingen slike display-options å finne.

Jeg har også sett at det er umulig å fjerne på SE-telefoner.

Syns dog det er litt rart, siden det ikke er snakk om noe statisk "logo", men bare digital tekst som burde være mulig å fjerne.

 

Men, det finnes værre ting å irritere seg over.

Takk for hjelpen iallefall!

Lenke til kommentar

Trådstarter må være den første jeg har sett som har forstått at dette overhode ikke er noen operatørlogo, men et operatørnavn, eventuelt "operatørtekst". Er så utrolig misvisende å kalle det for operatørlogo - operatørlogo var bilder vi hadde på gamle Nokia.

 

Ang fjerning av operatørteksten på K810, så er det teknisk mulig, men det krever litt "hacking" (ikke gratis). Det anbefales uansett ikke da det må fjernes helt - noe som kan være upraktisk da du ikke ser hvilken operatør du bruker i utlandet, eller andre problemmeldinger som "inaktivt sim", "søker" etc.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...