Gå til innhold

KOMMENTAR: Hva er det med iPhone?


Anbefalte innlegg

hehe.. det er like morsomt hver eneste gang å lese anti-apple folk hate alt apple lager.. jeg har selv studert informatikk i maange år.. og brukt mac i 10 år.. jeg har en dual 2,3 ghz G5 som tar rotta på stort sette alle pcer.. og iphone.. altså.. det er faktisk brukervennligheten, designen, og brukergensesnittet som gjør iphone til en unik greie.. og husk at det ER en fucking Ipod også.. og Ipod Video.. og safari, osv.. jeg har hatt windows mobile telefoner i flere år nå... og har en HTC TyTn.. den går i søpla samme DAG Iphone lanseres... jeg driter fullstendig i ekstra programvare.. fordi Iphone har det man trenger! og jeesus.. for et design!! og når de først lanseres touch-screen så SNAKKER vi touch screen.. ikke noe PISS som windows HTC driit! selvom det er greit produkt... så viser nå APPLE hvordan det SKAL gjøres.. og hvorfor gråter dere om mms og 3g ? apple har jo antydet at det kommer i den europeiske versjonen!! jeg tror personlig de kommer med hsdpa også i den versjonen!

 

Og Nokia.. ja.. joa.. hehe.. fine telefoner.. men ikke akkurat noe Iphone nei!

 

Iphone kommer garantert til å gjøre det samme med mobilmarkedet som Ipod gjorde for mp3 spiller markedet.. de kommer probably til å ta 20-30% av mobilmarkedet på verdensbasis!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Dersom du åpner et apple produkt og ser på hardwaredesignen i forhold til andre merker, kommer du sannsynligvis til å bli positivt overrasket.

 

Apple har en evne til å lage produkter som er mer gjennomtenkte og som tåler mer. Istedet for å sitte på gamle standarder, og måtte være avhengig av å fungere med andre, så velger Apple selv hva de vil ha i sine egne produkter.

 

btw, hvorfor er det INGEN andre som lager maskiner i aluminium? Å sette magnesium eller karbon i lokket hjelper jo lite på generell slitasje..

 

Husk også at det viktigste med iPhone ikke er all teknologien og programvaren som finnes i den, den er jo også et speil!

Lenke til kommentar

<så velger Apple selv hva de vil ha i sine egne produkter.

 

Som et av mine poenger er. Kundene må bare ta det de vil at vi skal ha

 

<og har en HTC TyTn.. den går i søpla samme DAG Iphone lanseres...

 

Bytte mot en ipod nano?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hehe, om ipod hadde manglet muligheter til å spille av musikk skal jeg banne på at svært mange hadde argumentert med at "litt mangel på funksjonalitet gjør da ingenting. Det er brukeropplevelsen , flashy design og "kulhetsfaktor" som betyr noe.." :lol:

Lenke til kommentar

blir litt off-topic, men joda, Apple klarer fint å selge ræva produkter. Hva med iPod uten mulighet for å skifte sang? Sortere albumliste? Joda, grunnet god PR klarer de faktisk å få en del mennesker til å tro de ønsker seg noe slikt... (Mange andre iPod-modeller er derimot fine og greie)

Lenke til kommentar
Sannheten er at folk kjøper denne pga. brukeropplevelsen. Når folk får denne utsøkte dingsen i hånden og begynner å bla i menyer og skyfle "Cder" er coverflow, så er dette noe folk bare må ha.

8999905[/snapback]

 

 

Hvor mange som har kjøpt iPhone den siste uka, bestemte seg for det etter å ha fått dingsen i hånda og opplevd brukeropplevelsen?

 

 

 

 

 

Nettopp. Det er en annen grunn til at folk ikke kan vente på å få hendene sine på den, og det er forventningen om en revolusjon, og den forventningen er bygget opp gjennom en vannvittig bra markedsføringskampanje, fra lenge før det ble klart at iPhone var det den var.

 

Dette er også grunnen til at om 4 år vil ALLE mobiltelefonene bli betegnet som iPhone-killers, og være bedre på ett eller flere områder, noen også på brukervennlighet, men ingen telefon som noen gang får stempelet iPhone-killer vil noen sinne selge store antall. De som ikke vil ha iPhone, vil i alle fall ikke ha en etterlikning.

 

Og de som vil ha iPhone, vil ha et hatforhold til iPhone-killers.

Lenke til kommentar
Dette er også grunnen til at om 4 år vil ALLE mobiltelefonene bli betegnet som iPhone-killers, og være bedre på ett eller flere områder, noen også på brukervennlighet, men ingen telefon som noen gang får stempelet iPhone-killer vil noen sinne selge store antall. De som ikke vil ha iPhone, vil i alle fall ikke ha en etterlikning.

9011032[/snapback]

Det er helt utrolig patetisk ja. Så tom. en idiotartikkel som presterte å kalle HTC Touch en "iphone killer", allerede før iphone i det hele tatt hadde kommet ut. Patetisk. :sick:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...