Gå til innhold

Masse nye Halo 3 bilder.


E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så da ikke merkverdig bedre ut?  :hmm:

8991473[/snapback]

Ser heller ikkje denne store forandringa. Halo 3 skuffar stort. Det får akkurat same behandling av meg som Motorstorm. Dei annonserar spelet med ein trailer dei ikkje klarar å leve opp til.

 

Ja, Halo fanboys, berre til å fyre på molotov cocktails. Eg sit her og ventar.

Lenke til kommentar

Det er vell fremdeles ikke vist bilder fra SP delen slik jeg har forstått? SP delen som vist nok skal være mye bedre visuelt sett en MP delen..

Isåfall er merkelig at de ikke har vist bilder så tett opp mot lansering. Kanskje dem skjuler noe? Eller holder de på en stor overaskelse?

 

Ikke vet jeg.. Kan godt være de følger trenden med å vise en film som skyter forventningene opp i skyene, slik dark by design sier.. Noe som er synd! Nå var heldigvis Halo3 traileren som ble vist ikke så ekstrem som f.eks motorstorm.

 

Selv har jeg aldri vært noe Halo fan, men følger med på dette da det helt klart er en stor tittel.

Lenke til kommentar

Det er hvertfall det de har sagt Darkerglow, men vi har fått sett litt, utifra de videoene som Bungie har laget selv. Du kan jo se litt på de, de ligger på Marketplace hvis du har tilgang til det.

 

Jeg håper vi får sett noe singleplayer under E3, kanskje en demo blir lansert på MP? MS har sagt at de skal kjøre 'bringing it home' i år å, litt for mye å håpe kanskje? :whistle:

 

*Pælme molotow coctail på DBD, burn biaaatch. :wee:

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Så da ikke merkverdig bedre ut?  :hmm:

8991473[/snapback]

Ser heller ikkje denne store forandringa. Halo 3 skuffar stort. Det får akkurat same behandling av meg som Motorstorm. Dei annonserar spelet med ein trailer dei ikkje klarar å leve opp til.

8991812[/snapback]

Nå ser jeg faktisk forbedringen, men jeg kommer ikke til å merke mye med min SDTV. Men det ser pent ut. Jeg var en av de som så stor forskjell fra Halo 2 og Betaen, så. :p

Lenke til kommentar
Så da ikke merkverdig bedre ut?  :hmm:

8991473[/snapback]

Ser heller ikkje denne store forandringa. Halo 3 skuffar stort. Det får akkurat same behandling av meg som Motorstorm. Dei annonserar spelet med ein trailer dei ikkje klarar å leve opp til.

Nå er ikke spillet ute ennå. Fra det jeg kan se er det hovedsaklig depth of field og bruken av HDR som skiller ifra og dette er mulig noe som vil bli lagt inn senere eller som er forbeholdt SP delen.

Lenke til kommentar
Halo 3 skuffar stort. Dei annonserar spelet med ein trailer dei ikkje klarar å leve opp til.

Eeeeh, hva mener du? Ikke klarer å leve opp til? De har ikke vist en dritt fra SP, jo - det er jo vanlig Bungie-stil, hvordan kan du si det skuffer stort? Eller tenker du på grafikken, som allerede ved betaen så bra ut, og nå enda bedre?

 

Hei, og ja - jeg er Halo-fanboy. :)

Lenke til kommentar

Gleder meg til å prøve dette spillet, og venter med å dømme det i noen retning før jeg tester det selv. :)

Det ser bra ut, ja. Jeg vet ikke noe om det tekniske, men jeg vet hva jeg liker :D

Har en følelse av at dette spillet er litt oppskrytt, men vi får se når det kommer ut i fullversjon.

Endret av Sjurius
Lenke til kommentar
Halo 3 skuffar stort. Dei annonserar spelet med ein trailer dei ikkje klarar å leve opp til.

Eeeeh, hva mener du? Ikke klarer å leve opp til? De har ikke vist en dritt fra SP, jo - det er jo vanlig Bungie-stil, hvordan kan du si det skuffer stort? Eller tenker du på grafikken, som allerede ved betaen så bra ut, og nå enda bedre?

 

Hei, og ja - jeg er Halo-fanboy. :)

8993051[/snapback]

haha, er alltid så bra når folk tar å siterar meg, og endrar på det eg har skreve.

 

Ser heller ikkje denne store forandringa. Halo 3 skuffar stort. Det får akkurat same behandling av meg som Motorstorm. Dei annonserar spelet med ein trailer dei ikkje klarar å leve opp til.

 

Ja, Halo fanboys, berre til å fyre på molotov cocktails. Eg sit her og ventar.

8991812[/snapback]

 

Hadde du tatt alt eg skreiv, ser du at eg formulerte meg på ei ganske annaleis måte.

Fram til dei visar noko som lev opp til traileren dei lanserte for ei god stund sidan, kjem eg ikkje til å spe på med godord.

 

Synes grafikken i betaen er akkurat lik grafikken i halo 2.

Lenke til kommentar
Hadde du tatt alt eg skreiv, ser du at eg formulerte meg på ei ganske annaleis måte.

Fram til dei visar noko som lev opp til traileren dei lanserte for ei god stund sidan, kjem eg ikkje til å spe på med godord.

 

Synes grafikken i betaen er akkurat lik grafikken i halo 2.

8993384[/snapback]

Hvis de ikke hadde forandret grafikken noe frem til release, hadde jeg enda vært fornøyd med spillet, og anbefalt andre å spille det. Synes ikke grafikken har veldig mye å si, så lenge den ikke suger (noe den jo ikke gjør!).

 

Vi som spiller Halo på heltid vet hvor deilig gameplay serien har. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...