Gå til innhold

Hour of Victory: sommerens spillkalkun?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderte å anskaffe dette, helt til jeg kom over anmeldelsen hos Gamespot! :!:

The Good: Thankfully, no one is forcing you to play this game.

 

The Bad: Entire game is full of bugs, ranging from clipping issues to full-on crashes. Ugly graphics make character faces look like hideous zombies. Easy, short levels do not give the game lasting value.

 

Score: 2/10

 

If you toss in an array of sound bugs and extremely ugly graphics, you've got an absolutely terrible game on your hands. It's sort of disgusting that Hour of Victory managed to make it through both Midway's QA department and Microsoft's approval process because garbage like this belongs in the gutter--not on shelves.

 

http://www.gamespot.com/xbox360/action/hou...tml?sid=6173411

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle likt å sett en videoreview av dette spillet. Gamespot pleier å ha sånne morsomme reviewer når spillene er så dårlige.

8977201[/snapback]

Angry Nintendo Nerd !!

8977216[/snapback]

 

Han tar ikke for seg nye spill :p Men ja, han er konge han også.

Men videoreviewer fra gamespot pleier å være helt konge når spillene er så dårlige.

 

Se her:

 

Del 1

 

Del2

Endret av marius90
Lenke til kommentar
Noen sett GSs 24 review?

8978613[/snapback]

 

 

Ja, den var f... meg morsom! Fikk meg en god latter der, selv om jeg hadde kjøpt spillet! Var også veldig enig i det de sa om spillet!

 

Men on-topic: Demoen var rett og slett grusom, og jeg spilte vel i 5 min før jeg med god samvittighet skrudde av!

Lenke til kommentar
SirKenneth16: vent nå litt, du kjøpte spillet? DU KJØPTE SPILLET?!

8980642[/snapback]

 

 

Ja, jeg kjøpte 24: The Game, men er VEELDIG fan av den serien! Spillet var middelmådig, men fikk skvist ut noe underholdning fra det! Ikke verdens beste kjøp, men det var egentlig et must for meg..

Lenke til kommentar

Akkurat denne behøvde jeg ikke sjekke ut demoen på. Enkelte ganger er det nok å kikke på skjermbilder og videosnutter. Her ver det noe som virkelig ikke stemte.

Likte godt COD3, men har gått veldig lei av den tydelige scriptingen.

 

Ser fram til World in Conflict, og har meldt meg på som betatester for PC versjonen :)

Tror allikevel det blir Xbox360 varianten jeg kjøper, da PCen ikke er cutting edge lenger...

Endret av Junkers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...