Gå til innhold

BF2142 har bare dårlig rykte!


Anbefalte innlegg

Dette spillet EIER BF2 på alle aspekter! Det fikk desverre bare et dårlig rykte.. "Jeg liker ikke at det er i framtia".. eh so what? Gameplayet er helt det samme(utenom en ny modus som EIER), så forskjellen er ikke stor. Om en tanks går framover ved hjelp av elektromagnetiske greier eller hjul, kan ikke utgjøre så veldig store forskjeller..

 

Noe jeg digger veldig mye med BF2142, er rankingen. Jeg har bare 500 poeng(kjøpte det på fredag), men har gått opp 4 ranker(som tilsvarer 4000 poeng i BF2). Hvorfor er dette kult? Fordi det gir motivasjon.. Når du leser at det er 25.000 poeng til neste rank er det VIRKELIG demotiverende. Det blir sikkert mange poeng mellom rankene etterhvert i BF2142, men ikke så mye som i 2ern.

 

BF2142 har også mange fler unlocks, noe som er positivt..

 

Så, få høre DERES mening

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra spill ja... Men tror du overvurderer 2142 litt og undervurderer bf2!

 

Det at du går så fort opp i rank er jo ikke så bra... Da er det ikke noe stort å gå opp i rank! Dessuten har de fjerna de kule trommevirlene når man går opp eller får en ny badge :nei:

 

Alt i alt et bra spill. Er enig med deg i at det er undervurdert, men jeg syns du undervurderer 2ern noe fryktelig!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Bra spill ja... Men tror du overvurderer 2142 litt og undervurderer bf2!

 

Det at du går så fort opp i rank er jo ikke så bra... Da er det ikke noe stort å gå opp i rank! Dessuten har de fjerna de kule trommevirlene når man går opp eller får en ny badge :nei:

 

Alt i alt et bra spill. Er enig med deg i at det er undervurdert, men jeg syns du undervurderer 2ern noe fryktelig!! :thumbdown:

8944678[/snapback]

Eh :p Var ikke mange gode argumenter der.. Nytt spill=ny trommevirvel

Lenke til kommentar
Alt i alt et bra spill. Er enig med deg i at det er undervurdert, men jeg syns du undervurderer 2ern noe fryktelig!! :thumbdown:

8944678[/snapback]

 

Enig der ja. Jeg synes også 2142 er et helt greit spill, men det gir ikke den samme gleden og atomsfæren som BF2. Derfor blir man mye fortere lei av 2142 enn bf2. Nå har jeg spilt 2142 en stund, og jeg har gått tilbake til bf2 av den grunn at det er artigere å spille i lengden. 2142 er fancy og arti i starten, men jeg ble alt for fort lei av spillet.

Lenke til kommentar
Bra spill ja... Men tror du overvurderer 2142 litt og undervurderer bf2!

 

Det at du går så fort opp i rank er jo ikke så bra... Da er det ikke noe stort å gå opp i rank! Dessuten har de fjerna de kule trommevirlene når man går opp eller får en ny badge :nei:

 

Alt i alt et bra spill. Er enig med deg i at det er undervurdert, men jeg syns du undervurderer 2ern noe fryktelig!! :thumbdown:

8944678[/snapback]

Eh :p Var ikke mange gode argumenter der.. Nytt spill=ny trommevirvel

8944698[/snapback]

 

Nytt spill = tatt bort den fete trommevirvelen som var den egentlige grunnen til at jeg brydde meg om stats

Lenke til kommentar
Battlefield har ikke så veldig mye med realisme å gjøre, enten det foregår i 2142 eller 1942. Eller et sted midt i mellom.

8944823[/snapback]

Så bf2 er like "urealistisk" som 2142? I nåtid så er bf2 mest realistisk.

8944851[/snapback]

Det er da realistisk at ting kan sveve over bakken om 150 år? Den teknologien har vi startet på i dag, se på togene i japan

Lenke til kommentar
Battlefield har ikke så veldig mye med realisme å gjøre, enten det foregår i 2142 eller 1942. Eller et sted midt i mellom.

8944823[/snapback]

Så bf2 er like "urealistisk" som 2142? I nåtid så er bf2 mest realistisk.

8944851[/snapback]

Det er da realistisk at ting kan sveve over bakken om 150 år? Den teknologien har vi startet på i dag, se på togene i japan

8944868[/snapback]

 

Togene i Japan går på skinner, derfor kan de lett bruke magnetisme. Det vi ser i bf2142 er noe HELT annet.

Lenke til kommentar
Battlefield har ikke så veldig mye med realisme å gjøre, enten det foregår i 2142 eller 1942. Eller et sted midt i mellom.

8944823[/snapback]

Så bf2 er like "urealistisk" som 2142? I nåtid så er bf2 mest realistisk.

8944851[/snapback]

Det er da realistisk at ting kan sveve over bakken om 150 år? Den teknologien har vi startet på i dag, se på togene i japan

8944868[/snapback]

Åja.. Jeg glemte at alle ser for seg verden slik om 150 år :)

Lenke til kommentar

IMHO har ikke dice klart å følge opp Battlefield 1942...

* Kjøpte BF1942: Kjempefornøyd! Spilte tusenvis av timer uten å bli lei...

* Kjøpte Road to rome expantion: øh? lorteexpansion!

* Hoppet over secret weapons.

* Kjøpte BFVietnam: Forferdelig skuffa... morsomt med helikoptre men ikke verdt pengene

* Kjøpte BF2: Litt bedre, men fortsatt ikke fornøyd... Her gav jeg opp Dice...

* Hoppet over 2142 og ser meg ikke tilbake... reinstallerer innimellom 1942 for å se introen som jeg får gåsehud av...

 

BF1942 går for meg inn i min spillhistorie som det desidert beste spillet. Dette spillet var virkelig verdt hver en krone...

Nå vet jeg ikke hvilket rykte 2142 har fått men hvis kvaliteten er som de to foregående (BFV & BF2) skjønner jeg at Dice opplever kundeflukt.

Lenke til kommentar
IMHO har ikke dice klart å følge opp Battlefield 1942...

* Kjøpte BF1942: Kjempefornøyd! Spilte tusenvis av timer uten å bli lei...

* Kjøpte Road to rome expantion: øh? lorteexpansion!

* Hoppet over secret weapons.

* Kjøpte BFVietnam: Forferdelig skuffa... morsomt med helikoptre men ikke verdt pengene

* Kjøpte BF2: Litt bedre, men fortsatt ikke fornøyd... Her gav jeg opp Dice...

* Hoppet over 2142 og ser meg ikke tilbake... reinstallerer innimellom 1942 for å se introen som jeg får gåsehud av...

 

BF1942 går for meg inn i min spillhistorie som det desidert beste spillet. Dette spillet var virkelig verdt hver en krone...

Nå vet jeg ikke hvilket rykte 2142 har fått men hvis kvaliteten er som de to foregående (BFV & BF2) skjønner jeg at Dice opplever kundeflukt.

8944913[/snapback]

 

Bf2 var jo kjempebra, men 1942 var som du antyder ble en SENSASJON! MAN KAN KJØRE FLY OG TANKS!! YAY!! :D:D:D

Lenke til kommentar

Tilbake til topic...

 

Selv syns jeg at 1942 var (som jeg sa over) en sensasjon. I BF2 var det også masse nytt, men desverre virker 2142 som en slags BF Vietnam all over again :no: (det er likevel bedre enn ryktet sier)

 

Jeg syns det er synd at de ikke jobbet litt mer med grafikkmotoren og inkluderte flere land, kits og kjøretøy.

Endret av Krissern_
Lenke til kommentar

Kjøpte 2142 først og det var første møte med BF for min del. Var ganske fornøyd og synes det var gøy i en tid. En ting som var ok var at det gikk fort å få flere våpen, selv om jeg synes spillet var veldig kaotisk i begynnelsen. Liker buddy funksjonen og at man kan ha fler spillere på samme account.

 

Kjøpte siden BF2 deluxe edition (BF2 + SF) og nå spiller jeg nesten bare BF2, må si jeg har ikke rørt 2142 på sikkert et par måneder. Går mest i Highway Tampa :thumbup:

 

Savner buddy funksjon på BF2, er det noe man kan bruke som ikke koster penger?

Endret av Cri
Lenke til kommentar

har spillt alle bf spillene. jeg syns persolig at 1942 og bf2 er de beste. syns at det ser ut som at du prøver å provosere litt når du skriver " Dette spillet EIER BF2 på alle aspekter!" det er en subjektiv mening. bf 2142 hadde veldig lite nytt. eneste som er digg med det er walkers (star-wars fan) og titans mode.

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk enig i at trommevirvlen er ganske viktig... :p

 

Ikke noe er som å drepe en, også kommer den... <3

 

Men du, sånn som du skriver om i første post, med undervurdering...

 

Er det ikke akkurat det du driver med nå da?

8947305[/snapback]

 

TROMMEVIRVEL OWNZZZ!

 

Jeg undervurderer ikke 2142. Det er et fett spill, men ikke en slik sensasjon som 1942 og bf2 var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...